۵ مدل صندلی اپن آشپزخانه شیک و راحت

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صندلی اپن آشپزخانه یکی از کاربردی‌ترین و زیباترین عناصر برای دکوراسیون آشپزخانه است. با این وسیله می‌توانیم کارایی آشپزخانه را تا حد مطلوبی ارتقا دهیم.
صندلی اپن آشپزخانه

صندلی اپن آشپزخانه یکی از عناصر پرطرفدار در دکوراسیون منزل است که به ویژه در خانه‌های کوچک می‌تواند بسیار پرطرفدار باشد. در این مطلب از دلتامگ با ۵ مدل صندلی زیبا و راحت برای اپن آشپخزانه آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های صندلی اپن آشپزخانه

صندلی اپن آشپزخانه را می‌توانیم به عنوان یک عنصر دکوراتیو هم در نظر بگیریم. چرا که ظاهر آن روی زیبایی کل آشپزخانه تاثیر می‌گذارد. انواع مدل‌های صندلی برای اپن آشپزخانه موجود است و شما بر اساس سبک دکوراسیون و نوع فضای خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی حصیری

این مدل صندلی اپن، جلوه‌ای زیبا در آشپزخانه شما ایجاد می‌کند و از این نظر بسیار پرطرفدار است. می‌توانید به راحتی صندلی حصیری را با لوازم چوبی منزل خود ست کنید. این مدل صندلی برای تمام سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه مناسب است و حتی در کنار کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک هم زیبا به نظر می‌رسد.

چهارپایه چوبی مینیمال

چهارپایه چوبی مینیمال، پرطرفدارترین مدل صندلی برای کانتر آشپزخانه است و جای بسیار کمی را اشغال می‌کند. همچنین وزن سبک این مدل صندلی باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. می‌توانید انواع تشکچه و کوسن را روی کف صندلی چوبی قرار دهید و آن را به یک صندلی راحت تبدیل کنید.

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی مدولار

این مدل صندلی اپن، طراحی جالبی دارد که در زیر اپن مخفی می‌شود. به این طریق جای بسیار کمی را اشغال کرده و به خلوت نشان دادن فضای آشپزخانه کمک می‌کند. این مدل صندلی را می‌توانیم در تمام سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه داشته باشیم.

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی فلزی

صندلی فلزی، جلوه‌ای مدرن و جذاب به کانتر آشپزخانه شما می‌بخشد و اگر به سبک طراحی داخلی مدرن و صنعتی علاقه داشته باشید، این مدل برای شما بهترین انتخاب است. می‌توانید روی کف این مدل صندلی تشک و کوسن قرار دهید که برای نشستن راحت‌تر باشد.

مطلب پیشنهادی:  اتاق خواب خود را بزرگ کنید

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی مینیمال

صندلی اپن مینیمال یکی از زیباترین و مدرن‌ترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه خانه‌های امروزی است. این مدل صندلی با انواع متریال‌ها ساخته می‌شود و بسیار سبک و کاربردی است. می‌توانید رنگ آن را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید و یک طراحی ساده و جوان‌پسند داشته باشید.

صندلی اپن آشپزخانه

نکات انتخاب صندلی اپن آشپزخانه

هنگام انتخاب صندلی برای اپن آشپزخانه باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشید. برای مثال باید به نوع جزیره یا کانتر آشپزخانه خود توجه کنید که چه ابعاد صندلی و چه طرحی برای آن مناسب‌تر است. سایر نکاتی که لازم است به آن دقت کنید، عبارتند از:

  • صندلی اپن آشپزخانه باید طراحی مطابق با دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد.
  • پشتی صندلی و ارتفاع آن باید استاندارد باشد.
  • صندلی باید تا حد امکان راحت باشد و مطابق با نیاز افراد طراحی شود.
  • صندلی با امکان تغییر ارتفاع، بهترین انتخاب برای آشپزخانه است.

سخن پایانی

صندلی اپن آشپزخانه یکی از ضروری‌ترین عناصر برای دکوراسیون این فضا است و باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشیم. چوب، فلز، پلاستیک، پارچه و چرم از جمله پرکاربردترین متریال‌ها برای ساخت صندلی کانتر آشپزخانه است. ابعاد و نوع طراحی صندلی باید بر اساس متراژ فضا و سبک دکوراسیون شما انتخاب شود تا در عین راحتی، به زیبایی فضای آشپزخانه شما نیز بیفزاید.

تعداد کلمات مطلب: 508

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …