3 مدل میز ناهارخوری جدید دو نفره برای دکوراسیون‌های خاص

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب میز ناهارخوری با توجه به تنوعی که در آن وجود دارد کار چندان راحتی نیست، اگر در انتخاب دچار مشکل شده‌اید این مطلب را بخوانید.
میز ناهارخوری جدید

میز ناهارخوری جزو آن دسته از وسایلی است که بودنش در هر خانه‌ای الزامی است؛ چرا که باعث‌ زیباتر شدن دکوراسیون خانه می‌شود؛ از سوی دیگر بسیاری از افراد به دلیل کمبود فضای خانه، از خرید آن منصرف می‌شوند؛ اما با توجه به تنوعی که در میزناهارخوری موجود است، شما می‌توانید مطابق با سبک دکوراسیون خود یکی را انتخاب کنید؛ به همین منظور امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم انواع میز ناهارخوری جدید دو نفره را به شما معرفی کنیم.

نکات مهم در خرید میز ناهارخوری جدید

با توجه به اینکه قیمت میز ناهارخوری تقریبا بالا است، لازم است قبل از خرید به یک‌سری از نکات توجه داشته باشید تا در نهایت انتخاب خوبی داشته باشید.

اندازه میز ناهار خوری

این نکته در خرید میز ناهارخوری جدید بسیار اهمیت دارد؛ چرا که باید میز ناهار خوری چوبی را انتخاب کنید که اندازه آن متناسب با فضای آشپزخانه باشد؛ به گونه‌ای که بین میز و دیوار فضای کافی وجود داشته باشد تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. بهترین سایز برای خرید میز ناهارخوری چوبی به گونه‌ای است که افراد هنگام نشستن کنار هم دچار مشکل نشوند و دست آن‌‎ها به یکدیگر برخورد نکند.

توجه به متریال به کار رفته در میز ناهارخوری

از آنجا که میز ناهارخوری بیشتر از سایر وسایل چوبی در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین متریالی که در آن استفاده می‌شود بسیار مهم است؛ در صورتی که از مواد مناسب در ساخت میز استفاده نشود، بعد از گذشت مدت زمان اندکی چوب میز کیفیت خود را از دست می‌دهد.

میز ناهارخوری جدید

جنس پارچه صندلی‌ها

بیشتر مدل‌های میز ناهارخوری جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صندلی‌های آن‌ها روکش پارچه‌ای دارد؛ در چنین مواقعی باید هنگام خرید توجه داشته باشید که جنس پارچه به کار رفته از کیفیت خوبی برخوردار باشد خصوصا در خانه‌هایی که فرزند کوچک دارند؛ سعی کنید پارچه‌ای را که انتخاب می‌کنید، قابل شستشو باشد؛ در نتیجه بهترین نوع پارچه برای میز ناهارخوری، پورشه و مازراتی است.

بررسی پایه و اتصالات میز ناهارخوری جدید

نکته که بسیاری ساده از کنار آن عبور می‌کنند، توجه به پایه‌های میز و نحوه ااتصال آن‌ها به بدنه میز است؛ از سوی دیگر میز باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که هنگام صرف غذا احساس راحتی داشته باشید؛ صندلی استاندارد به این صورت است که زاویه بین تشک صندلی تا تکیه گاه آن 90 درجه باشد تا هنگام نشستن روی آن اذیت نشوید و احساس راحتی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  با مزایا و معایب کابینت هایگلاس آشنا شوید

انواع مدل های میز ناهار خوری 2 نفره

با توجه به تنوع بالایی که در تولید میز ناهارخوری وجد دارد، انتخاب یکی از آن‌ها که با سبک چیدمان خانه هماهنگ باشد و در عین حال کاربردی، کار راحتی نیست؛ به همین منظور در ادامه چند مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های میز ناهارخوری جدید را به شما معرفی خواهیم کرد.

میز ناهارخوری دو نفره کم جا

این مدل میز یک گزینه عالی برای فضاهای محدود است؛ ابعاد میز ناهارخوری گرد به گونه‌ای طراحی شده که در کنار زیبایی، ابعاد آن کوچک‌‎تر از مدل‌های دیگر باشد؛ معمولا در این مدل میز ناهارخوری‌ها، صندلی‌ها به گونه‌ای قرار می‌گیرند که با میز هم سطح باشند و فضای زیادی را اشغال نکنند.

میز ناهارخوری جدید

میز ناهارخوری استیل

این مدل میز ناهارخوری‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی بتوان آن را با سایر سبک‌های دکوراسیونی هماهنگ باشد؛ از سوی دیگر نظافت این مدل میزها بسیار راحت است و برای استفاده، انتخاب مناسبی است.

میز ناهارخوری جدید

میز ناهارخوری مدرن

تنوع در این مدل میز ناهارخوری جدید بسیار زیاد است و همین ویژگی سبب شده که به راحتی بتوانید آن را با دکوراسیون سایر قسمت‌ها در آشپزخانه هماهنگ کنید؛ از همه مهم‌تر متریالی که ساخت میز مدرن به کار رفته باعث شده که گزینه مناسبی برای استفاده مداوم باشد و کمتر به تعمیر نیاز داشته باشد.

میز ناهارخوری جدید

تعداد کلمات مطلب: 613

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چطور در کمتر از 15 دقیقه مبلمان را تمیز کنیم

اگر زمان اندکی برای تمیزی مبلمان خود دارید، بهتر است این استراتژی سریع را برای از بین بردن…