در جشنواره خرید دبی چه خبر است؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جشنواره خرید دبی در سال جاری نیز طبق برنامه‌ همه ساله دولت دبی در نزدیکی ایام کریسمس به مدت یک ماه برگزار می‌شود.
جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین فستیوال‌های خرید در جهان است که هر ساله در شهر دبی، امارات متحده عربی برگزار می‌شود. این جشنواره معمولاً از اواخر دسامبر تا اواسط ژانویه به مدت حدود یک ماه تا شش هفته برپا است.

این جشنواره که معمولا از ۲۶ دسامبر آغاز شده و تا ۲۸ ژانویه ادامه دارد؛ به غیر از آنکه شانس بی‌نظیری را برای خرید مهیا می‌کند، این فرصت را هم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا با فرهنگ‌های مختلف از طریق غذاها، هنرها و سنت‌های محلی آشنا شوند.

ویژگی جشنوار خرید دبی

در طول جشنواره خرید دبی، علاوه بر تخفیف‌های ویژه در بیش از سه هزار و 500 فروشگاه و مرکز خرید در سراسر شهر، برنامه‌های متنوعی نیز اجرا می‌شود:

  • کنسرت‌های متعدد با حضور هنرمندان مشهور بین‌المللی و عربی
  • مسابقات و قرعه‌کشی‌های جذاب با جوایز ارزشمند
  • نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری
  • جشن‌ها و فستیوال‌های غذایی با طعم‌های مختلف
  • تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در جشنواره خرید دبی

در جشنواره خرید دبی، بیش از  یک هزار و 500 برند محصولات خود را با تخفیف‌هایی بین 25 تا 95 درصد به مشتریان ارائه می‌دهند. برخی از پیشنهادات جذاب این جشنواره شامل موارد زیر می‌شود:

  • فرش‌های ابریشمی، فرش‌های شرقی و شال‌های دستباف
  • لوازم الکترونیکی و دیجیتال با گارانتی معتبر
  • لباس، کیف، کفش و زیورآلات برندهای مطرح
  • اقامتگاه‌های لوکس هتل‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی

جشنواره خرید دبی

نکات مهم برای خرید

البته اگر قصد دارید در این زمان به دبی سفر کنید، برای خرید بهتر است این چند توصیه را جدی بگیرید؛ نخست آنکه برای گشتی راحت‌تر، خرید خود را در ساعات اولیه روز و در روزهای ابتدایی جشنواره انجام دهید. به این نکته نیز توجه کنید که برخی از تخفیف‌ها فریبنده هستند و دقت کنید که کالای بی‌کیفیت خریداری نکنید. به همین دلیل اگر قصد دارید که لوازم الکتریکی بخرید، حتما گارانتی محصول را چک کنید.

مطلب پیشنهادی:  برج چهل دختر فراری؛ قصه تلخ این بنای دیدنی

برای آنکه با خیال آسوده خرید کنید، بهتر است به سراغ مراکز خرید معروف و معتبر دبی بروید. در سال‌های گذشته چند مرکز تجاری در بین دیگر مراکز تجاری در دبی خدمات و اجناس بهتری را به مشتریان ارائه کرده‌اند که از معروف‌ترین آنان می‌توان به دبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان اشاره کرد.

سیتی سنتر دیره، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید دبی و ابن‌بطوطه مال و همچنین آوت‌لت ویلج از دیگر مراکز خریدی هستند که می‌توانید به آنان سری بزنید.

اگر قصد خرید طلا دارید، بازار طلای دبی گزینه خوبی است. این بازار سنتی به‌عنوان یکی از بهترین مراکز برای خرید طلا و جواهرات شناخته می‌شود. در طول جشنواره، تخفیف‌های ویژه‌ای برای محصولات طلا و جواهر ارائه می‌شود که توجه بسیاری از خریداران را جلب می‌کند.

جشنواره خرید دبی

تخفیف ویژه هتل‌ها

البته در این ایام تخفیف‌ها تنها مختص به خرید کالا نیست و برخی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز خدمات خود را با تخفیف جذابی ارائه می‌کنند. این تخفیف‌ها شامل اقامت در هتل‌های لوکس، پیشنهادهای ویژه در رستوران‌ها و سرگرمی‌های مختلف می‌شود. همچنین برنامه‌های خاصی برای مهمانان این هتل‌ها برگزار می‌شود.

بنابراین اگر قصد سفر به دبی را در این زمان خاص دارید، بهتر است از هم اکنون اقدام به رزرو هتل کنید؛ چراکه با نزدیک‌شدن به زمان جشنواره امکان رزرو این هتل‌ها وجود ندارد.

تعداد کلمات مطلب: 526

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

شگفت انگیزترین رستوران در دل برج ایفل

رستوران ژول ورن، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های اروپا است که در دل برخ ایفل پاریس قرار دارد…