سایت ملکی دلتا
خانه پیشنهاد سردبیر (صفحه 3)

پیشنهاد سردبیر

۶ باور اشتباه مشاوران املاک

مشاوران املاک

گاه ‌کاری را می‌کنیم که به ما گفته‌اند. اما تاکنون به این استراتژی‌ها اندیشیده‌ایم؟ باورهای رایج چقدر درست‌اند؟ استفاده از آن‌ها چقدر برای مشاوران املاک نتیجه‌بخش بوده؟ آیا این موارد را بررسی کرده‌ایم؟ مجله دلتا در این یادداشت ۶ باور رایج اشتباه را در فروش بررسی می‌کند. باورهایی که بین مشاوران املاک به‌شدت رایج است و بسیاری هنوز بر اساس …

آیا قفل رکود بازار مسکن در سال ۱۴۰۴ باز می‌شود؟

بازار مسکن در سال ۱۴۰۴

بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ با رکود تورمی سنگینی مواجه بود. گزارش‌ مجله دلتا، نشان می‌دهد که متوسط قیمت مسکن به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده و خرید یک آپارتمان مناسب در تهران دست‌کم ۶ میلیارد تومان هزینه دارد. این وضعیت باعث شده که خانه‌دار شدن برای بسیاری از خانوارها به یک رؤیای دست‌نیافتنی تبدیل …

آیا مشاور املاک در نوسانات قیمت مسکن تاثیرگذار است؟

مشاور املاک

طبیعتا در هر کسب‌وکاری «ذهنیت مشتری» یکی از مسائل مهمی است که افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. در سال‌های اخیر، با افزایش ناگهانی قیمت ارز و طلا و سرسام‌آور شدن رشد تورم، قیمت تمام اقلام جامعه را افزایش داده است. مسکن نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما از آنجایی که مسکن یکی از سه نیاز اساسی انسان‌هاست، کاهش …

۵ راه برخورد با مشتری ناراضی

مشتری ناراضی

در بازار رقابتی املاک، نارضایتی مشتریان می‌تواند چالشی جدی باشد، اما با مدیریت درست، می‌توان این مشکل را به فرصتی برای جلب اعتماد و وفاداری تبدیل کرد. در این مطلب از مجله دلتا، چند راهکار برای جلب نظر مشتری ناراضی آورده شده است. ۱. گوش دادن و همدلی: اولین گام، سکوت و شنیدن است. اجازه دهید مشتری تمام ناراحتی‌های خود …

کامران دیبا؛ از موزه هنرهای معاصر تا شهر جدید شوشتر

کامران دیبا

کامران دیبا زاده‌ی سال ۱۳۱۵ خورشیدی است. او شهرساز، نقاش و معمار مدرن ایرانی ساکن اسپانیا و فرانسه است. دیبا از نسل دوم محصلان اعزامی به فرنگ برای تحصیل و انتقال دانش به ایران بود. او در سال ۱۳۳۵ در دانشگاه هاوارد آمریکا ابتدا معماری و سپس جامعه‌شناسی خواند. سپس در سال ۱۳۴۵ به ایران بازگشت. در این یادداشت از …

مشاوران املاک، مشتریان جدی را چگونه تشخیص دهند؟

مشتریان جدی

شناسایی مشتریان جدی برای خرید ملک یکی از مهارت‌های مهم هر مشاور املاک است. این مهارت به شما کمک می‌کند تا وقت خود را با مشتریانی که به دنبال خرید واقعی هستند صرف کنید و از هدر رفتن زمان جلوگیری کنید. در این یادداشت از مجله دلتا، ۲۰ نشانه‌ای که نشان می‌دهند مشتری قصد خرید جدی دارد را بررسی می‌کنیم. …

۳ نکته در تکنیک “بله گفتن” در مذاکرات مشاوران املاک

بله گفتن

تکنیک “بله گفتن” یکی از روش‌های موثر در مذاکره و فروش است که باعث می‌شود مشتری به تدریج پذیرای پیشنهاد شما شود. این تکنیک بر اساس ایجاد الگوی “تأیید” در ذهن مشتری عمل می‌کند. وقتی مشتری چندین بار در طول گفتگو به شما پاسخ مثبت می‌دهد، احتمال اینکه در نهایت پیشنهاد اصلی شما را نیز بپذیرد، افزایش می‌یابد. در این …

۶ تأثیر مکث و سکوت در معاملات املاک

معاملات املاک

استفاده از مکث و سکوت در معاملات املاک، یکی از تکنیک‌های مؤثر برای برقراری ارتباط و تأثیرگذاری بر طرف مقابل است. این روش، اگر به شکل استراتژیک به کار گرفته شود، می‌تواند موقعیت شما را تقویت کند و فرصتی برای ارزیابی دقیق‌تر شرایط فراهم آورد. در این یادداشت از مجله دلتا، چند نکته درباره کاربرد سکوت و مکث در این …

مشاور املاک و بدبینی مشتریان در دوره رکود بازار مسکن

رکود بازار مسکن

در روزگار رکود بازار مسکن ایران، که تورم فزاینده و کاهش قدرت خرید بر آن سایه افکنده، نیاز به راهکارهای مؤثر بیش از پیش احساس می‌شود. رکود بازار مسکن مشتریان را به سوی بدبینی و تردید سوق داده و مشاوران املاک را در برابر چالشی جدی قرار داده است. این یادداشت از مجله دلتا، به بررسی رویکردهایی می‌پردازد که مشاوران …

Selling Sunset (فروش شامگاهی)؛ سریالی الهام‌بخش برای مشاوران املاک

Selling Sunset

دنیای املاک پر از فرصت‌ها و چالش‌هاست. برای موفقیت در این حوزه، علاوه بر دانش تخصصی، باید با روش‌های نوین بازاریابی و فروش نیز آشنا بود. مجله دلتا به عنوان همراه همیشگی مشاوران املاک، همواره تلاش دارد تا جدیدترین راهکارهای این حرفه را معرفی کند. یکی از راه‌های یادگیری مهارت‌های فروش و مذاکره، تماشای سریال‌هایی است که به این موضوعات …

1234...8صفحه 3 از 8

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی