سفری با قیمت باورنکردنی در کشتی کروز دور خلیج فارس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند تجربه سفر لاکچری و البته مقرون به صرفه بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس را داشته باشند، سفر با کشتی‌های کروز می‌تواند تجربه متفاوتی باشد.
کشتی کروز خلیج فارس

کشتی کروز خلیج فارس، یکی از بهترین سفرهای دریایی به عمان، امارات متحده عربی و دیگر کشورهای مجاور است که جزو سفرهای لاکچری در نظر گرفته می‌شود. تور کشتی 8 روزه است و شما می‌توانید سفری لوکس را با قیمت باورنکردنی تجربه کنید. اما این کشتی چه تفریحات و بخش‌هایی دارد و هزینه سفر چقدر خواهد بود؟ در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به معرفی تور کشتی کروز خلیج فارس بپردازیم.

تور کشتی کروز خلیج فارس

کشتی کروز ام اس سی خلیج فارس، با قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، به یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه تبدیل شده و فرصتی را فراهم کرده تا گردشگران بتوانند از دبی، عمان و کشورهای مجاور دیدن کنند و از تفریحات داخل کشتی هم بتوانند استفاده کنند. داخل کشتی، تفریحات بسیار هیجان‌انگیزی وجود دارد، از استخرهای روباز و سرپوشیده گرفته تا سولاریوم و رستوران‌های مجلل.

کشتی کروز خلیج فارس

توجه داشته باشید که برای سفر با این کشتی حتما باید ویزای مولتی کروز شیپ دریافت کنید که پروسه دریافت آن حدودا 10 تا 15 روز زمان می‌برد. مبلغ ریالی تور با توجه به ایرلاین، 15 تا 25 میلیون تومان است که این هزینه شامل ترانسفر فرودگاهی نمی‌شود و باید هزینه جدایی را پرداخت کنید. برای دریافت هر یک از پکیج‌های موجود در کشتی هم باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

برنامه سفر کشتی کروز خلیج فارس

تور کشتی کروز خلیج فارس، 8 روز است که تجربه سفر در هتل 5 ستاره را خواهید داشت و می‌توانید از سرویس فول برد (Full Board) و یا نوشیدنی 24 ساعته رایگان (All-Inclusive) ، استخرها، رستوران‌ها، ماساژ، کلاب، شوهای شبانه، شهربازی بچه‌ها، آمفی تئاتر و … استفاده کنید. برنامه سفر شما در طول این مدت به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود که از کشورهای حوزه خلیج فارس دیدن کنید.

روز اول: سفر کشتی کروز از ایران به سمت دبی (ساعت 7:50 صبح) آغاز می‌شود که بعد از رسیدن به فرودگاه دبی (ساعت 10:30 صبح)، به سمت بندر شیخ رشید دبی حرکت می‌کنید و در این مدت می‌توانید با امکانات تفریحی و رستوران‌های کشتی آشنا شوید. کشتی ساعت 9 شب از بندر دبی به سمت شهر ساحلی خصب کشور عمان به حرکت در می‌آید.

مطلب پیشنهادی:  درمان ریزش مو و موخوره فقط با یک روغن

روز دوم: روز دوم وارد بندر دوحه قطر می‌شوید و فرصت کافی برای بازدید از جاذبه‌های این کشور را خواهید داشت. ساعت 18 همان روز، کشتی به سمت بندر بحرین به حرکت در می‌آید.

کشتی کروز خلیج فارس

روز سوم: روز سوم که به بحرین می‌رسید، امکان پیاده شدن از کشتی برای مسافران ایرانی به دلیل محدودیت‌های ویزایی وجود ندارد و شما کل روز می‌توانید از امکانات کشتی استفاده کنید.

روز چهارم: کل روز در مسیر ابوظبی هستید و می‌توانید تفریحاتی مانند آفتاب گرفتن داشته باشید.

روز پنجم: وارد ابوظبی می‌شوید و می‌توانید از دیدن جاذبه‌های گردشگری این بندر مانند موزه لوور ابوظبی دیدن کنید و تجربه بی‌نظری داشته باشید.

روز ششم: بعد از ابوظبی، وارد جزیره صیر بنی یاس امارات خواهید شد و از جاذبه‌های این بندر زیبا دیدن کنید. ساعت 18 کشتی به سمت دبی به حرکت در خواهد آمد.

روز هفتم: کشتی ساعت 9 صبح وارد دبی می‌شود و یک روز کامل توقف دارد و شما می‌توانید به گشت و گذار در دبی بپردازید.

ساعت 9 شب باید کارهای پذیرش و تسویه حساب را انجام دهید تا برای خارج شدن از کشتی آماده شوید.

روز هشتم: ساعت 12 به فرودگاه دبی می‌رسید و بعد از دریافت کارت پرواز، راهی تهران خواهید شد و در ساعت 16:50 به تهران خواهید رسید.

تعداد کلمات مطلب: 560

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

حقایق باورنکردنی در مورد اثر انگشت

اثر انگشت، بهترین روش تشخیص هویت است که مختص هر فرد است. اثر انگشت در اثر سایش شیارهای انت…