کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب و کار

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
کتاب «قدرت داستان‌گویی در کسب و کار» به افراد کمک می‌کند تا داستان‌های کسب‌وکارشان را پیدا کنند. داستان‌هایی مثل داستان ارزش، داستان بنیانگذار ، داستان هدف و داستان مشتری
قدرت داستان‌گویی در کسب و کار

مجله دلتا؛ قدرت داستان‌گویی در کسب و کار، سلاح مخفی شما در دنیای املاک!

در بازاری که رقابت در آن بی‌رحمانه است، چگونه می‌توان در ذهن مشتریان ماندگار شد؟ “کیندرا هال” در کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌وکار نشان می‌دهد که رمز موفقیتِ برندهای بزرگ و فروشندگان حرفه‌ای، نه در تبلیغات پر زرق‌وبرق، بلکه در داستان‌هایی است که تعریف می‌کنند.

چهار داستان کلیدی برای موفقیت در فروش

این کتاب توضیح می‌دهد که هر کسب‌وکار، از جمله مشاورین املاک، برای تأثیرگذاری بیشتر باید چهار نوع داستان را به‌درستی تعریف کنند:
داستان ارزش: چرا این ملک انتخابی عالی است؟ چه احساسی در خریدار ایجاد می‌کند؟
داستان بنیان‌گذار: چرا شما و شرکتتان در این حرفه هستید؟ چه چیزی شما را متمایز می‌کند؟
داستان هدف: چطور به مشتریان کمک می‌کنید تا به رویاهایشان برسند؟
داستان مشتری: تجربه‌ی یک مشتری قبلی که توانستید نیازهایش را برآورده کنید.

چگونه این کتاب به مشاورین املاک کمک می‌کند؟

وقتی یک خانه را می‌فروشید، فقط در مورد متراژ، تعداد اتاق‌ها یا قیمت صحبت نکنید. داستانی بگویید که احساسات مشتری را درگیر کند. به جای ارائه‌ی اطلاعات خشک، با روایت یک داستان ملموس، مشتری را به سفری ذهنی ببرید که او را به خرید ترغیب کند.
قدرت داستان‌گویی در کسب و کار یک راهنمای عملی برای همه‌ی کسانی است که می‌خواهند مهارت فروش خود را متحول کنند. اگر به‌دنبال افزایش فروش، ایجاد اعتماد در مشتریان و ماندگاری در بازار املاک هستید، این کتاب را از دست ندهید!

مطلب پیشنهادی:  2 اقدام مهم برای مدیریت بحران

تعداد کلمات مطلب: ۲۳۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی‌های طلایی

همچنین بخوانید

حق کپی‌رایت در معاملات ملکی: ۵ نکته حیاتی که مشاوران املاک باید بدانند

  مجله دلتا؛ در دنیای املاک و مستغلات، مشاوران املاک باید به جنبه‌های مختلف قانونی تو…