زیباترین مدل‌های صفحه کابینت؛ شیک و بادوام

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صفحه کابینت زیبا و باکیفیت، نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما دارد.
صفحه کابینت شیک و بادوام

صفحه رویی کابینت علاوه بر زیبایی باید دوام خوبی داشته باشد و به آسانی تمیز شود. روی صفحات بی‌کیفیت شاهد ایجاد لکه‌های چربی و آب هستیم که به سختی پاک می‌شوند و ممکن است هیچ وقت از بین نروند. در این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های صفحه کابینت آشنا می‌شوید.

۷ مدل صفحه کابینت زیبا و بادوام

صفحه کابینت نقش بسیار مهمی در زیبایی فضای آشپزخانه دارد و به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کنیم. متریال بی‌کیفیت، فضای آشپزخانه را کثیف و نازیبا نشان می‌دهد. در ادامه با چند مدل صفحه شیک و زیبا برای روی کابینت آشنا می‌شوید.

صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت سنگ کوارتز

سنگ کوارتز یکی از شیک‌ترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه لوکس و مدرن است. از مزایای این سنگ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه
  • طول عمر بالا
  • سطح براق و زیبا
  • مقاومت در برابر حرارت
  • خاصیت آنتی باکتریال
  • تنوع رنگ بالا

سنگ کوارتز از جمله لوکس‌ترین و گران‌ترین سنگ‌ها است و در آشپزخانه شیک و لاکچری به کار می‌رود.

صفحه کابینت از سنگ مرمر

سنگ مرمر انتخابی بی‌نهایت لوکس و زیبا است و در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد. تا آنجا که صفحات مصنوعی ماربل شیت نیز به جای نوع طبیعی آن کاربرد دارند و برای زیباسازی فضاهای مختلف منزل انتخاب خوبی هستند.

صفحه کابینت مرمر

از مزایای سنگ مرمر می‌توانیم به ظاهر بی‌نهایت زیبا، طول عمر بالا و مقاومت در برابر لکه و ضربه اشاره کنیم. این مدل صفحه کابینت نسبتاً هزینه بالایی دارد و برای آشپزخانه‌های لوکس انتخاب مناسبی است.

صفحه ام‌دی‌اف

صفحه کابینت ام دی اف، یک انتخاب مقرون به صرفه و زیبا است. ام‌دی‌اف نسبت به چوب قیمت بسیار پایین‌تری دارد و مقاومت آن نیز بالاتر است. همچنین می‌توانید این صفحه را با روکش‌های متنوع با طرح سنگ مرمر، کورین، کوارتز و … سفارش دهید و به این شکل در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

مطلب پیشنهادی:  با این 7 روش چیدمان کمد دیواری، کمبود فضا نخواهید داشت

صفحه کابینت ام‌دی‌اف

صفحه سرامیکی

صفحه سرامیکی جلوه‌ای شیک و زیبا دارد و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است. از مزایای این مدل صفحه می‌توانیم به تنوع رنگ بالا، دوام طولانی و نظافت آسان اشاره کنیم.

همچنین این مدل صفحه در برابر لکه و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. سرامیک یک انتخاب اقتصادی برای صفحات کابینت آشپزخانه است و از این نظر نسبت به کوارتز برتری دارد.

صفحه کابینت سرامیکی

صفحه دکتون

صفحه دکتون نیز یک انتخاب جذاب برای آشپزخانه امروزی است. از مزایای این مدل صفحه کابینت می‌توانیم به ظاهر شیک و زیبای آن اشاره کنیم. همچنین در برابر حرارت، ضربه و ساییدگی مقاومت خوبی دارد و آنتی باکتریال نیز هست. صفحه دکتون برای تمام سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه انتخاب مناسبی است.

صفحه کابینت دکتون

صفحه کابینت بتنی

این مدل صفحه برای آشپزخانه مدرن انتخاب جالبی است و جلوه‌ای صنعتی به فضا می‌بخشد. هزینه بسیار پایین، طول عمر بالا، مقاومت در برابر ضربه و سایش و تنوع رنگ قابل قبول از جمله مزایای این مدل صفحه رویی کابینت است.

صفحه کابینت بتنی

سخن پایانی

صفحه کابینت یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون آشپزخانه است که باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشیم. صفحات بی‌کیفیت بعد از مدتی لکه و آلودگی را به خود جذب کرده و ظاهری نازیبا ایجاد می‌کنند. در این مطلب با زیباترین مدل‌های صفحه رویی کابینت آشنا شدید و می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 529

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

معماری خانه طباطبایی‌ها، شاهکاری از هنر و مهندسی ایرانی

خانه طباطبایی‌ها در کاشان، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین نمونه‌های معماری سنتی ایرانی است …