تجربه لذت و هیجان با سفر به تالش

0
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال تجربه و هیجان آن هم در یک طبیعت بکر و زیبا هستید، این مطلب برای شماست.
سورتمه تالش

سورتمه تالش یکی از آن جاهایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. تالش یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان است که با طبیعتی زیبا  و آب و هوایی عالی شما را غافلگیر خواهد کرد. با مجله دلتا همراه شوید تا با سورتمه تالش، جاذبه‌ای هیجان انگیز در دل جنگل، آشنا شوید.

  • سورتمه تالش کجاست؟

تالش یکی از شهرهای زیبا و سرسبز استان گیلان است که هر کسی قطعا باید از آن دیدن کند. یکی از جاذبه‌های جالب تالش که تجربه‌ای همراه با هیجان و حیرت را به شما می‌دهد، سورتمه تالش است. تصور کنید که در بین دشت و جنگل‌های زیبا و سرسبز تالش در حال سورتمه سواری هستید. چشم انداز مناظری که سورتمه از آن عبور می‌کند به قدری زیباست که دل هر کسی را می‌رباید. هر ساله گردشگران زیادی تنها بخاطر سروتمه سواری به این شهر سفر می‌کنند.

جاهای دیدنی تالش

همانطور که قبلا ذکر شد تالش به سرسبزی و زیبایی طبیعتش شهرت دارد. این شهر آب و هوای خوبی نیز دارد که در فصل‌های گرم بهار و تابستان موجب جذب گردشگران می‌شود. از جاهای دیدنی تالش می‌توان به پارک‌های جنگلی زیبا، آبشار، قلعه صلصال، دریاچه سرآگاه و پیر هرات اشاره کرد.

آدرس سورتمه تالش

وقتی به شهر تالش رسیدید، به میدان امام علی بروید، کمی بالاتر از سه راه دکتر طاهری انتهای خیابان جعفر طیار پارک سیاه داران قرار دارد. سورتمه در این پارک واقع شده است.

مطلب پیشنهادی:  این مدل مانتوی جدید شما را لاغرتر نشان می‌دهد

سورتمه تالش

طول مسیر

این سورتمه یکی از طولانی‌ترین مسیرهای سورتمه را در سر تا سر ایران طی می‌کند و این یکی از جذابیت‌های این سورتمه است. یکی دیگر از جذابیت‌های این سورتمه چشم انداز زیبایش است که هر کسی را حیرت زده خواهد کرد.

مناظر طبیعی

اگر به دشت و جنگل و جاای سرسبز علاقه دارید، خبر خوش این است که این سورتمه در امتداد یک پارک جنگلی زیبا قرار دارد. این تجربه را در هیچ شهر و سورتمه دیگری کسب نخواهید کرد.

سورتمه تالش

مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

اطراف این سورتمه در پارک شما می‌توانید پیاده روی و دوچرخه سواری کنید که آن هم در آن فضای زیبا و دلپذیر تجربه‌ای عالی برایتان خواهد بود.

دسترسی به سورتمه تالش

برای دسترسی به سورتمه تالش می‌توانید از شهرهای بزرگ استان گیلان مانند رشت و تالش استفاده کنید. جاده‌های اصلی منتهی به این منطقه به خوبی نگهداری می‌شوند و امکان سفر راحت و آسان را فراهم می‌کنند

سورتمه تالش

بهترین زمان بازدید از سورتمه تالش

اگر قصد دارید تا به تالش سفر کنید بهترین زمان، بهار و تابستان است که همه جا سرسبز است و  آب و هوایی عالی و خنک دارد.

تعداد کلمات مطلب: 418

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

با نوشیدن آب سرد کالری بسوزانید و لاغر شوید

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن نوشیدن آب سرد برای سلامتی وجود ندارد. هم آب سرد و هم آب هم‌دمای…