جدیدترین مدل‌های شلف دیواری برای دکور منزل

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انواع متنوع شلف دیواری برای دکور منزل کاربرد دارند و به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک می‌کنند. در این مطلب با ۷ مدل شلف زیبا و کاربردی آشنا می‌شوید.
شلف دیواری

برقراری نظم در خانه و داشتن فضاهایی برای قرار دادن لوازم، یکی از اصول دکور خانه مرتب و دلنشین است. انواع قفسه یا شلف دیواری برای دکوراسیون فضاهای مختلف خانه کاربرد دارند که در این مطلب از دلتامگ ۷ مدل از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

۷ مدل شلف دیواری زیبا و کاربردی

شلف یا قفسه برای فضاهای مختلف خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه کاربرد دارد. مدل‌های متنوع قفسه‌ها بسته به نیاز شما قابل سفارش و اجرا هستند.

شلف فلزی

این مدل شلف بیشتر برای نشیمن یا اتاق خواب کاربرد دارد. رنگ آن می‌تواند طلایی یا نقره‌ای باشد و جلوه‌ای لوکس و فاخر به منزل شما ببخشد. اما در رنگ‌های مختلف مات و براق قابل سفارش است. این مدل قفسه‌ها بسیار سبک و منعطف هستند و با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شوند.

شلف دیواری فلزی

شلف چوبی

شلف دیواری چوبی جلوه‌ای گرم و دوست‌داشتنی به خانه شما می‌بخشد. در داخل این مدل قفسه‌ها می‌توانید کتاب یا انواع اکسسوری‌های دکوری شیک را قرار دهید. شلف چوبی برای انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی انتخاب مناسبی است.

شلف مینیمال

این مدل شلف، ظاهری ساده و ظریف دارد و برای خانه‌های خلوت و مینیمال بهترین انتخاب است. دقت کنید که روی قفسه‌ها نباید بیش از حد شلوغ شود و باید به چند جلد کتاب و یک یا دو قطعه دکوری کفایت کنید.

شلف دیواری مینیمال

شلف لانه زنبوری

این مدل شلف دیواری جلوه‌ای جذاب و دلنشین به فضاهای مختلف خانه شما می‌بخشد. داخل قفسه‌ها می‌توانید گلدان، کتاب یا اکسسوری دکوری شیک قرار دهید و فضای منزل خود را متحول کنید. شلف لانه زنبوری از متریال‌های متنوعی ساخته می‌شود و با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی قابل تطبیق است.

صفحات ظریف متقاطع

این مدل قفسه‌ها ظاهری لوکس و زیبا دارند و برای خانه‌های مدرن بهترین انتخاب هستند. صفحات قفسه‌ها از متریال‌های متنوعی مانند فلز، چوب یا پی‌وی‌سی ساخته می‌شوند و با رنگ‌های جذاب و خیره‌کننده، جلوه‌ای جذاب به خانه شما می‌بخشند. می‌توانید روی این قفسه‌ها را با دکوری‌های شیک تزیین کنید. یا شمع و چراغ‌های روشنایی روی آن‌ها قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  این ۶ مدل مبل چوبی، هرگز از مد نمی‌افتند!

شلف دیواری با صفحات متقاطع

نکات انتخاب شلف و قفسه

انتخاب شلف و قفسه برای فضاهای مختلف منزل باید با توجه به اصول خاصی انجام شود در ادامه توضیحات کاملی برای انواع شلف دیواری در فضاهای مختلف خانه ارائه داده‌ایم.

انتخاب شلف برای آشپزخانه

شلف دیواری، گزینه‌ای بسیار عالی برای آشپزخانه‌های کوچک و کم کابینت است. می‌توانید با استفاده از شلف‌های چوبی، فضایی برای نگهداری ظروف و لوازم به آشپزخانه خود اضافه کنید.

می‌توانید در گوشه آشپزخانه قفسه‌های کاربردی و زیبایی قرار دهید و داخل آن‌ها را با لوازم آشپزی یا گیاهان سبز پر کنید.

شلف دیواری لانه‌زنبوری

انتخاب شلف برای پذیرایی و نشیمن

در پذیرایی و نشیمن، می‌توانید انواع شلف دیواری ظریف و زیبا را انتخاب کرده و دیوارها را به بهترین شکل تزیین کنید. دیوار پشت تلویزیون محل مناسبی برای نصب انواع قفسه است.

اگر خانه شما به سبک بوهمین طراحی شده است، می‌توانید روی شلف‌ها را مکرومه‌بافی کنید و انواع گلدان‌های سبز را روی آن ها قرار دهید. اگر به سبک مینیمال علاقه‌مند هستید، شلف‌های ساده و مینیمال برای شما بهترین انتخاب است.

شلف دیواری نشیمن

انتخاب شلف برای اتاق خواب

شلف و قفسه در اتاق خواب کاربرد بی‌نظیری دارد. به ویژه در اتاق خواب نوجوان که با انبوهی از لوازم مواجه هستیم. می‌توانید از شلف‌های فلزی زیبا برای تزیین دیوار اتاق خواب استفاده کنید و انواع لوازم دکوری یا کتاب و لوازم تحریر را روی آن‌ها قرار دهید.

سخن پایانی

خانه وقتی خانه می‌شود که تمام اجزای آن در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند. یک خانه منظم و زیبا تاثیر بسیار زیادی روی روحیه ساکنین خود می‌گذارد. با استفاده از انواع قفسه و شلف می‌توانید از فضای خانه خود به بهترین شکل استفاده کنید و ظاهر آن را همیشه شیک و مرتب نشان دهید.

تعداد کلمات مطلب: 606

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی، فضایی شیک برای آرامش

دکوراسیون و چیدمان پذیرایی به هنر آراستن و چیدن وسایل در فضایی گفته می‌شود که برای پذیرایی…