خوشمزه‌ترین طرز تهیه آبگوشت مرغ در 30 دقیقه

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این آبگوشت جزو آن دسته از غذاهایی است که در مدت زمان کمی آماده می‌شود و طعم بسیار لذیذی دارد.
آبگوشت مرغ

آبگوشت مرغ جزو آن دسته از غذاهای خاص ایرانی است که افراد بسیاری به آن علاقه دارند؛ این غذای اصیل ایرالنی را می‌توان با مواد اولیه متنوعی آماده کرد که در این مطلب از دلتامگ قصد داریم یکی از روش‌های ساده و خوشمزه رستورانی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای طرز تهیه آبگوشت مرغ با سیب زمینی

آبگوشت مرغ

طرز تهیه آبگوشت مرغ

آبگوشت مرغ جزو آن دسته از غذاهایی است که دذر مدت زمان کمی آماده می‌شود و طعم بسیار لذیذی دارد؛ بنابراین اگر قصد دارید در مدت زمان کمی یک غذای سنتی برای عزیزان خود آماده کنید، این غذا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد؛

مرحله اول تهیه آبگوشت مرغ مجلسی

برای تهیه خوشمزه ترین آبگوشت مرغ، ابتدا لازم است که یک لیوان لپه را درون یک کاسه مناسب ریخته و روی آن را آب بریزید؛ سپس اجازه دهید لپه به مدت 2 ساعت خیس بخورد؛ لازم به ذکر است که شما می‌توانید آبگوشت مرغ با نخود را هم درست کنید که دستور آن دقیقا به همین روش است.

مرحله دوم

در این مرحله در یک قابلمه مناسب پیاز را به صورت نگینی خرد کرده و با مقداری روغن تفت دید؛ بعد از اینکه پیازها سبک شدند، ادویه‌ها را به آن اضافه کرده و بعد گوشت‌ها را به آن اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی:  چند مدل موی کوتاه که امسال مد هستند

آبگوشت مرغ

مرحله سوم تهیه آبگوشت مرغ ساده

بعد از آنکه گوشت‌ها تغییر رنگ دادند، لپه را به آن اضافه کرده و کمی تقت دهید تا بوی خامی آن از بین برود و بعد رزب گوجه را به مواد اضافه کنید و بعد از انکه رنگ رب باز شد، 4 لیوان آب به مواد اضافه کرده و اجازه دهید تا حرارت ملایم بپزد.

مرحله چهارم

بعد از گذشت 30 دقیقه سیب زمینی و لیموعمانی را به آن اضافه کنید و مجدد 15 دقیقه دیگر زمان دهید تا ابگوشت مرغ ما به غلظت مناسب برسد؛ بعد از گذشت این مدت زمان آبگوشت ما جا افتاده است و قبل از آنکه زیر قابلمه را خاموش کنید، ابتدا نمک و فلفل آن را اندازه کرده و بعد آن را خاموش کنید.

تعداد کلمات مطلب: 338

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…