بررسی محله امانیه برای خرید آپارتمان

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله امانیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران است که بسیاری به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری بزرگ پایتخت، قصد خرید آپارتمان در آنجا را دارند.
خرید آپارتمان در امانیه

اگر قصد خرید آپارتمان در امانیه را دارید با «مجله ملکی دلتا» همراه شوید تا شما را با این محله بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش مجله ملکی دلتا، محله امانیه در شمال تهران واقع شده است. بر اساس آنچه در تاریخچه این محله آمده است، در زمان رضا شاه این محله به نام دکتر امان‌پور که یکی از وابستگان به دربار بود، نام‌گذاری شد.

این محله که بخشی از محله جردن به حساب می‌آید در شهرداری منطقه 3 شهرداری واقع شده است که از شمال به اتوبان چمران و مدرس، از شرق به اتوبان مدرس، از جنوب به خیابان‌های آرش، اسفندیار و نیایش محدود می‌شود.

اگر قصد خرید آپارتمان در امانیه را دارید، باید بدانید که این محله، منطقه بالاشهر تهران محسوب می‌شود، از همین رو متوسط قیمت خرید خانه در محله تا حدودی بالا است.

ناگفته نماند که بسیاری این محله را یکی از 10 محله برتر تهران، برای زندگی می‌دانند. البته همان‌طور که عنوان کردیم، هزینه زندگی در این محله بالا است و مناسب قشر ضعیف جامعه نیست.

خرید آپارتمان در امانیه

خیابان‌های مهم محله امانیه

بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، خیابان ولیعصر، خیابان نلسون ماندلا، جردن، الهیه، قلهک از خیابان‌های مهم این محله به شمار می‌رود.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در باغ فیض تهران

با گذر این محله شاهد برج‌ها و مراکز تجاری متعددی خواهید بود که منجر به توسعه این محله شده است. لازم به ذکر است که بسیاری برای نزدیکی به این مراکز تجاری، این محله را برای خرید و یا اجاره خانه انتخاب می‌کنند.

در نزدیکی این محله بوستان و پارک‌های متعددی وجود دارد که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن پارک ملت در خیابان ولیعصر است.

دسترسی حمل‌ونقل عمومی

یکی از مزایای مهم این محله دسترسی راحت به حمل‌ونقل و عمومی است. اگر شما از مترو برای تردد در سطح شهر استفاده می‌کنید، نزدیک‌ترین مترو به شما «مترو صدر» است. البته شما به راحتی به اتوبوس‌های تندرو و تاکسی‌های خطی نیز دسترسی خواهید داشت.

تعداد کلمات مطلب: 311

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…