محله کمیل تهران کجاست؟

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمیل یکی از محله‌های معروف منطقه 10 شهرداری تهران است که به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و قیمت پایین ملک، متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در آن هستند.
محله کمیل تهران

بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در کمیل هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

خرید آپارتمان در تهران

محله کمیل تهران کجاست؟(موقعیت جغرافیایی)

محله کمیل تهران یکی از محله های خوش آب و هوای منطقه 10 شهرداری شهر تهران است. محله کمیل نام یکی از خیابان ها و محله های سمت جنوب غرب تهران است. تاریخچه این محله این بوده که در گذشته اراضی های بایری بودند که با گسترش زندگی شهری و توسعه شهرنشینی و شهر سازی از بین رفته اند.

خرید آپارتمان در کمیل تهران
اغلب ساکنین این محله نظامی بوده طوریکه طبق آخرین برآوردی که شد نزدیک به 70 درصد ساکنین این محل را تشکیل میدهند که ان هم به دلیل قرار داشتن پادگان جی در انتهای خیابان کمیل میباشد. پارک رضوان که در گذشته آرامگاه ارامنه بوده در همجواری این خیابان جایی دارد. این محله همچنین دارای دسترسی میبشاد که وجود ایستگاه مترو و اتصال به خیابان های اصلی منطقه رفت و آمد نسبتا راحتی به سایر نقاط تهران دارد.

دسترسی محله کمیل تهران

کسانی که به دنبال خرید خانه هستند، یکی از گزینه‌های بسیار مهمی که همواره مدنظر قرار می‌دهند، موضوع دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی است. خوشبختانه چند سالی است که به این محله خط مترو اضافه شده و ساکنان آن به راحتی از طریق مترو به سایر مناطق تهران تردد می‌کنند. البته وجود خط بی آر تی به سهولت دسترسی به ناوگان عمومی افزوده است.

کسانی که به دنبال خرید خانه هستند، یکی از گزینه‌های بسیار مهمی که همواره مدنظر قرار می‌دهند، موضوع دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی است. خوشبختانه چند سالی است که به این محله خط مترو اضافه شده و ساکنان آن به راحتی از طریق مترو به سایر مناطق تهران تردد می‌کنند. البته وجود خط بی آر تی به سهولت دسترسی به ناوگان عمومی افزوده است.

مطلب پیشنهادی:  بهترین محله‌های مشهد برای خرید خانه را بشناسید

امکانات محله کمیل تهران

از جمله امکانات تفریحی محله کمیل عبارت اند از:

    • استخر ساعی جیحون : تهران ، خیابان کمیل بین جیحون و کارون
    • مجموعه ورزشی باغ گلستان : خیابان کمیل ، بین خوش و رودکی

از جمله بوستن های موجود در این محله نیز عبارت اند از:

    • بوستان رضوان
    • بوستان نیلوفر
    • بوستان هفت چنار

موزه حیات وحش و آثار طبیعی هفت چنار نیز در این محله قرار گرفته است.

قیمت خرید آپارتمان در محله کمیل تهران

خرید خانه در این محله به افرادی که دارای نقدینگی محدودی برای خرید مسکن هستند، توصیه می‌شود. چرا که متوسط قیمت مسکن در منطقه به نسبت شهر تهران پایین‌تر است.قیمت پایین خرید خانه در محله کمیل باعث شده بسیاری به منظور سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ملک در این محله کنند. اگر شما نیز با سرمایه خود به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن در حوزه مسکن هستید، ما خرید آپارتمان در کمیل را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که سرمایه‌گذاری در این محله بدون ریسک است.
البته ذکر این نکته ضروری است که قیمت مسکن متناسب با متراژ، نوع ساخت، امکانات واحد مسکونی، سال ساخت، نظر فروشنده و غیره می‌تواند متغیر باشد.شما با خرید خانه در محله کمیل به راحتی مراکزی همچون مدرسه، مراکز اداری، درمانی، مذهبی و غیره، دسترسی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید بخش زیادی از نیاز روزانه خود را از همین محله تأمین کنید. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در محله کمیل تهران را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

سن بنا(سال)

متراژ(متر)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

23

56 39,000,000 2,200,000,000
3 54 72,000,000 3,900,000,000
16 63 44,000,000 2,800,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 584

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در محله کمیل چقدر آب می‌خورد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…