خواص کرم آبرسان کلینیک برای پوست

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ ضمن بررسی خواص کرم آبرسان کلینیک، شما را با انواع آبرسان های کلینیک و ترکیبات آنها آشنا میکنیم.
خواص کرم های آبرسان کلینیک

برند آمریکایی کلینیک Clinique، یکی از معروف ‌ترین برندهای محصولات پوستی دنیا و زیر مجموعه کمپانی استی لادر است. کرم آبرسان کلینیک با خواص متنوع از جمله آبرسانی فوری، تقویت سد دفاعی پوست، بافت سبک و زود جذب یکی از محبوب ‌ترین محصولات کلینیک در سرتاسر دنیاست. در ادامه ضمن بررسی خواص کرم آبرسان کلینیک، شما را با انواع آبرسان های کلینیک و ترکیبات آنها آشنا میکنیم.

خواص کرم آبرسان کلینیک برای انواع پوست

مهمترین خواص کرم آبرسان کلینیک آبرسانی عمیق پوست، حفظ رطوبت چندین ساعته در پوست و کمک به تقویت سد دفاعی پوست است. اما آبرسان کلینیک دارای خواص دیگری نیز است که در ادامه آنها را بررسی میکنیم:

آبرسانی فوری و طولانی مدت

حداقل مدت آبرسانی کرم های آبرسان کلینیک، 8 ساعت است. طبق نتایج تست بالینی شرکت سازنده، بلافاصله بعد از مصرف کرم آبرسان کلینیک شاهد افزایش 119% رطوبت پوست خواهید بود. ترکیبات آبرسان متنوع، که برخی از آنها قابلیت حفظ رطوبت در لایه‌های پوست را نیز دارند، ویژگی آبرسانی طولانی مدت را به این کرم ها داده است.

تقویت سد دفاعی پوست

بیرونی‌ترین لایه پوست ما از سلول‌های مقاومی به نام کارنوسیت ساخته شده است که به‌عنوان سد دفاعی در برابر عوامل مخرب محیطی عمل می‌کند و تقویت این لایه پوست یکی از مهمترین بخش‌های یک روتین پوستی سالم است. کرم آبرسان کلینیک با وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی مثل عصاره جو، عصاره تخمه آفتابگردان و ویتامین C در تقویت سلول‌های این لایه از پوست نقش مؤثری دارد.

براساس نتایج تست‌های بالینی فقط چهار ساعت بعد از استفاده از محصول، سد رطوبتی پوست 34 درصد تقویت می‌شود.

بافت سبک و مناسب برای زیرسازی آرایش

بافت سبک و ابریشمی کرم آبرسان کلینیک، آن را به انتخابی عالی برای زیر ساز آرایش تبدیل کرده است. کرم آبرسان کلینیک، پوست را به‌طور کامل مرطوب می‌کند و باعث می‌شود محصولات آرایشی به‌خوبی روی پوست بنشینند.

اگر آرایش برای مدت طولانی روی پوست‌تان می‌ماند، از خواص کرم آبرسان کلینیک غافل نشوید زیرا آبرسانی طولانی‌مدت این کرم اجازه نمی‌دهد محصولات آرایشی پوست‌تان را خشک کنند.

بهبود رنگ و بافت پوست

ترکیبات آبرسان موجود در آبرسان های کلینیک، فقط پوست را مرطوب نمی‌کنند و در کنار آبرسانی، در بهبود رنگ و بافت پوست شما هم مؤثر هستند. ترکیباتی مثل هیالورونیک اسید، ویتامین C و عصاره جو برخی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین روشن‌کننده‌های طبیعی هستند. بنابراین با استفاده مداوم از کرم آبرسان کلینیک، شاهد یکدست شدن رنگ پوست و از بین رفتن لک‌ و جای جوش خواهید بود.

ضدحساسیت و ضد آلرژی

فرمولاسیون کرم های آبرسان کلینیک کاملاً گیاهی و و وگان و فاقد ترکیبات حساسیت‌زا مثل رایحه‌های شیمیایی است. بنابراین حتی برای حساس‌ترین پوست‌ها نیز مناسب بوده و هیچگونه واکنش آلرژیکی در پوست ایجاد نمی‌کند.

فاقد ترکیبات مضر

فرمولاسیون کرم آبرسان کلینیک فاقد پارابن، سولفات، الکل و فتالات است. این مواد شیمیایی علاوه بر خشک کردن پوست و تضعیف سد دفاعی آن، باعث ایجاد حساسیت و قرمزی هم می‌شوند. حذف ترکیبات شیمیایی نه تنها خواص کرم آبرسان کلینیک را افزایش می‌دهد بلکه امکان بروز هر نوع حساسیت را از بین می‌برد.

خواص کرم آبرسان کلینیک پوست چرب

غیر کومدون ‌زا بودن و عدم افزایش ترشح چربی، دوتا از مهمترین خواص کرم آبرسان کلینیک برای پوست چرب هستند. فرمولاسیون کرم های آبرسان کلینیک، غیر کومدوژنیک است یعنی منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. این ویژگی کرم آبرسان کلینیک مانع ایجاد جوش و آکنه می‌شود و از طرفی، ترشح چربی در پوست چرب را کنترل میکند. پس اگر پوست‌ چرب دارید، با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

ضمناً باید بدانید ژل آبرسان کلینیک دراماتیکالی دیفرنت، به‌طور اختصاصی برای پوست چرب طراحی شده است. بافت ژلی این کرم کاملاً فاقد چربی است و علاوه بر خاصیت آبرسانی بالا، ترشح چربی پوست را هم کنترل می‌کند.

