سایت ملکی دلتا
خانه مهارت‌های فروش (صفحه 2)

مهارت‌های فروش

با تکنیک AIDA، گفت‌وگو را به معامله تبدیل کنید

تکنیک AIDA

تکنیک AIDA یکی از قدیمی‌ترین و مؤثرترین مدل‌های فروش در دنیاست که امروزه نیز به‌ویژه در بازار رقابتی املاک، جایگاه مهمی دارد. در این مطلب از مجله دلتا با این مدل چهارمرحله‌ای آشنا می‌شوید تا بتوانید مشتریان خود را با اطمینان در مسیر خرید هدایت کنید. ۱. توجه (Attention): نقطه شروع یک مکالمه پربازده جلب توجه مشتری، نخستین و مهم‌ترین …

مذاکره در کار مشاوری املاک: اصول و مراحل

مذاکره

مذاکره در اصل یعنی فرآیندی که در آن دو طرف می‌کوشند در موضوعی که منافع متقابل دارند، به توافق برسند. به‌طور کلی، مذاکره بین خریدار و فروشنده صورت می‌گیرد. این در حالی است که مشاور املاک در نقش کاتالیزور معاملات عمل می‌کند. بدون حضور مشاور املاک، مذاکرات مؤثری شکل نمی‌گیرد. این یادداشت مجله دلتا به مراحل اصلی مذاکرات در کار …

انواع نیاز مشتریان در بازار املاک

نیاز مشتری

مشاور املاک موفق کسی‌ست که بتواند خواسته‌ها و نیاز مشتریان را به‌درستی تشخیص دهد. مشتری‌ها با انواع و اقسام انگیزه‌ها سراغ مشاور می‌آیند؛ یکی دنبال خانه‌ای مشخص است، دیگری هنوز نمی‌داند دقیقاً چه می‌خواهد. همین تنوع باعث می‌شود شناخت انواع نیازهای مشتری، به یکی از مهارت‌های کلیدی شما تبدیل شود. با این مطلب از مجله دلتا، انواع نیازهای مشتری را …

۶ باور اشتباه مشاوران املاک

مشاوران املاک

گاه ‌کاری را می‌کنیم که به ما گفته‌اند. اما تاکنون به این استراتژی‌ها اندیشیده‌ایم؟ باورهای رایج چقدر درست‌اند؟ استفاده از آن‌ها چقدر برای مشاوران املاک نتیجه‌بخش بوده؟ آیا این موارد را بررسی کرده‌ایم؟ مجله دلتا در این یادداشت ۶ باور رایج اشتباه را در فروش بررسی می‌کند. باورهایی که بین مشاوران املاک به‌شدت رایج است و بسیاری هنوز بر اساس …

۵ راه برخورد با مشتری ناراضی

مشتری ناراضی

در بازار رقابتی املاک، نارضایتی مشتریان می‌تواند چالشی جدی باشد، اما با مدیریت درست، می‌توان این مشکل را به فرصتی برای جلب اعتماد و وفاداری تبدیل کرد. در این مطلب از مجله دلتا، چند راهکار برای جلب نظر مشتری ناراضی آورده شده است. ۱. گوش دادن و همدلی: اولین گام، سکوت و شنیدن است. اجازه دهید مشتری تمام ناراحتی‌های خود …

آموختن دانش حقوقی: راهی برای فروش بیشتر

دانش حقوقی

رفته‌رفته با افزایش سهم فضای مجازی در روزمره افراد، شاید این‌طور به نظر برسد که دستیابی به دانش حقوقی امری آسان و در دسترس است. بسیاری از مشاوران املاک تصور می‌کنند که هر زمان در روند معاملات با پرسش حقوقی مواجه شوند، می‌توانند با یک جست‌وجوی ساده پاسخ خود را پیدا کنند. یا برخی که تمرکز اصلی‌شان بر فروش است، …

مشاور املاک و بدبینی مشتریان در دوره رکود بازار مسکن

رکود بازار مسکن

در روزگار رکود بازار مسکن ایران، که تورم فزاینده و کاهش قدرت خرید بر آن سایه افکنده، نیاز به راهکارهای مؤثر بیش از پیش احساس می‌شود. رکود بازار مسکن مشتریان را به سوی بدبینی و تردید سوق داده و مشاوران املاک را در برابر چالشی جدی قرار داده است. این یادداشت از مجله دلتا، به بررسی رویکردهایی می‌پردازد که مشاوران …

مقایسه املاک باهم، راهی برای فروش بهتر

مقایسه املاک

در دنیای مشاوره املاک، تصمیم‌گیری برای خرید یا اجاره ملک همیشه برای مشتریان آسان نیست. آن‌ها به دنبال بهترین انتخاب ممکن هستند و در این مسیر، مقایسه املاک نقش مهمی در تصمیم‌گیری نهایی دارد. یک مشاور حرفه‌ای باید بتواند با استفاده از مقایسه‌های هدفمند و اصولی، مشتری را به انتخاب درست‌تر و منطقی‌تر هدایت کند. در این مطلب، مجله دلتا …

شفافیت در قیمت‌گذاری و شرایط قرارداد: نکات و بایدها

شفافیت در قیمت‌گذاری

در دنیای مشاوره املاک، شفافیت در قیمت‌گذاری و شرایط قرارداد یکی از عوامل کلیدی در ایجاد اعتماد و موفقیت در معاملات است. مشاوران املاک باید توانایی ارائه اطلاعات دقیق و کامل به مشتریان خود را داشته باشند تا علاوه بر جلب رضایت آن‌ها، از بروز مشکلات حقوقی و مالی جلوگیری کنند. در این مطلب از مجله دلتا، به بررسی اهمیت …

کوچینگ فروش؛ شاه‌کلید موفقیت در بازار املاک

کوچینگ فروش

در دنیای پررقابت امروز، دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ای نیازمند تلاش، پشتکار و بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان است. در حوزه فروش، به‌ویژه در بازار پویای املاک، کوچینگ فروش می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کند. کوچینگ فروش فرآیندی است که در آن یک مربی مجرب با ارائه راهنمایی‌ها و آموزش‌های تخصصی، به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های فروش خود …

123...7صفحه 2 از 7

پیشنهاد سردبیر

فروش ملک

فروش ملک در مهریه همسر

در بازار پر پیچ‌وخم معاملات ملکی، یک اشتباه کوچک می‌تواند به زیانی بزرگ منتهی …

تبلیغات

مطالب پیشنهادی