دکوراسیون چه تاثیری بر قیمت ملک دارد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از راه‌های موثر بر افزایش قیمت خانه هنگام فروش، بازسازی و تغییر دکوراسیون در آن است. چنانچه خانه شما هنوز از مقاومت خوبی برخوردار است، می‌توانید با یک تغییر دکوراسیون اصولی قیمت خانه را چند برابر افزایش دهید.
طراحی دکوراسیون

از عوامل مهمی که باعث می‌شود ارزش ملک دو چندان شود، دکوراسیون داخلی است. طرز چیدمان و هماهنگی وسایل خانه می‌تواند تا حد زیادی بر روحیه افراد تاثیرگذار باشد. از لحاظ لغوی نیز طراحی دکوراسیون به معنای هماهنگ‌سازی اصولی رنگ‌ها و  وسایل موجود در ساختمان است. معماران و مهندسین نیز از اهمیت دکوراسیون بر ازرش ملک به خوبی واقف هستند. به گونه‌ای که معتقد هستند افراد با یک هزینه مناسب و شیوه هوشمندانه می‌توانند در فروش ملک خود بسیار موفق باشند. از سوی دیگر طراحی دکوراسیون خوب متناسب با محیط تاثیر بسزایی در خرید و فروش خانه دارد. با دلتامگ همراه باشید تا در این مطلب نکات مهم در خصوص ارزش دکوراسیون بر خانه را شرح دهد.

طراحی دکوراسیوناهمیت دکوراسیون بر ارزش ملک

اگر قصد فروش ملکی را دارید، لازم است تا با نکاتی که باعث می‌شود خانه شما به فروش نرود آشنا شوید. کمبود نور، فضای درهم و قسمت‌های قدیمی خانه که نیاز به بازسازی دارد از عواملی هستند که باعث می‌شود ملک به فروش نرود. بنابراین لازم است قبل از اقدام به فروش ویلا یا آپارتمان ابتدا تعمیرات لازم را انجام دهید.

مقاله مرتبط:

«نقش تابلو در دکوراسیون داخلی»

طراحی دکوراسیونبازسازی خانه بهتر است از چه قسمت‌هایی شروع شود؟

تصمیم به بازسازی خانه باعث می‌شود انرژی تازه‌ای به ساکنان خانه منتقل شود. از عواملی که باعث می‌شود مالک تصمیم به بازسازی ملک بگیرد، تخریب بنا یا فروش ملک است. اینکه شما از کدام قسمت شروع به بازسازی و تغییر دکوراسیون بگیرید کاملا سلیقه‌ای است. اما نقاط مهمی که در تغییر دکوراسیون بیشتر از هرجای دیگر در معرض دید قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از نقاط مهم در خانه است که بیشتر از هرجای دیگری در معرض دید قرار می‌گیرد. به گونه‌ای که به آن قلب تپنده خانه می‌گویند. بنابراین توجه به این قسمت از خانه مخصوصا هنگام فروش می‌تواند بسیار بر روند فروش خانه تاثیرگذار باشد. سعی کنید در تغییر دکوراسیون آشپزخانه کفپوش و دیوارپوش‌ها را تعویض کنید. چنانچه آشپزخانه شما از فضای محدودی برخوردار است در انتخاب رنگ کابینت‌ها از رنگ‌های روشن و ترجیحا سفید استفاده کنید. و از همه مهم‌تر سعی کنید به نورگیر بودن آشپزخانه بسیار توجه کنید.

مطلب پیشنهادی:  احداث سه هزار منزل مسکونی در استان ایلام

دکوراسیون

  • بازسازی حمام و دستشویی

تعویض کفپوش و دیوارپوش‌ها، تعویض شیرآلات و نصب روشویی تازه می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش قیمت ملک شما داشته باشد.

  • بازسازی حال و پذیرایی

با یک بودجه محدود و تغییرات جزئی در این قسمت از خانه می‌توانید ارزش ملک خود را دو چندان کنید. تغییر در کفپوش و نورپردازی سقف باعث می‌شود زیبایی خانه دو چندان شود.

نتیجه‌گیری: اگر قصد دارید خانه خود را در مدت زمان کوتاهی بفروشید به بازسازی و تغییر دکوراسیون در آن اهمیت بسیاری بدهبد چرا که یکی از راه‌های موفقیت در فروش ملک به شمار می‌آید.

پیشنهاد مطالعه:

«نکاتی که باید هنگام خرید و فروش ملک به آن توجه داشت»

تعداد کلمات مطلب: 463

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…