خواص کرم آبرسان کلینیک پوست چرب

خواص کرم آبرسان کلینیک برای پوست خشک

پوست‌ خشک بیشتر از سایر انواع پوست در معرض التهاب، خارش و قرمزی قرار دارد و این کرم‌ های برند کلینیک، پوست خشک را به ‌صورت عمقی و تا 8 ساعت آبرسانی می‌کنند و رطوبت را در لایه‌ های زیرین پوست نگه می‌دارند. خواص ضد التهاب کرم آبرسان کلینیک برای پوست خشک بسیار مفید هستند.

مطلب پیشنهادی:  در این روستا میان ابرها قدم بردارید

خشکی پوست یکی از مهمترین عوامل تضعیف‌ کننده سد دفاعی پوست است و کرم آبرسان کلینیک با تقویت سد دفاعی پوست، آسیب ‌پذیری پوست خشک را به حداقل می‌رساند. این امر نه تنها ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد بلکه مانع ایجاد لک‌های قهوه‌ای می‌شود.

خواص کرم آبرسان کلینیک برای پوست خشک

انواع کرم های آبرسان کلینیک

لاین محصولات آبرسان کلینیک فقط به یک کرم محدود نمی‌شود و شامل کرم، ژل و لوسیون دارد که در این بخش به معرفی آنها می‌پردازیم.

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک: لوسیون ابرسان کلینیک برای پوست خشک و نرمال طراحی شده و ضمن آبرسانی 8 ساعته پوست، خواص دیگری مثل بهبود بافت و رنگ پوست و تقویت سد دفاعی پوست هم دارد و غیرآکنه‌ زا و فاقد چربی است.

ژل آبرسان و مرطوب کننده دراماتیکالی کلینیک: این ژل آبرسان کلینیک به‌ طور اختصاصی برای پوست چرب و مختلط طراحی شده است. فرمولاسیون این محصول سبک، زود جذب، فاقد چربی و غیرکومدون‌زا بوده و علاوه بر همه اینها، ترشح چربی پوست را نیز کنترل می‌کند.

کرم ژل آبرسان مویسچر سرج 100 ساعته کلینیک: این ژل با فرمولاسیون سبک، فاقد چربی، غیرکومدون‌زا و ضدآلرژی برای انواع پوست قابل استفاده است. کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک بیشترین خاصیت آبرسانی را دارد و در کنار آن، سیستم آبرسانی طبیعی پوست را هم تحریک می‌کند. براساس نتایج تست بالینی روی 110 خانم، کرم ژل مویسچر سرج کلینیک رطوبت پوست را بلافاصله 174% افزایش می دهد.

کنسانتره ژل آبرسان سوپر شارژر مویسچر کلینیک: کنسانتره ژل آبرسان کلینیک ضمن آبرسانی 72 ساعته، قدرت جوانسازی زیادی هم دارد. فرمولاسیون این کرم آبرسان کلینیک سبک، زودجذب، فاقد چربی و مواد حساسیت‌زا بوده و برای انواع پوست مناسب است. ترکیبات آنتی اکسیدانی آن هم در روشن کردن پوست و یکدست کردن بافت، تقویت سد دفاعی پوست و کاهش چین و چروک مؤثر هستند.

ترکیبات کرم آبرسان کلینیک

برای شناخت ویژگی‌ها و خواص کرم آبرسان کلینیک، باید ترکیبات آن را بشناسید زیرا مواد به‌کار رفته در هر محصول و نوع فرمولاسیون آن، روی میزان اثربخشی آن تأثیر مستقیم دارد. در این بخش، ترکیبات مهم کرم آبرسان کلینیک و خواص هرکدام از آنها برای انواع پوست را معرفی می‌کنیم.

مرطوب‌کننده‌ های طبیعی: مرطوب کننده های طبیعی مرطوب‌کننده‌ها که NMF هم نامیده می‌شوند، به‌طور طبیعی در پوست وجود دارند. این مواد طبیعی، رطوبت را در پوست قفل کرده و آن را برای مدت طولانی هیدراته نگه می‌دارند.

عصاره جو: عصاره جو آنتی اکسیدان، لایه محافظ پوست را تقویت کرده و مانع از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می‌شود.

عصاره خیار: عصاره خیار خواص ضدالتهاب و ترمیم‌کنندگی دارد و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد.

عصاره تخمه آفتابگردان: این آبرسان به هیچ وجه منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و سد دفاعی پوست را هم تقویت می‌کند.

هیالورونیک اسید: یکی از بهترین ترکیبات آبرسان که اثربخشی فوری دارد و باعث جوانسازی و یکدست شدن پوست هم می‌شود.

آلوئه ورا: یک آبرسان قوی و طبیعی با خواص ضدالتهاب و تسکین بخش بالا که خاصیت روشن‌کنندگی هم دارد.

ویتامین E و C: این دو ویتامین با خواص آنتی اکسیدانی بالا از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کنند. ویتامین E خاصیت نرم‌کنندگی و ویتامین C خاصیت روشن‌کنندگی و ضدچروک هم دارد.

نه تنها آبرسان های کلینیک، بلکه تمام محصولات کلینیک دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی هستند و توسط متخصصین پوست توسعه داده شده اند و پوست های حساس و آلرژیک میتوانند با خیالی آسوده از محصولات این برند استفاده کنند.

تعداد کلمات مطلب: 1221

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

افراد موفق، بعد از ساعات کاری چه می‌کنند؟

آنچه که افراد موفق در ساعات خارج از کار انجام می‌دهند، به طرز قابل توجهی بر موفقیت آن‌ها د…