در اردیبهشت سفر به این 4 شهر را از دست ندهید!

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اردیبهشت به دلیل آب و هوای بهاری فوق العاده‌ای که دارد یک ماه عالی برای سفر کردن است.
بهترین شهر ایران

بهترین شهر ایران در اردیبهشت ماه برای سفر را می‌شناسید؟ بعضی شهرهای ایران در ماه اردیبهشت بهشتی می‌شوند. طبیعت زیبا و دل انگیز، آب و هوای بهاری و خوب حال و هوای دل شما را نیز بهشتی می‌کند. اکثر مردم دوست دارند تا برای سفر به جایی بروند که طبیعتی زیبا دارد.

باید به شما بگویم که شهرهایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، در اردیبهشت ماه به بهترین شهر ایران تبدیل می‌شوند. یکی از شهرهای که در اردیبهشت ماه ختما باید از آن دیدن کنید کاشان بهشتی در دل کویر است. با دلتامگ همراه باشید تا بهترین شهر ایران را برای سفر در ماه بهشتی بشناسید.

بهترین شهر ایران در اردیبهشت ماه کدام است؟

اردیبهشت یکی از بهترین ماه در فصل بهار است. زیرا نه سرمای فروردین ماه را دارد نه گرمای خرداد را. اگر به دنبال یک آب و هوای ملایم، نسیم‌های گرم بهاری که روحیه شما را خوش می‌کند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما یک سفر بهاری به بهترین شهر ایران در اردیبهشت ماه داشته باشید.

به علت اینکه آب وهوا در این ماه از بهار بسیار دل پذیر  عالی می‌شود، بسیاری از شهرهای ایران برای گردشگری و سفر مناسب هستند با این حال 4 شهر شکوه و زیبایی بیشتری را در این فصل به همراه دارد که در ادامه معرفیشان خواهیم پرداخت.

بهشتی به نام ترکمن صحرا

ترکمن صحرا یکی از زیباترین صحراهای سرسبز ایران را دارد. ترکن صحرا در این ماه از سال پر از گل‌های زیبای رنگارنگ مخصوصا زرد و قرمز می‌شود. رودخانه‌های جاری بسیار زیبا، آبشارها و چشمه‌های زیبای پرشکوهی در این صحرا قرار دارد که موجب می‌شود تا در فصل اردیبهشت ماه به بهترین شهر ایران تبدیل شود. ترکمن صحرا در استان گلستان قرار دارد.

بهترین شهر ایران

تالاب اینچه برون نیز یکی از زیبایی‌های بی شمار این صحرای بهشتی است. برج معروف آق قلعه که یکی از قلعه‌هایی است که تماما با آجر ساخته شده و تنها چند عدد از این بنا در کل دنیاوجود دارد و به همین علت این برج از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطلب پیشنهادی:  این غذای ارزان و ساده بسیار خوشمزه است

پارک گل لاله را از دست ندهید که با گل‌های زرد و قرمز زیبایی که در میان صحرای زیبایی واقع شده است، شما را به زیبایی‌اش خیره خواهد کرد.

بهترین شهر ایران

شیراز بهترین شهر ایران

شیراز در اردیبهشت این ماه زیبای بهاری بسیار محبوب و معروف است. محبوبیت آن به علت وجود درختان بهارنارنج است. که عطر آن هوش را از سر شما خواهد برد. فصل اردیبهشت به شیراز سفر کنید و با قدم زدن در خیابان‌های سرسبز دقایقی از دیدن آن طبیعت زیبا و استشمام عطر خوش لذت ببرید. پانزدهم اردیبهشت ماه روز شیراز نام گزاری شده است.

بهترین شهر ایران

دشت لاله‌های واژگون

دشت لاله‌های واژگون که در شهر خوانسار قرار دارد یک محل مناسب برای سفر شما در ماه اردیبهشت است. به علت اینکه شما در این فصل می‌توانید این دشت را که وسعتی پهناور 10 هکتاری دارد را سراسر غرق در لاله‌ها واژگون ببینید. این لاله‌ها بسیار تنومند هستند و حداکثر قد آن‌ها به 70 سانتی متر می‌رسد.

 

باداب سورت

شاید تا به حال اسم این منطقه به گوش شما نخورده باشد با این حال در هر یک از گوشه گوشه این کشور وسیع و زیبا طبیع تی بکر نهفته است که نباید آن را دست کم بگیرید. این منطقه که در شمال ایران و در استان مازندران است، چشمه‌های باداب رسوت نام دارد.

 

این چشمه‌ها در فصل بهار و اردیبهشت بسیار دیدنی است و برای آب تنی کردن و لذت بردن از نسیم خنکی که در کنار آب می‌وزد می‌توانید بیشترین لذت را ببرید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 585

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…