رازهای آرایش برای عینکی ها؛ 7 ترفند به درد بخور

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش برای عینکی ها و دستیابی به ارایشی بی‌نقص یکی از چالش‌های بزرگ آن‌ها است.
آرایش برای عینکی ها

آرایش برای عینکی ها همواره با چالش‌های خاصی همراه بوده است. معمولاً شاید دچار مشکلات در پوست بینی شوند یا آرایش چشم‌هایشان به طور دلخواه نباشد. اما با رعایت چند نکته می‌شود این چالش‌ها را پشت سر گذاشت. در ادامه این مقاله از مجله دلتا به شما 7 ترفند به در بخور آرایش برای عینکی ها به شما پیشنهاد می‌دهیم.

انتخاب سایه چشم مناسب

برای اینکه بین نگ سایه چشم و رنگ فریم عینک تعادل برقرار باشد، از سایه‌های خنثی مانند قهوه‌ای، خاکستری و کرم استفاده کنید. این رنگ‌ها با اکثر فریم‌ها سازگار هستند و ظاهر زیبایی هم دارند. اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید، بهتر است در قسمت داخلی گوشه چشم باشد تا چشم‌ها بازتر و درخشان‌تر به نظر برسد.

آرایش برای عینکی ها

پرایمر و کانسیلر

استفاده از پرایمر برای پلک‌ها و کانسیلر برای زیر چشم‌ها، ماندگاری آرایش برای عینکی ها را افزایش می‌دهد. از پرایمر برای اینکه سایه بهتر به پشت پلک بچسبد و از کانسیلر برای رفع تیرگی و خطوط استفاده می‌کنیم.

خط چشم متناسب با فریم عینک

ضخامت خط چشمی که می‌کشید با فریم عینک بهتر است هماهنگ باشد. اگر فریم عینک شما ضخیم است از خط چشم ضخیم و اگر نازک است، از خط چشم نازک استفاده کنید. این راز آرایش برای عینکی ها بسیار کاربردی است، فراموش نکنید.

خط چشم عینکی ها

استفاده از ریمل و فرمژه

ریمل زدن به مژه‌ها باعث می‌شود چشم‌ها بازتر و درخشان‌تر به نظر برسد. فرمژه نیز باعث می‌شود تا مژه‌ها به سمت بالا بروند و با لنز عینک برخورد نداشته باشند. توصیه می‌کنیم از ریمل ضدآب استفاده کنید تا محتویات روی مژه با لنز عینک برخورد نداشته باشد.

مطلب پیشنهادی:  جذابیت بیشتر با رنگ موی شرابی

مراقبت از پوست بینی

از آنجا که ممکن است عینک بر روی بینی لکه ایجاد کند، بهتر است از کرم پودر یا بی بی کرم سبک استفاده کنید. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم از پودر تثبیت کننده برای جلوگیری از جابجایی آرایش استفاده کنید. این راز آرایش برای عینکی ها باعث می‌شود میکاپ این ناحیه ثابت بماند و لکه نشود.

ابروها راز زیبایی آرایش برای عینکی ها

ابروها نقش مهمیدر زیبایی صورت دارند و با حالت فریم عینک بیشتر خودشان را به نمایش می‌گذارند. بنابراین توصیه می‌کنیم از مداد یا محصول آرایشی ابرو موردعلاقه‌تان، نقاط خالی را پر کنید و فرم آن را اصلاح کنید.

لب برجسته بهترین ترفند

اگر می‌خواهید تمرکز را از روی چشم‌هایتان بردارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از رژ لب‌های جذاب استفاده کنید. در این حالت توجه و تمرکز از زیبایی چشم‌هایتان به لب‌ها منتقل می‌شوند.

آرایشی عینکی ها

امیدواریم این نکات برای شما مفید بوده و به شما کمک کرده باشند. این 7 مورد از رازهای زیبایی آرایش برای عینکی ها می‌تواند ظاهر شما را بهبود بخشیده و اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.

 

تعداد کلمات مطلب: 441

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…