معرفی 7 مدل ترند پالتو دخترانه برای زمستان 1403

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هر کسی در هر سن و سالی که باشد، باید حداقل یک پالتوی گرم و مناسب برای پوشیدن در فصول سرد سال و استایل زمستانه خود داشته باشد. امروزه تنوع بالایی از این لباس‌ها را در فروشگاه‌های مختلف می‌بینیم که هرکدام با رنگ، طرح و مدلی مناسب برای سنین خاص طراحی و تولید شده‌اند.
خرید پالتو بچگانه

در این مطلب می‌خواهیم به‌طور اختصاصی به سراغ انواع پالتو دخترانه برویم و چند مدل‌ از پرفروش‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

7 مدل پالتوی پرطرفدار دخترانه برای زمستان 1403

برای انتخاب مدل‌های پالتو دخترانه به سراغ نمونه‌هایی رفته‌ایم که علاوه بر زیبایی، بسیار گرم و مناسب برای فصل پاییز و زمستان هستند. شما با بررسی این نمونه‌ها و مقایسه با دیگر مدل‌های موجود در بازار می‌توانید محصول مناسب را برای کودک خود انتخاب کنید:

1. پالتو دخترانه مدل پشمی انیمه کره ای

اولین مدل از پرفروش‌ترین پالتوهای دخترانه مدل پشمی، انیمه کره‌ای است. این محصول با استفاده از پارچه پنبه‌ای دوخته شده و به همین دلیل بسیار نرم و لطیف است. مدل این لباس به شکل آزاد در نظر گرفته شده و قد آن بین 95 تا 100 سانتی‌متر است؛ بنابراین تا روی زانوی کودک را می‌پوشاند.

پالتو پشمی بچگانه

طراحی این مدل بسیار زیباست و وجود چین در پایین و آستین‌ها، اصلی‌ترین دلیل جذابیت آن به‌شمار می‌آید. شما با خرید پالتو انیمه کره‌ای می‌توانید استایل روزمره و اسپورتی را برای کودک خود بسازید.

2. پالتو دخترانه مدل ناز رنگ آبی

پالتو دخترانه رنگ آبی مدل ناز هم یکی از زیباترین مدل‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. این لباس جنسی ترکیبی از پلی‌استر و پنبه دارد و یقه‌ آن دارای بند است. طراحی چهارخانه پالتوی مورد نظر و ترکیب رنگ سفید، طوسی و سورمه‌ای، به زیبایی آن افزوده‌اند و باعث شده‌اند تا این پالتو به راحتی با هر تم رنگی هماهنگ شود.

پالتوی مجلسی بچگانه

ویژگی خوبی که پالتوی مدل ناز دارد، قد تقریبا بلند آن است که تا روی زانو را می‌پوشاند. به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای استفاده در مهمانی‌ها و استایل‌های روزمره باشد.

3. پالتو دخترانه مدل تدی

این مدل از پالتو برای کودکان تا 1 سال بهترین انتخاب است. طراحی زیبا و کاملا دخترانه با رنگ ملایم، از ویژگی‌هایی هستند که آن را زیباتر کرده‌اند.

پالتوی تدی بچگانه

از جمله نکات قابل توجه در این پالتوی دخترانه، استفاده از الیاف نخی برای دوخت آن است که باعث شده کاملا سبک و در عین‌حال گرم باشد. قد این پالتو هم تا روی زانو می‌رسد و تن‌خور آزاد آن کمک می‌کند تا کودک شما در آن کاملا راحت باشد.

4. پالتو دخترانه مدل موشی خزدار

این محصول یکی از بامزه‌ترین پالتوها در بازار محسوب می‌شود و قد آن تا زیر باسن می‌رسد. جنس خز این محصول باعث شده است تا کاملا گرم باشد و به همین دلیل برای فصل زمستان انتخاب بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

پالتوی خزدار بچگانه

تن‌خور پالتوی موشی خزدار آزاد است و یقه گردی دارد. همچنین یک کلاه با تزئیناتی شبیه به موش و دو جیب با طرح موش روی آن قرار گرفته‌اند که ظاهر آن را زیباتر کرده‌اند.

5. پالتو دخترانه مدل آبنباتی

پالتو مدل آبنباتی از همه نظر کاملا دخترانه است. این لباس با پارچه‌ای از جنس ترکیبی پشم، فوتر و کشمیر دوخته شده و قد آن تا زیر باسن می‌رسد. وجود یقه ب‌ب، جیب‌هایی همراه با دو پاپیون کوچک و آستین‌هایی که دارای کش هستند، طرح کلی این لباس را تکمیل کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  راهنمایی برای گرفتن ویزای توریستی کانادا + هزینه‌های آن

پالتوی آبنباتی بچگانه

پالتو آبنباتی کاملا ضخیم و گرم است و به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای روزهای سرد زمستان خواهد بود. این لباس با دکمه‌هایی که در جلوی آن قرار دارند، باز و بسته می‌شود.

6. پالتو دخترانه مدل پرنسس

مدل بعدی در لیست پرفروش‌ترین‌ها، پالتوی پرنسسی است که با ترکیب رنگ قهوه‌ای و آبی جذاب، برای ساخت استایل‌های زمستانه بهترین انتخاب خواهد بود. این پالتو دکمه‌هایی به رنگ آبی دارد و قد آن تا زیر باسن می‌رسد. برای زیباتر شدن این مدل از پاپیون و چین‌هایی در قسمت آستین و سینه استفاده شده است و یقه آن نیز کمی چین می‌خورد.

از جمله ویژگی‌های پالتو پرنسسی، جنس الیاف مصنوعی آن است. به همین دلیل به خوبی کودک را در زمستان گرم نگه می‌دارد. این پالتو یک کلاه هم دارد که قابل جدا شدن است. با خرید این محصول و پوشیدن آن همراه با جوراب شلواری و بوت می‌توانید استایل‌های زیبایی را برای کودک خود بسازید.

7. پالتو دخترانه مورشید مدل یلدایی به همراه کیف

آخرین مدل در لیست ما طرح یلدایی است که همراه با یک کیف زیبا از جنس، طرح و رنگ خودش در بازار به فروش می‌رسد. این پالتو دخترانه قرمز با پارچه‌ای از جنس خز تولید شده و قد آن تا روی زانو است.

پالتو مورشید طرح‌دار است و یک کلاه خرگوشی دارد. جنس این لباس بسیار نرم و لطیف است و هم برای فصل پاییز و هم زمستان انتخاب بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. ترکیب کیف و پالتوی مورد نظر برای ساخت استایل دختربچه‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

خرید پالتو دخترانه از دیجی کالا

مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، از نمونه‌های پرفروش موجود در بازار هستند. شما می‌توانید همه این لباس‌ها را در کنار تنوع بالایی از مدل‌های دیگر پالتو دخترانه در دیجی کالا پیدا کنید و پس از بررسی دقیق‌تر، خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه اینترنتی برای هر محصول اطلاعات کاملا دقیق و درستی را قرار داده و این امکان را ایجاد کرده است تا هر مشتری بتواند نظر خود را درباره آن کالا به‌صورت کاملا واقعی در صفحه آن درج کند. بنابراین، شما متوجه خواهید شد که کدام مدل، واقعا انتخاب خوبی برای کودکتان است.

تعداد کلمات مطلب: 849

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

چند روش موثر برای جلوگیری از خشکی مو

در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم چند روش موثر برای جلوگیری از خشکی مو را برایتان شرح دهی…