بهترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت برای تابستان

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مورداستفاده‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در تابستان، بادی اسپلش است. از بهترین شرکت‌هایی که این محصول را تولید می‌کنند به لاین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت می‌توانیم اشاره کنیم.
بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

انتخاب یک رایحه مناسب برای روزهای گرم تابستان، مانند انتخاب یک اسموتی خوشمزه و دلچسب اهمیت دارد. در این مقاله از مجله دلتا به سراغ چند مورد از بهترین و خوشبوترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت می‌رویم.

بادی اسپلش Pure Seduction

بادی اسپلش پیور سداکشن ویکتوریا سکرت یکی از خوشبوترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت است. رایحه‌ای اغواکننده از ترکیب میوه و گل را تصور کنید که حس اعتمادبه‌نفس را در شما ایجاد می‌کند. پیور سداکشن ترکیبی از بوی آلوی قرمز و فریزیا است که هر دو فرزند تابستان هستند. این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت رایحه‌ای دلنشین به همراه ماندگاری بالا دارد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش Love Spell

پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، کلمات عشق را برای شما خواهد گفت. این بادی اسپلش ترکیبی از رایحه شکوفه گیلاس به همراه گل یاس سفید و هلو است. ترکیبی بهشتی و لطیف که تا برای استفاده روزانه و مناسبت‌های خاص عالی است.

بادی اسپلش Love Spell

جالب است بدانید که این رایحه در سال 1999 معرفی شد و از آن زمان تاکنون، جزو محبوب‌ترین رایحه ویکتوریا سکرت باقی مانده است. درواقع رایحه این بادی اسپلش، به راحتی در شما احساس شادابی و سرزندگی را ایجاد می‌کند.

بادی اسپلش Velvet Petals

اندکی تجملات برای زندگی روزمره نیاز است و چه بهتر این احساس، با بوی بادی اسپلش ولوت پتالز اتفاق بیفتد. این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، رایحه‌ای شیرین و گلی همراه با احساس تجملات در روزمره است. در ترکیبات این بادی اسپلش از گل‌های مخملی و بادام استفاده شده و رایحه‌ای دلنشین و ماندگار دارد.

مطلب پیشنهادی:  ارزان‌ترین کیک یخچالی مخصوص شب چله

بادی اسپلش Velvet Petals

بادی اسپلش Bare Vanilla

رایحه‌ای گرم و شیرین از جنس وانیل که احساسی گرم و صمیمی به اطرافیان ما می‌دهد را با بادی اسپلش بیر وانیلا تجربه کنید. این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت جزو شاهکارهای این شرکت به حساب می‌آید و در هر فصلی طرفداران مخصوص خود را دارد. نکته جالب درباره این بادی اسپلش این است که یک مدل بسته‌بندی آن، در کنار بوی شیرین وانیل کمی تلخی اضافه کرده و این بادی اسپلش را به یک شاهکار بدل کرده است.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش Coconut Pasion

یکی از نمادی‌ترین المان‌های تابستان، میوه نارگیل است که در اکثر پست‌های شبکه‌های اجتماعی تابستانی از ایموجی آن استفاده می‌کنیم. ویکتوریا سکرت برای روزهای گرم تابستان شما، یک بادی اسپلش خوشبو با رایحه کوکونات یا همان نارگیل دارد. این بادی اسپلش می‌تواند حتی در فصل‌های دیگر، شما را به یاد روزهای گرم و خوش تابستان بیندازد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت Coconut Pasion

در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت نتیجه بهتر از رایحه بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، از لوسیون هر رایحه استفاده کنید تا بوی قوی‌تر و ماندگارتری را داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 419

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…