6 طرح از جدیدترین مدل کابینت برای یک آشپزخانه لوکس

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مناسب‌ترین کابینت برای آشپزخانه سهم زیادی را در افزایش کارایی آشپزخانه ایفا می‌کند.
انواع کابینت آشپزخانه

امروزه کابینت‌ها بخش اساسی دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می‌دهند. کابینت‌ها در جنس‌ها، سبک‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. به همین دلیل انتخاب کابینت مناسب با فضای آشپزخانه، چندان راحت نیست. در این مطلب از دلتامگ  با ما همراه باشید تا به معرفی انواع کابینت آشپزخانه بپردازیم.

انواع کابینت آشپزخانه

امروزه تنوع کابینت های آشپزخانه بسیار زیاد است. در این مقاله با 6 طرح کابینت باهم آشنا می شویم.

کابینت تمام فلزی

یکی از انواع کابینت آشپزخانه، نوع تمام فلزی است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. در خانه های قدیمی بدنه بسیاری از کابینت‌های مورد استفاده فلزی است. دلیل این کار صرفه‌جویی در قیمت کابینت آشپزخانه است.

کابینت تمام فلزی

کابینت تمام چوب

کابینت‌های تمام چوب معمولا دارای سبک کلاسیک هستند و جزء لوکس‌ترین و گران‌ترین کابینت‌ها محسوب می‌شوند. حسی که چوب طبیعی به فضای خانه القا می‌کند از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این‌ کابینت‌ها است.

کابینت تمام چوب

کابینت ام‌دی‌اف

یکی از انواع کابینت آشپزخانه، نوع تمام چوب است و جزء لوکس‌ترین و گران‌ قیمت‌ترین کابینت‌ها محسوب می‌شوند. به‌دلیل استفاده از روکش‌های متنوع، کابینت‌های ام‌دی‌اف از تنوع بالایی در رنگ و طرح برخوردار هستند. کابینت ام دی اف قیمت مناسب تری دارد و در برابر رطوبت و عوامل جوی مثل گرما، مقاومت خوبی دارد.

کابینت ام‌دی‌اف

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس از زیر مجموعه‌های کابینت ام‌دی‌اف محسوب می‌شود که تنها تفاوت آن در نوع روکش است. هایگلاس از روکشی براق و درخشنده از لایه پلکسی گلاس پوشیده شده که باعث ایجاد یک فضای مدرن در آشپزخانه می‌شود. به همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین کابینت‌های ام‌دی‌اف برخوردار است. کابینت هایگلاس بدلیل براق بودن، گزینه مناسبی برای آشپزخانه‌های کم نور و کوچک است.

مطلب پیشنهادی:  اصول چیدمان بوفه به سبک مدرن

کابینت هایگلاس

کابینت پی‌وی‌سی

کابینت‌های پی‌وی‌سی به دلیل خاصیت ضد آب بودن برای کابینت سینک ظرفشویی آشپزخانه استفاده می‌شود. قیمت کابینت تمام پی‌وی‌سی از کابینت ام‌دی‌اف گران‌تر است و استفاده از آن در کل فضای آشپزخانه، مقرون‌به‌صرفه نیست.

فرامید

 کابینت فوق برجسته یا فرامید

کابینت فرامید دارای برجستگی‌هایی است که شبیه به چوب طبیعی می‌باشد و این شباهت حس گرما و صمیمیت را در محیط آشپزخانه‌های مدرن به وجود می آورد. کابینت فرامید دارای مغز ام دی اف و روکش متنوع برجسته است و ضخامت زیادی دارد. بنابراین مقاومت آن در برابر ضربه و آب بالاست. تنوع رنگی در این سبک کابینت زیاد است.

پیشنهاد مطالعه: انتخاب بهترین مدل پرده برای دکوراسیون آشپزخانه

تعداد کلمات مطلب: 376

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …