افزایش فروش در حوزه املاک

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بازار رقابتی املاک، افزایش فروش نیازمند به‌کارگیری روش‌های نوین و بهبود استراتژی‌های کاری است. در این مقاله از مجله دلتا به راهکارهایی می‌پردازیم که به مشاوران املاک کمک می‌کند تا در این رقابت موفق‌تر عمل کنند.
افزایش فروش در حوزه املاک

با توجه به رقابت شدید در بازار، افزایش فروش در حوزه املاک، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرای تکنیک‌های موثر است.

بر‌اساس آمارهایی که از داده‌های مرکز آمار ایران و همچنین سامانه معاملات و مستغلات کشور استخراج شده، تعداد مشاوران املاک کشور بالاتر از ۱۶۰ هزار نفر تخمین زده شده است. همین موضوع باعث رقابت سخت و تنگاتنگی می‌شود برای کسب درآمد. در این مقاله از مجله دلتا به چند راهکار کاربردی، در جهت افزایش موفقیت یک مشاوراملاک اشاره خواهیم کرد.

نشان دهید که سود بالقوه‌‌ای در این سرمایه‌گذاری است

درباره افزایش قیمت ملک در آینده به مشتری اطلاعات بدهید. به او این اطمینان را بدهید که این سرمایه‌گذاری یک سرمایه‌گذاری درست است. وقتی ارزش سود بالقوه و رشد ارزش یک ملک خاص را برای مشتری واضح توضیح دهید، در واقع شما خریدار را به سمت تصمیم‌گیری صحیح هدایت می‌کنید.

با مشتری‌های قبلی خود ارتباط بگیرد

افرادی که قبلاً از شما خرید کردند و یا افرادی که می‌شناسید فرصت‌های خوبی برای شما هستند. این افراد به شما اعتماد دارند، بنابراین به احتمال خیلی زیاد برای انجام امور مختلف ملکی شما را انتخاب می‌کنند. به عنوان اولین قدم منتظر تماس آن‌ها نباشید و خودتان پیش‌قدم شوید. در قدم بعدی از آن‌ها بپرسید که آیا در زمینه املاک کاری دارند، که بخواهند، برایشان انجام دهید. می‌توانید از آن‌ها بخواهید شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی کنند تا اگر کسی به دنبال خرید ملک و یا ساخت و ساز هستند با شما همکاری داشته باشند. این کار شاید در ابتدا ناامیدکننده به نظر برسد، اما بعد از ۱۰۰ تماس به نتایج حیرت‌انگیزی دست پیدا می‌کنید.

مطلب پیشنهادی:  روش های مذاکره و فروش برای مشاوران املاک

منظم باشید

یک برنامه بریزید و به آن پایبند باشید. به طور مثال هر روز یک ساعت را به ارتباط با افراد جدید و یک ساعت را به گفتگو با مشتری‌های فعلی اختصاص دهید. انجام این کار به طور مداوم باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

دلایل کاهش فروش را بررسی کنید

اگر شاهد کاهش فروش در مجموعه خود هستید دلایل را به خوب بررسی کنید. این دلایل ممکن است این موارد را شامل شود؛ شرایط بازار، کارکنان ناکارآمد یا بازاریای نادرست. حتا روی تبلیغات سرمایه‌گذاری کنید و در شبکه های اجتماعی حضور فعال‌تری داشته باشید. از هر راهی برا بالا بردن وجه آژانستان استفاده کنید. مثلا در فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت کنید.

ما در این مقاله به چند راهکار، برای استراتژی افزایش فروش اشاره کردیم تا شما جز بهترین‌ها باشید. در قسمت‌های بعدی از این مقاله سایر موارد را با هم مرور خواهیم کرد.

تعداد کلمات مطلب: ۴۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مهارت‌های فروش

همچنین بخوانید

چگونه رفتار مشتریان را در بازار املاک تحلیل کنیم؟

در بازار املاک، شناخت رفتار مشتریان می‌تواند برای مشاوران املاک فرصتی طلایی باشد. تحلیل رف…