پرپشت کردن ابرو و مژه با این سرم خانگی+ویدیو

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از روغن‌های طبیعی برای رشد مو، ابرو و مژه بسیار مفید هستند و اگر از آن‌ها به‌صورت مستمر استفاده کنید، تأثیر شگفت‌انگیز آن را خواهید دید.

برای پرپشت کردن ابرو و مژه در خانه احتیاج به موادی که غیرقابل‌دسترس و گران باشد ندارید. شما می‌توانید با ترکیب‌کردن چند روغن گیاهی برای خودتان یک سرم تقویتی ساخته و از آن استفاده کنید. همراه دلتامگ باشید.

پرپشت کردن ابرو و مژه در خانه

در این و ویدئو ما به شما کمک می‌کنیم یک سرم برای رشد و تقویت ابرو و مژ‌ه‌های خودتان بسازید

برای ساخت این سرم به مواد زیر احتیاج داریم:

  • روغن‌کرچک: این روغن دارای ویتامین‌های E، پروتئین، مواد معدنی و امگا 6 است. این روغن یک محرک بسیار عالی برای رشد و قوی‌تر شدن موها به‌خصوص موهای ابرو و مژه به‌حساب می‌آید.
  • ژل آلوئه‌ورا: این ژل دارای اسیدهای آمینه، ویتامین E، ویتامین C و مواد معدنی است که فوق‌العاده به درخشندگی و قوی‌تر شدن موهای شما کمک می‌کند.
  • روغن‌زیتون: روغن‌زیتون دارای مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب و مواد معدنی است که باعث تقویت موهای شما شده و همچنین از شکنندگی موهای شما جلوگیری می‌کند.

طرز تهیه سرم خانگی

برای تهیه این سرم در ابتدا باید دو قاشق غذاخوری روغن‌کرچک را با یک قاشق غذاخوری روغن‌زیتون و ژل آلوئه‌ورا را مخلوط کنید. حالا سرم به‌دست‌آمده را در ظرفی بریزید و هر شب از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  با عوارض لیزر پوست آشنا شوید

برای استفاده از این سرم باید از یک به راش ریمل که به‌خوبی تمیز شده است یا یک گوش‌پاک‌کن استفاده کنید و آن را به بن مژه‌های خود بمالی و اجازه دهید یک شب تا صبح روی مژه و ابروهایتان بماند. صبح روز بعد این سرم را با آب ولرم بشویید.

طرز تهیه سرم خانگی

سخن آخر

امروزه خانم‌ها برای پرپشت‌شدن ابرو و مژه خود هزینه‌های زیادی کرده و سرم‌های شیمیایی تهیه می‌کنند که تأثیر زیادی نیز ندارد؛ اما شما با استفاده از این سرم خانگی با روشی طبیعی اقدام به پرپشت کردن موهای خودتان می‌کنید. این محصول هیچ ضرری نداشته و بسیار عالی است. فقط نکته مهم آن است که قبل از استفاده حتماً یک تست حساسیت از خودتان بگیرید.

 

تعداد کلمات مطلب: 327

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…