سایت ملکی دلتا
خانه مهارت‌های فروش

مهارت‌های فروش

چگونه از جنس مصالح ساختمانی در معرفی ملک بهره ببریم؟

جنس مصالح ساختمانی

در بازار امروز ملک، انتخاب درست مصالح ساختمانی نه‌تنها بر کیفیت ساخت اثر دارد، بلکه در جلب نظر خریداران نیز نقشی کلیدی ایفا می‌کند. بسیاری از مشتریان، تنها با دیدن نوع کف‌پوش، کابینت یا کاشی، در مورد ارزش ملک تصمیم می‌گیرند. مجله دلتا در این یادداشت، به شما مشاوران املاک کمک می‌کند تا ویژگی‌های فنی و جزئیاتی از ساختمان را …

اصل BATNA، کلید معاملات برد-برد

اصل BATNA

 برای آن‌که در شرایط چالش‌برانگیز قدرت چانه‌زنی و تصمیم‌گیری داشته باشید، لازم است بهترین جایگزین برای توافق یا اصل BATNA را بشناسید. این مفهوم، به شما کمک می‌کند در صورت عدم حصول توافق مطلوب، گزینه‌ای عملی و امن در اختیار داشته باشید و بر اساس آن، خطوط قرمز و انعطاف‌پذیری خود را تنظیم کنید. این مطلب از مجله دلتا را …

۳ اصل شفافیت در پیشنهاد معامله املاک

شفافیت در پیشنهاد معامله املاک

در بازار رقابتی املاک، «شفافیت در پیشنهاد معامله املاک» عامل کلیدی جلب اعتماد مشتری و تسریع فرآیند فروش است. در این مطلب از مجله دلتا، گام‌به‌گام با مستندسازی شفاف آشنا می‌شوید تا «شفافیت در پیشنهاد معامله املاک» را در کار خود به‌کار گیرید. آماده‌سازی دقیق داده‌ها برای شفافیت در پیشنهاد قبل از تنظیم پیشنهاد، همه هزینه‌ها و ارقام مرتبط را …

شکست فروش با این ۴ جمله

گاهی دلیل اصلی شکست فروش، نه ملک است، نه قیمت و نه حتی شرایط بازار؛ بلکه یک جمله‌ی ساده و اشتباه از طرف مشاور می‌تواند همه‌چیز را خراب کند. در این مطلب از مجله دلتا با هم مرور می‌کنیم که کدام جملات ممکن است پنهانی فروش را از بین ببرند. اگر می‌خواهید مشاوری حرفه‌ای باشید، باید بدانید هر واژه‌ای که …

فایل‌گیری مؤثر، نیمی از راه فروش در املاک

فایل‌گیری

در بازار پررقابت املاک، یکی از کلیدی‌ترین مهارت‌ها برای هر مشاور موفق، فایل‌گیری حرفه‌ای است. بسیاری از مشاوران تازه‌کار تصور می‌کنند فروش، از زمانی شروع می‌شود که مشتری خریدار وارد دفتر می‌شود، اما واقعیت این است که فروش موفق، از فایل‌گیری مؤثر آغاز می‌شود. داشتن فایل‌های معتبر، به‌روز و متناسب با نیاز بازار، شانس فروش را چند برابر می‌کند. این …

ثبت آگهی ملکی؛ کجا بهتر است؟

ثبت آگهی

مشاوران املاک عزیز که این روزها به ثبت آگهی ملکی مشغولید، مخاطب این یادداشت شما هستید. شاید بد نباشد سه دقیقه‌ای چشمتان را به سردبیر مجله دلتا بسپارید. مادربزرگ خدابیامرزم آدم رُکی بود. این رک بودنش را گاه حمل بر بی‌نزاکتی می‌کردند. یک‌بار نفسش تنگ می‌شود. نیمه‌شب، خود را به بیمارستان می‌رساند. وقتی پزشک کشیک معاینه‌اش می‌کند، به دکتر می‌گوید: …

شکست فروش حاصل ۴ شیوه مدیریت غلط

شکست فروش

در سال‌های اخیر، برخی مدیران فروش ناخواسته خودشان باعث شکست فروش شده‌اند. این شکست‌ها نه از بازار، بلکه از درون تیم‌ها سرچشمه می‌گیرد. مجله دلتا در این یادداشت، به سبک‌های مدیریتی ناکارآمدی می‌پردازد که می‌تواند ریشه شکست فروش باشد. ۱. کنترل‌کننده: این مدیران همه‌چیز را می‌خواهند کنترل کنند. با کوچک‌ترین بی‌نظمی برخورد می‌کنند، همه‌چیز را زیر ذره‌بین می‌برند و تیم …

شناسایی انواع مشتری؛ فروش آسان‌تر: این ۸ تیپ را بشناسید

انواع مشتری

در این مطلب از مجله دلتا به انواع مشتری و شیوه صحیح برخورد با آنان می‌پردازیم. هنر فروش فقط محدود به تمرکز بر فروش یک کالا نیست. فروشنده باید سعی کند ابتدا خلق‌وخو و انگیزه‌های مشتری را شناسایی کند. گفتنی است مطالب زیر از کتاب «روش‌های نوین اقتصادی و مالی در خرده‌فروشی» اثر محمد تقوی، نگاشته شده در سال ۱۳۴۸، …

کارشناسی مشتری: خرید وقت و فروش ملک

کارشناسی مشتری

در بازار رقابتی امروز، مشاوری موفق‌تر است که قبل از ارائه هر فایلی، کارشناسی مشتری را در اولویت قرار دهد. مجله دلتا در این مطلب به اهمیت شناخت دقیق نیازها، اولویت‌ها و شرایط مشتری می‌پردازد؛ موضوعی کلیدی که گاهی بیش از یک فایل خوب، در موفقیت فروش تأثیر دارد. جلوگیری از اتلاف وقت کارشناسی کردن مشتری یعنی شناخت دقیق خواسته‌ها، …

محمد تقوی چگونه یک میمون زشت را فروخت؟

محمد تقوی

قصه فروش‌های موفق (قسمت اول): محمد تقوی و فروش یک میمون زشت در این یادداشت از مجله دلتا، داستان فروش یک میمون زشت را تعریف می‌کنیم؛ خاطره‌ای که محمد تقوی در کتاب هنر درست اندیشیدن از جوانی خود نقل می‌کند. این داستان سوای بامزگی‌های لطیف، مهارت فروش یک جوان را نیز در دل خود گنجانده است. هنر فروش فقط غوطه …

123...7صفحه 1 از 7

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی