متن حراج لباس: راهنمای نگارش و نمونه متن حراج زمستانه و تابستانه

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دیدن تخفیف همیشه برای مخاطبان جذاب است؛ اما موضوع مهم نحوه ارائه تخفیف به او خواهد بود. هر نوع متنی باعث ترغیب مخاطب و مشتری برای استفاده از تخفیف و حراج فروشگاه لباس شما نخواهد شد.
راهنمای نگارش متن حراج لباس

در این مقاله به بررسی تکنیک‌هایی مانند نحوه نوشتن عنوان جذاب، جزئیات تخفیف‌ها و دعوت مخاطب به اقدام، در متن حراج لباس خواهیم پرداخت. کافی است چند دقیقه از وقت خود را برای مطالعه این مقاله بگذارید تا بتوانید جذاب‌ترین متن‌های تبلیغاتی را برای حراج فروشگاه لباس خود بنویسید.

قرار دادن عنوان جذاب؛ اولین نکته هنگام نوشتن متن حراج لباس

برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را از همان ابتدا به متن تبلیغاتی حراج جذب کنید، باید عبارت‌هایی مانند «تخفیف زمستانه»، «حراج بزرگ آخر سال»، «تخفیف ویژه» در عنوان متن حراج لباس، ذکر کنید. مخاطبان، امروزه فرصت بسیاری به یک تبلیغ نمی‌دهند؛ ازاین‌رو اگر شروع جذابی نداشته باشید، ادامه متن حراج پوشاک شما نیز خوانده نمی‌شود. در این بخش تعدادی از عنوان‌های جذاب به‌منظور استفاده در ابتدا متن برای حراج لباس بررسی شده است:

  • فروشگاه ….. یک شلوار بهت هدیه می‌ده!
  • ۳۰ درصد تخفیف زمستانه بوتیک ….
  • تخفیف ۲۰ درصدی کت و شلوار …. در شب یلدا
  • حراج بزرگ آخر سال لباس‌فروشی …..
  • خرید لباس شب عید با تخفیف ویژه ۱۵ درصدی

با استفاده از این عنوان‌های گیرا، شما می‌توانید در همان برخورد اول مخاطب را به قلاب تبلیغات لباس‌فروشی خود بیندازید. معمولا استفاده از این تکنیک در تبلیغ‌های پیامکی، نرخ تبدیل بسیار خوبی خواهد داشت. ازاین‌رو شما با خرید یک پنل پیامکی، می‌توانید کمپین‌های اس ام اسی تاثیرگذاری را اجرا کنید. از طرفی قیمت پنل پیامکی نسبت به میزان جذب مشتری و افزایش درآمدی که برای شما خواهد داشت، بسیار مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است؛ در نتیجه با پرداخت هزینه‌ای معقول و مناسب، نتایج فوق‌العادی خواهید گرفت.

نحوه نوشتن متن برای حراج لباس

تخفیف‌های متن حراج پوشاک خود را با توضیحات دقیق ارائه دهید

شما باید در متن برای حراج لباس بوتیک خود به مخاطب خیلی دقیق اعلام کنید که از چه مزایایی بهره خواهد برد. معمولا تخفیف‌ها و پیشنهاد‌های ویژه شامل تکنیک‌هایی مانند تخفیف جشنواره، تخفیف خرید اول، تخفیف ویژه برای مشتریان وفادار، تخفیف در ازای معرفی و تخفیف‌های دوره‌ای و فصلی می‌شود. حال، آیا قصد دارید متن حراج زمستانه یا تابستانه بنویسید؟ یا اینکه پیشنهاد ویژه برای خرید اول دارید؟ مخاطب باید به‌طورکامل در جریان نوع پیشنهاد ویژه شما قرار بگیرید. در ادامه می‌توانید چند نمونه متن حراج لباس جذاب و کاربردی را مشاهده کنید:

  • تخفیف ویژه ۲۰ درصدی خرید مانتو مجلسی با ارسال رایگان برای خرید اول
  • لباس برند رو با ۱۰ درصد تخفیف از فروشگاه …. بخر
  • جشنواره زمستانه بوتیک …. آغاز شد! از ۱۵ تا ۳۰ بهمن. ۲۵ درصد تخفیف روی همه محصولات
  • ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید جدیدترین پیراهن‌های مجلسی برای دنبال‌کنندگان اینستاگرام فروشگاه …

