به گزارش مجله دلتا؛ اعتماد سازی در اولین دیدار برای یک مشاور املاک، گامی مهم در ایجاد ارتباطی موثر و منجر به قرارداد است. در ادامه به چند نکته برای اعتمادسازی در اولین دیدار اشاره میکنیم.
حرفهای رفتار کنید: با مشتری محترمانه برخورد کنید و حرفهای صحبت کنید و از لباسهای مرتب و آراسته برای این موقعیت استفاده کنید.
شنونده باشید: شنیدن نیازها و درخواست مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به این وسیله میتوانید به مشتری نزدیک شوید و به او اطمینان دهید که قصد پیدا کردن بهترین راه حل را دارید.
اطلاعات صادقانه بدهید: اطلاعات دقیق و واقعی در مورد بازار، قیمتها و شرایط به مشتری بدهید و از اطلاعاتی که اغراق آمیز است، دوری کنید؛ صداقت اعتماد مشتری را جلب میکند.
پاسخگو باشید: سوالات مشتری را بدون تعلل پاسخ دهید؛ پاسخ سریع و آگاهانه نشان دهنده تسلط شما به شرایط به عنوان مشاور املاک است.
از تجربیات خود بگویید: تجربیات مرتبط با موقعیت را برای مشتری تعریف کنید تا به او اطمینان دهید که برای پیدا کردن بهترین گزینه تلاش میکنید.
وقت شناس باشید: اگر قولی به مشتری میدهید، حتما به آن پایبند باشید این قول میتواند ارسال اطلاعات تکمیلی خانه یا گذاشتن قرار بعدی باشید. این امر نشان دهنده مسئولیت پذیری شماست.
آگاهی از بازار را نشان دهید: مشتری باید بداند که از وضعیت بازار مطلع هستید و این امر کمک میکد به شما اعتماد بیشتری کند.
این نکات میتواند با حس اعتماد در مشتری همراه شود که در نهایت منجر به عقد قرارداد شود.