6 روش برای اینکه بدون ورزش لاغر کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای آن دسته از افراد که به دلیل مشغله کاری، زمان کافی برای ورزش کردن ندارند و می‌خواهند لاغر شوند و به وزن ایده‌آل برسند، روش‌هایی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توان به نتایج خوبی دست یافت.
لاغری سریع بدون ورزش

لاغری سریع بدون ورزش، یکی از گزینه‌هایی است که بسیاری از افراد برای کم کردن وزن به دنبال آن هستند که با توجه به مشغله‌های کاری، ممکن است زمان کافی برای ورزش کردن وجود نداشته باشد. آنچه که از قدیم شنیده‌ا‌یم این است که با ورزش می‌توانید لاغر شوید و به وزن ایده‌آل‌تان برسید، اما تحقیقات نشان می‌دهند که ورزش می‌تواند کالری غذا را از بین ببرد و نباید این انتظار را داشته باشید که به تنهایی و با ورزش بتوانید وزن کم کنید. اما چگونه می‌توان بدون ورزش، لاغر شد؟ در ادامه با مجله دلتا همراه ما باشید تا روش‌های لاغری سریع بدون ورزش را به شما معرفی کنیم.

روش‌های لاغری سریع بدون ورزش

روش‌های بسیاری برای لاغری وجود دارد و این باور غلط را کنار بگذارید که هر چه بیشتر ورزش کنید، بیشتر وزن کم می‌کنید. در ادامه به بررسی روش‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید به کمک آن، لاغر شوید و به وزن دلخواه‌تان برسید.

لاغری سریع بدون ورزش

  1. رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

یکی از موارد مهم در لاغری سریع بدون ورزش، رژیم غذایی است که باید میزان کالری مصرفی محدود شود. نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر می‌خواهید لاغر شوید، باید مصرف کربوهیدرات را قطع کنید و در مقابل، مصرف میوه، سبزیجات و پروتئین‌های بدون چربی را در سبد غذایی خود قرار دهید.

از مصرف غذاهای نشاسته دار مانند برنج، سیب زمینی، ذرت، نان سفید و ماکارونی باید خودداری شود.

  1. قبل از غذا آب بخورید.

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند بدون ورزش، وزن کم کنند، توصیه می‌شود در طول روز آب بیشتری مصرف کنند تا به فرآیند چربی سوزی کمک شود. یکی از اقدامات موثر این است که قبل از هر وعده غذایی آب بنوشید که باعث می‌شود احساس سیری داشته باشید و غذای کمتری بخورید.

  1. وعده‌های غذایی کوچک‌تر داشته باشید.

برای این کار، بهتر است غذای خود را در بشقاب‌های کوچک‌تر بریزید تا میزان غذایی مصرفی‌تان کمتر شود. مورد مهم بعدی این است که لقمه‌های غذا را تا جایی که می‌توانید کوچک بردارید تا معده احساس کند که پر شده و دیگر تمایلی به غذا خوردن نداشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  مشکی پوشان چه شخصیتی دارند؟

لاغری سریع بدون ورزش

  1. عادات غذایی را تغییر دهید.

سعی کنید آهسته غذا بخورید و لقمه‌های خود را بیشتر بجوید. افرادی که 5 تا 10 دقیقه طول می‌شکد تا غذا بخورند، بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند و بیشتر جویدن لقمه‌ها، یکی از روش‌های موثر در لاغری سریع بدون ورزش می‌باشد.

  1. به شرایط غذا خوردن اهمیت دهید.

برای لاغری سریع بدون ورزش، از خوردن وعده‌های غذایی در مقابل تلویزیون و یا هنگام کار کردن با تلفن همراه خودداری کنید، آن هم به این دلیل که احساسات شما می‌تواند باعث شود تا تمایل بیشتری به غذا خوردن پیدا کنید.

  1. خواب کافی داشته باشید.

برای لاغر شدن، به ساعت و کیفیت خواب‌تان اهمیت دهید و سعی کنید در طول شبانه روز، 8 ساعت خواب مفید داشته باشید. توجه داشته باشید که بی خوابی می‌تواند تولید هورمون‌های گرسنگی و سیری را مختل کند و کالری بیشتری دریافت کنید.

تعداد کلمات مطلب: 488

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

چرا باید میگرن را جدی گرفت؟

شاید ندانید که دردهای غیرقابل‌تحمل میگرنی ممکن است ریشه در بیماری‌های دیگری داشته باشند که…