محله دامپزشکی تهران کجاست؟ + جدول قیمت خرید و اجاره آپارتمان

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این مقاله سعی کرده‌ایم برای کسانی که قصد خرید آپارتمان در دامپزشکی را دارند، اقدام به بررسی قیمت‌ مسکن و معرفی بیشتر این محله کنیم.
محله دامپزشکی تهران

محله دامپزشکی جزو محله‌های قدیمی تهران است و در منطقه ۹ و ۱۰ شهرداری تهران قرار دارد. این محله به بزرگراه نواب نزدیک است و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. بافت قدیمی و دسترسی راحت به مناطق دیگر، تقاضای خرید و اجاره آپارتمان در محله دامپزشکی را بالا برده است. اگر قصد خرید آپارتمان در دامپزشکی را دارید تا انتهای این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا کمی شما را بیشتر با این محله و قیمت‌های آن آشنا کنیم.

خرید آپارتمان در تهران

محله دامپزشکی کجاست؟(موقعیت جغرافیایی)

خیابان دامپزشکی یکی از خیابان‌های مهم منطقه 9 و 10 شهرداری تهران است که از بزرگراه شهید آیت‌الله سعیدی آغاز و با عبور از تقاطع‌های هاشمی، یادگار امام (ره)، جیحون، کارون، قصرالدشت، خوش و رودکی به بزرگراه شهید نواب منتهی می‌شود. با وجود ساخت‌وسازهای بسیاری که در طی سالیان اخیر در این محله انجام شده است، همچنان با عبور از این محله شاهد بافت قدیمی آن خواهید بود.

خرید آپارتمان در دامپزشکی

نحوه دسترسی به محله دامپزشکی

محله دامپزشکی به مرکز شهر دسترسی خوبی دارد و این موضوع تقاضای خرید آپارتمان در دامپزشکی را بالا برده است. ایستگاه مترو نواب، حبیب‌اله و شادمان به این محله نزدیک هستند و افراد می‌توانند به راحتی در خط ۲ و ۳ مترو سفرهای درون شهری داشته باشند. همچنین ایستگاه‌های اتوبوس متعدد، دسترسی به این محل را آسان کرده‌اند.

 امکانات محله دامپزشکی

نزدیکی به مرکز شهر باعث شده است که ساکنین محله دامپزشکی دسترسی راحتی به امکانات رفاهی داشته باشند. مراکز بهداشت، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نزدیک به این محله نیاز ساکنین را برطرف می‌کند. همچنین در خود محله فروشگاه‌های مواد غذایی به وفور پیدا می‌شود. وجود پارک‌ها و فضاهای سبز در محله دامپزشکی، نیاز خانواده‌ها را تامین می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  با محله جردن آشنا شوید

در این میان می‌توانیم به بوستان دامپزشکی اشاره کنیم که وسعت بالا و امکانات خوبی دارد. به طور کلی شما با خرید آپارتمان در دامپزشکی، از نظر امکانات با کمبود خاصی مواجه نخواهید شد.

 قیمت خرید آپارتمان در محله دامپزشکی

یکی از ویژگی‌های این محله این است که شما امکان یافتن خانه با متراژهای پایین را دارید. بر این اساس خرید آپارتمان در دامپزشکی برای طبقه متوسط آسان‌تر شده است.در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در محله دامپزشکی تهران را از سایت ملکی دلتا برایتان آورده ایم.

متراژ بنا(متر) سن بنا(سال) قیمت هر مترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
87 8 94,000,000 8,200,000,000
110 35 63,000,000 7,000,000,000
51 17 73,000,000 3,700,000,000

برسی قیمت اجاره آپارتمان در محله دامپزشکی

دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز اداری، تقاضای اجاره آپارتمان در دامپزشکی تهران را بالا برده است. همچنین در این محله خانه‌های متراژ پایین مناسب دانشحویان شهرستان‌ها به وفور پیدا می‌شود. قیمت اجاره خانه در تهران نوسان بالایی دارد و هر روز در حال تغییر است. اما برای آگاهی شما، در جدول زیر چند نمونه آگهی اجاره آپارتمان در محله دامپزشکی قرار داده‌ایم.

متراژ بنا

سن بنا مبلغ ودیعه مبلغ اجاره
50 19 355,000,000
60 10 300,000,000 10,000,000
80 6 700,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 476

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] آپارتمان در محله دامپزشکی را دارید، ما در این مقاله «بررسی قیمت مسکن در محله دامپزشکی» شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…