دل بردن از دیگران با چند ترفند ساده

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد از ما می‌پرسند آن است که چگونه دل دیگران را ببرند؟
دل بردن از دیگران با چند ترفند ساده

همه ما آدم‌هایی رو می‌شناسیم که انگار آهنربا برای جذب کردن دیگران دارند. چه رازی پشت این محبوبیت نهفته است؟ آیا دل بردن از دیگران یک استعداد ذاتی است یا می‌توان آن را یاد گرفت؟ همراه مجله دلتا باشید.

دل بردن از دیگران با چند ترفند ساده

اغلب افراد زمانی تحت تاثیر قرار می‌گیرند که فردی را می‌بینند که می‌تواند کاری انجام بدهد که خودشان قادر به انجام دادن این کار نیستند. برای همین است که روش‌های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش‌های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت بوده و افراد باید به این تفاوت‌ها آگاه باشند. بنابراین دل بردن از دیگران  در افراد متفاوت است و برای انجام دادن این کار باید به نکات مهمی توجه کنیم.

در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگی‌هایی داشته، به عبارت دیگر مهم‌ترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته‌ها ترس دارد، بنابراین ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را داشته تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش می‌کند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس می‌کند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب می‌شود.

دل بردن از دیگران

همانطور که در مثال‌های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی نداشته اما با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد.

خوشبختانه در دنیایی زندگی می‌کنیم که شبکه‌های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار می‌دهند. تاجایی که می‌توانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. اگر با مشکل افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنید، حتما مطلب ویژگی های افراد افسرده را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:  بررسی مفهوم روانشناسی بازار

ویژگی‌های مهم برای دل بردن از دیگران

  • همدل باشید تا بین همه محبوب باشید: زمانی که بتوانی خودت را جای دیگران بگذاری و احساستشان را درک کنید، به آن‌ها نشان خواهید داد که این افراد برای تو مهم هستند و در نهایت در قلب آن‌ها جا پیدا می‌کنی.
  • مهربانی، زبان مشترک همه افراد: با انجام کارهای خوب برای دیگران، بدون اینکه چیزی در قبال این کار بخواهید، به آن‌ها نشان خواهی داد که آدم قابل اعتمادی هستید.

ویژگی‌های مهم برای دل بردن از دیگران

  • صادق باشید، تا محبوبیت خودتا را تضمین کنید: آدم‌های صادق، قابل اعتمادتر بوده و روابط عمیق‌تری برقرار می‌کنند.
  • لبخند بزنید، دنیا رو زیباتر کنید: یک لبخند ساده، بهترین راه برای شروع یک رابطه دوستانه خواهد بود بنابراین این مورد ساده را جدی بگیرید.
  • گوش کنید، تا شنیده شوید: یکی از نکات مهمی که باید بدانید آن است که گوش دادن به آدم‌ها به آن‌ها حس خوبی می‌دهد بنابراین وقتی به حرف‌های دیگران با دقت گوش دهید، آن‌ها احساس می‌کنند که برای تو مهم هستند.
  •  دل بردن از دیگران با توجه کردن به دیگران: با توجه به جزئیات کوچک، مثل تبریک تولد یا پرسیدن از حال دیگران، نشان دهید که به آن‌ها فکر می‌کنید.

تعداد کلمات مطلب: 506

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

ماشین بازها چه خصایص عجیبی دارند

اگر شما هم جزو ماشین بازها قرار می‌گیرید، بهتر است بدانید که این خصیصه هرچند برای خودتان د…