با نوشتن جزئیات تخفیف باعث می‌شوید تا مخاطب برای انجام اقدام موردنظر شما بیشتر ترغیب شود. به‌عنوان مثال اگر شماره تماس خود را در پایان متن قرار داده‌اید، مخاطب برای دریافت اطلاعات کامل با شما تماس خواهد گرفت. اگر کسب‌وکار شما مجازی است، با خرید تلفن ابری به‌راحتی در قالب یک فروشگاه لباس معتبر با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. ازاین‌رو اعتماد مشتریان به شما بالاتر خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه کیک روز مادر با 12 قاشق آرد

دعوت به اقدام؛ مهم‌ترین تکنیک در نگارش متن برای حراج لباس

پس از ارائه تخفیف‌های ویژه در متن حراج لباس، باید به مخاطب بگویید که چه اقدامی باید انجام دهد. افعال مستقیم و قوی «همین حالا تماس بگیرید» یا «همین امروز مراجعه کنید» حس فوریت را در مخاطب القا خواهد کرد. همچنین باید راه‌های ارتباطی خود مانند شماره تماس، لینک سایت یا اینستاگرام و آدرس فروشگاه حضوری (در صورت وجود) در انتهای متن تبلیغ برای حراج پوشاک وجود داشته باشد. در این بخش چند نمونه متن دعوت به اقدام برای متن حراج پوشاک معرفی کرده‌ایم:

  • کافیه از لینک زیر دوتا شلوار انتخاب کنی تا یکیش برات رایگان بشه. فقط تا شنبه وقت داری. از دست نده. لینک وبسایت:……
  • حراج شب یلدا! کد تخفیف ۲۰ درصدی برای لباس‌های زمستونی .. فقط تا آخر هفته فرصت داری از کد تخفیف…. استفاده کنی.. لینک وب‌سایت:….
  • شما هم به افتتاحیه شعبه دوم بوتیک … دعوتی! همین حالا با شماره زیر تماس بگیر تا از آدرس جدید خبردار بشی و کد تخفیف ۱۵ درصدی افتتاحیه رو بگیری. تعداد محدود! شماره تماس:…

برای ارسال متن‌های حراج لباس مناسبتی، مانند تخفیف‌های فصلی یا جشنواره‌ای باید از قبل، تبلیغات خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید. انجام این کار به‌صورت دستی و برای حجم بزرگی از مخاطبان کاری زمانبر و وقت گیر است. ازاین‌رو با ارسال پیامک زماندار می‌توانید به‌سرعت و بسیار راحت، به‌صورت اتوماتیک با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشید. در واقع با این کار علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی خود، برنامه‌ریزی بهتری نیز خواهید داشت.

روش نگارش متن حراج پوشاک

افزایش تاثیرگذاری متن حراج لباس با استفاده از تبلیغات پیامکی

استفاده از تکنیک‌هایی مانند عنوان ترغیب‌کنند، توضیح دقیق نوع تخفیف و دعوت به اقدام، باعث می‌شود توجه مخاطب خیلی سریع به متن حراج پوشاک فروشگاه شما جلب شود. همچنین نرخ تبدیل تبلیغات شما را بالاتر خواهد برد. در این مقاله سعی کردیم با بیان نکات کلیدی به شما کمک کنیم بهترین متن‌های تبلیغاتی را برای فروشگاه لباس خود بنویسید.

برای اینکه تاثیرگذاری متن تخفیف خود را بالاتر ببرید، باید از کانال‌های تبلیغاتی مناسب نیز استفاده کنید. یکی از تاثیرگذارترین و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین کانال‌های تبلیغاتی، ابزارهای بازاریابی پیامکی مانند پنل اس ام اس است. شما با استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد پنل پیامکی مانند ارسال زماندار و ارسال پیام به‌تفکیک سن، جنسیت، شغل و محل زندگی، بهره‌وری کمپین‌های تبلیغاتی خود را به حداکثر خواهید رساند.

تعداد کلمات مطلب: 869

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

خودشیفته‌ها را بهتر بشناسید

درک بهتر رفتارهای افراد خودشیفته به شما کمک می‌کند تا رفتارهای آنها را بهتر بشناسید و در م…