با ارزانترین گلهای آپارتمانی، دکوراسیون خانه خود را گران نشان دهید

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال گیاهی هستید که از زیبایی خاصی برخوردار باشد و در کنار آن قیمت بالایی هم نداشته باشد، این مطلب را از دست ندهید.
گل آپارتمانی مقاوم

همه ما به دنبال گل و گیاه آپارتمانی هستیم که در کنار زیبایی و مقاوم بودن، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد؛ افرادی که به خرید گل آپارتمانی علاقه دارند، به دنبال آن هستند که با کمترین هزینه بتواند یک گل آپارتمانی شیک تهیه کنند؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم تعدادی گل آپارتمانی مقاوم را به شما معرفی کنیم که در کنار زیبایی، قیمت مناسبی هم دارند.

انواع گل آپارتمانی مقاوم و ارزان

با در نظر گرفتن این موضوع که بسیاری از خانه‌های امروزی به صورت آپارتمانی است، انتخاب گلهای آپارتمانی ارزان و مقاوم که بتواند در هر شرایط محیطی به خوبی رشد کند کمی مشکل است؛ به همین دلیل بسیاری به دنبال این هستند که بدانند از کجا گل ارزان بخریم؛ چرا که عده‌ای بر این باورند که گل ارزان از کیفیت پایین‌تری هم برخوردار است و به سرعت خراب می‌شود؛ اما با خرید بهترین گل آپارتمانی، که در ادامه معرفی می‌کنیم می‌توانید دکوراسیون خانه خود را خاص و منحصر به فرد کنید.

گل آپارتمانی مقاوم سانسوریا

اگر به دنبال یک گل آپارتمانی زیبا اما ارزان‌قیمت هستید، سانسوریا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد؛ با توجه به اینکه این گیاه ازمقاومت بالایی برخوردار است و می‌تواند به راحتی خود را با شرایط محیطی سازگار کند، در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ از سوی دیگر قیمت مناسب این گیاه باعث می‌شود که بسیاری از افراد برای لوکس نشان دادن چیدمان خانه خود، یکی از آن‌ها را خریداری و در خانه نگهداری کنند.

گل آپارتمانی مقاوم

گل آپارتمانی پینه آ

یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی با قیمت مناسب گیاه پینه آ است، این گل ظاهر بسیار زیبایی دارد و با برگ‌های سبز خود می‌تواند چیدمان خانه شما را لوکس نشان دهد؛ از سوی دیگر با توجه به اینکه نگهداری از این گیاه بسیار راحت است، در دسته گل آپارتمانی مقاوم قرار دارد و همین امر تمایل افراد را برای خرید آن بیشتر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  تب دنگی، دغدغه جدید

گل آپارتمانی مقاوم

پتوس مرمری

پتوس در دسته گل آپارتمانی مقاوم قرار دارد و به همین دلیل است که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ پتوس مرمری گونه‌ای از پتوس است که زیبایی بسیار خاصی دارد و می‌تواند چیدمان خانه شما را منحصر به فرد نسان دهد.

گل آپارتمانی مقاوم

گل آپارتمانی مقاوم قاشقی ابلق

گل قاشی در دسته گیاهان آپاتمانی مقاوم اما ارزان قیمت قرار دارد که با ظاهر بسیار زیبای خود، می‌تواند چیدمان خانه شما را متحول کند؛ این گیاه با برگ‌های گوشتی و قلبی شکل خود می‌تواند بی آبی را برای مدت بسیار زیادی تخمل کند؛ بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد به مسافرت می‌روید، خرید این گل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

گیاه برگ بیدی صورتی ارزان قیمت

برگ‌های گیاه برگ بیدی به رنگ صورتی است و ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد، برگ هایسبز و صورتی این گیاه و همچنین نگهداری آسان آن باعث شده تا یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی مناسب منزل و یا حتی محل کار گیاه برگ بیدی صورتی باشد؛ قیمت این گیاه نسبتا مناسب و به صرفه است که ما در سایت گل گیفت این گیاه را با بهترین قیمت ارائه کرده ایم.

گل آپارتمانی مقاوم

 بنجامین

اگر در نگهداری از گل و گیاه مبتدی هستید و به دنبال گل آپارتمانی مقاوم و ارزان هستید که بتوانید فضای خانه خود را کمی شاداب‌تر نشان دهید، بنجامین می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد؛ نگهداری از این گیاه بسیار راحت است و اگر چند نکته را درباره آن رعایت کنید، می‌توانید درختچه زیبایی از این گل را در خانه داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 571

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

با نوشیدن آب سرد کالری بسوزانید و لاغر شوید

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن نوشیدن آب سرد برای سلامتی وجود ندارد. هم آب سرد و هم آب هم‌دمای…