جید میلز، از مادر چهارفرزندی تا مشاور املاک شماره یک دنیا

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در مجله دلتا، گاهی سراغ چهره‌هایی می‌رویم که نه‌تنها در دنیای املاک موفق بوده‌اند، بلکه الهام‌بخش هزاران مشاور در سراسر جهان هستند. این بار سراغ زنی رفته‌ایم که از دل زندگی خانوادگی، مسیر خود را به رأس بازار املاک لوکس در لس‌آنجلس رسانده است. نامش جید میلز است؛ اما در دنیای املاک، او را «ملکه بورلی هیلز» می‌نامند.
جید میلز

جید میلز در دنیای املاک تنها به‌خاطر فروش‌های خیره‌کننده خود معروف نیست؛ هرچند فروش بیش از ۹ میلیارد دلار در کارنامه‌اش رقم قابل توجهی است. او هم‌اکنون به‌عنوان مشاور شماره یک شرکت Coldwell Banker در سطح جهان و پنجمین مشاور برتر در بین تمامی برندهای املاک، شناخته می‌شود. این مطلب مجله دلتا را درباره جید میلز از دست ندهید.

آنچه او را از سایر مشاوران متمایز می‌کند، رویکرد انسانی، تخصصی و کاملاً حرفه‌ای او به دنیای معاملات املاک است. جید نه تنها به عنوان یک مشاور، بلکه به‌عنوان یک استراتژیست و هدایتگر در فرآیند فروش و خرید املاک، شناخته می‌شود. او با درک عمیق از نیازهای هر مشتری، توانسته رابطه‌ای بلندمدت و مبتنی بر اعتماد و صداقت برقرار کند.

فروش تاریخی جید میلز در لس‌آنجلس

در سال ۲۰۱۹، جید نماینده فروش یکی از گران‌ترین املاک تاریخ آمریکا بود: Spelling Manor با قیمتی بالغ بر ۱۱۹ میلیون دلار. این معامله تاریخی تنها یکی از ده‌ها مورد فروش موفق او در محله‌های لوکس لس‌آنجلس همچون Bel Air، Brentwood و Beverly Hills است. جید در تمامی این معاملات، توانسته است با ایجاد هماهنگی بین نیازهای خریداران و فروشندگان، به بیش از ۲۶ درصد از معاملات املاک با ارزش بالای ۲۰ میلیون دلار در منطقه‌ی غربی لس‌آنجلس کمک کند.

جهانی فکر کن

جید میلز توانسته است شبکه‌ای جهانی از مشاوران املاک تشکیل دهد. با تأسیس برند Jade Mills Worldwide، او دسترسی بی‌نظیری به خریداران و فروشندگان در بازارهای بین‌المللی پیدا کرده است. این برند، هم‌اکنون به یکی از معتبرترین نام‌ها در دنیای املاک لوکس تبدیل شده و در کنار این برند، جید عضویت و رهبری اتحاد بین‌المللی مشاوران املاک لوکس را بر عهده دارد. این همکاری‌ها و روابط گسترده، امکان دسترسی به بازارهای نوظهور و مشتریان جهانی را برای جید فراهم کرده است.

مطلب پیشنهادی:  استیون مایکل راس؛ در آغاز با پروژه‌های اقتصادی، رشد با پروژه‌های لوکس

یک برند شخصی الهام‌بخش

جید میلز از بیش از ۳۰ سال تجربه در صنعت املاک بهره می‌برد. او برند شخصی خود را بر اساس سه ستون اصلی بنا کرده است: اعتماد، تخصص و خدمات لوکس واقعی. این برند نه تنها با خدمات حرفه‌ای، بلکه با توجه دقیق به نیازهای هر مشتری، اعتبار کسب کرده است. او به‌عنوان مشاور، درک عمیقی از نیازهای بازار و خواسته‌های مشتریان خود دارد و این امر او را به یک مشاور برجسته در بازار املاک لوکس تبدیل کرده است.

جید همچنین در طراحی داخلی مهارت دارد و این ویژگی به او کمک کرده تا به خریداران کمک کند تا پتانسیل واقعی هر ملک را شناسایی کرده و از آن بهره‌برداری کنند. این ویژگی‌ها، جید را نه تنها به یک مشاور، بلکه به یک مربی و مشاور استراتژیک در بازار املاک تبدیل کرده است.

 

تعداد کلمات مطلب: ۴۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در ملک، سکوی پرش (موفقیت)

همچنین بخوانید

حسین ثابت بکتاش: از جزایر قناری تا هتل داریوش

حسین ثابت بکتاش، کارآفرین نام‌آشنا در ایران، با استفاده از املاک و سرمایه‌گذاری در صنعت گر…