معرفی ۷ مدل کاشی آشپزخانه شیک و پرطرفدار

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتخاب مدل کاشی آشپزخانه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید هنگام تغییر دکوراسیون انجام دهید. در این مطلب با ۷ مدل کاشی آشپزخانه شیک و پرطرفدار آشنا می‌شوید.
مدل کاشی آشپزخانه

طرح و رنگ کاشی، یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام بازسازی یا طراحی داخلی آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشیم. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل کاشی آشپزخانه شیک و پرطرفدار آشنا می‌شوید.

مدل کاشی آشپزخانه جدید و زیبا

رنگ و طرح کاشی آشپزخانه باید با مدل کابینت‌ها و سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی داشته باشد. در ادامه با ۶ مدل کاشی زیبا و پرطرفدار برای دکوراسیون آشپزخانه آشنا می‌شوید.

کاشی آشپزخانه لانه زنبوری

این مدل کاشی آشپزخانه جذابیت خاصی دارد و با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود. کاشی لانه زنبوری را می‌توانید به صورت تک‌رنگ یا دو رنگ انتخاب کنید و به وسیله آن دکور آشپزخانه خود را متحول کنید.

مدل کاشی آشپزخانه لانه زنبوری

کاشی آشپزخانه مترو

این مدل کاشی، ظاهری ساده و زیبا دارد و برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن و مینیمال بهترین انتخاب است. کاشی مترو به رنگ سفید برای طراحی آشپزخانه کوچک بهترین انتخاب است. چرا که فضا را بزرگ و پرنور نشان می‌دهد.

مدل کاشی آشپزخانه مترو

کاشی آشپزخانه سه‌بعدی

این مدل کاشی آشپزخانه ظاهری لوکس و فاخری دارد و برای دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن و امروزی انتخاب خوبی است. اگر می‌خواهید آشپزخانه شما کمی از حالت ساده و مینیمال خارج شود، می‌توانید با استفاده از کاشی سه‌بعدی یک بافت جالبی به دیوارهای آن ببخشید. انواع رنگ‌های کاشی سه‌بعدی در بازار موجود است. اما رنگ سفید و مشکی آن بیشترین طرفدار را دارد.

مدل کاشی آشپزخانه سه‌بعدی

کاشی آشپزخانه سبز

رنگ سبز به آشپزخانه شما حس و حال بی‌نظیری می‌بخشد و آن را زنده‌تر نشان می‌دهد. در کنار آن می‌توانید با استفاده از انواع گل و گیاه آپارتمانی، فضایی جذاب و پر از شور زندگی ایجاد کنید. کاشی سبز در کنار تمام رنگ‌ها زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید در کنار آن از چوب طبیعی استفاده کنید و جلوه‌ای دلنشین به آشپزخانه خود ببخشید.

مدل کاشی آشپزخانه سبز

کاشی آشپزخانه عمودی

کاشی آشپزخانه مترو با طرح عمودی، بافتی جالب و زیبا به آشپزخانه شما می‌بخشد. انواع رنگ‌های این مدل کاشی آشپزخانه در بازار موجود است و با تمام سبک‌های دکوراسیون به خوبی هماهنگ می‌شود. پیشنهاد ما این است که با استفاده از رنگ‌های شاد و زنده، جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه خود ببخشید.

مطلب پیشنهادی:  این گیاهان آپارتمانی مناسب آشپزخانه هستند

مدل کاشی آشپزخانه مترو عمودی

کاشی آشپزخانه ترکیبی

می‌توانید دیوار آشپزخانه خود را با دو یا سه نوع کاشی تزیین کنید و جلوه‌ای جالب به آن ببخشید. برای مثال یک مدل کاشی طرح‌دار در کنار دو رنگ کاشی ساده انتخابی جالب و پرطرفدار است. این مدل کاشی برای آشپزخانه‌های بزرگ بهترین انتخاب است.

مدل کاشی آشپزخانه ترکیبی

کاشی آشپزخانه با طرح سنگ

این مدل کاشی آشپزخانه جلوه‌ای طبیعی و زیبا دارد و با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شود. طرح تمام سنگ‌های طبیعی روی کاشی قابل اجرا است. همچنین می‌توانید با انتخاب رنگ‌های جذابی مانند فیروزه‌ای یا قهوه‌ای آشپزخانه خود را به کلی متحول کنید.

نکات انتخاب کاشی آشپزخانه

هنگام انتخاب مدل کاشی برای آشپزخانه باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • رنگ و مدل کاشی باید با رنگ سایر لوازم آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد.
  • کاشی باید به آسانی تمیز شود.
  • کاشی آشپزخانه باید آلودگی‌ها را به خوبی نشان دهد.
  • کاشی آشپزخانه باید در برابر مواد شوینده مقاوم باشد.
  • کاشی آشپزخانه باید نسبت به رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد.
  • کاشی آشپزخانه باید نسبت به تغییرات دما مقاوم باشد.

مدل کاشی آشپزخانه

سخن پایانی

انتخاب مدل کاشی آشپزخانه ممکن است در ابتدا سخت باشد. گزینه‌های متنوعی برای پوشش دیوار آشپزخانه به غیر از کاشی وجود دارد. از بین آن‌ها می‌توانیم به انواع دیوارپوش سنگ مصنوعی یا سنگ طبیعی اشاره کنیم. اما کاشی سرامیکی همیشه پرطرفدار است و طرح‌های متنوع آن باعث شده است که پرطرفدارترین پوشش دیوار برای آشپزخانه باشد.

اگر بودجه شما برای بازسازی آشپزخانه کافی نیست، می‌توانید از انواع برچسب کاشی با طرح‌های متنوع استفاده کنید. مهم این است که تمام اجزای دکوراسیون، در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند و فضای آشپزخانه شما زیبا و باهویت به نظر برسد.

تعداد کلمات مطلب: 612

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چگونه با تغییر کوسن‌ها دکوراسیون خانه را متحول کنیم؟

نحوه چیدمان کوسن، یکی از کارهای به ظاهر ساده‌ای است که می‌تواند تغییرات بسیاری را در فضای …