فیجی؛ مقصدی که عاشقان انتخاب می‌کنند!

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کجای دنیا زیباترین سواحل را دارد؟ سفر به کدام کشور جزیره‌ای را دوست دارید؟ چه چیزی در یک کشور شما را مجذوب می‌کند؟ تابه‌حال نام فیجی را شنیده‌اید؟
فیجی

در دنیا مکان‌های زیبای بسیاری وجود دارد که هوش از سرتان می‌برد؛ اما فیجی بهشت استوایی آسیاست که در قلب اقیانوس آرام جهانگردان را با جادو به خود فرامی‌خواند. همراه دلتامگ با این جزیره زیبا آشنا شوید.

فیجی کجاست؟

فیجی در واقع یک کشور مستقل جزیره‌ای است که از مجمع‌الجزایر زیادی تشکیل شده است. این مجمع‌الجزایر در واقع به‌صورت نواری در 1600 کیلومتری جنوب اقیانوس آرام قرار گرفته‌اند. جزایر این کشور به 900 عدد هم می‌رسد؛ اما دو جزیره بزرگ و اصلی آن ویتی لوو و وانوا لوو هستند. اینجا نه‌تنها یکی از زیباترین مکان‌های دنیا؛ بلکه یکی از دنج‌ترین و آرام‌ترین جاهایی است که می‌توانید با چشمان خود ببینید. این جزیره را بانام جزیره عشاق هم می‌شناسند. وقتی یکی می‌پرسد ماه عسل کجا بریم؟ قطعا فیجی جزو گزینه‌های انتخابی او خواهد بود.

فیجی کجاست؟

فیجی چه جاذبه‌های دیدنی‌ دارد؟

در این کشور جزیره‌ای جاذبه‌های بسیاری علاوه‌ بر طبیعت بکر و سواحل زلال و چشم‌اندازهای بی‌نظیر وجود دارد. جنگل‌های بکر، آبشارهای خیره‌کننده، سواحل رویایی، تفریحگاه‌های مدرن، اقامتگاه‌های شیک تنها بخشی از جاذبه‌های این کشور زیبا هستند.

بوستان دیو خفته

اگر دنبال یک مکان فوق‌العاده رویایی با دو هزار گل ارکیده در مساحتی به وسعت 20 هکتار می‌گردید، این بوستان زیبا شما را به رویایتان می‌رساند! ورودی این باغ تنها ده دلار است؛ اما دیدن آن مانند پا نهادن در قطعه‌ای از بهشت است.

مطلب پیشنهادی:  چگونه اختلاف سنی را به نقطه قوت رابطه تبدیل کنیم؟

جزیره للوویا

یکی از زیباترین جاهای دیدنی فیجی، جزیره کوچک و مرجانی للوویا است که با سواحل شنی، آب‌های شیشه‌ای و نخل‌های سرسبز و اقامتگاه‌های لوکس از همه گردشگران دلبری می‌کند. با این حال در اینجا سکوت و آرامشی را خواهید یافت که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌شود.

رودخانه‌ سیگاتوکا

رودخانه‌ای زیبا که طول آن ۱۲۰ کیلومتر است و این رودخانه در این جزیره زیبا در جریان است. وجود بیش از ۵۰ روستا در سر راه این رودخانه یکی از جاذبه‌های دیدنی فیجی است. از رودخانه سیگاتوکا برای آبیاری محصولات کشاورزی ارگانیک استفاده می‌شود.

چه زمانی به فیجی سفر کنیم؟

چه زمانی به فیجی سفر کنیم؟

اگر می‌خواهید سفری دلپذیر، بدون مزاحمت و شلوغی به این جزیره داشته باشید باید فصلی را انتخاب کنید که این جزیره اندکی گرم است، با این حال باید اعتراف کنیم که فیجی تقریبا در تمام طول سال آب و هوای گرم و شرجی دارد؛ اما باز هم پاییز شاید بهترین زمان سفر به این کشور شگفت‌انگیز باشد.

تعداد کلمات مطلب: 379

اپلیکیشن مجله دلتا

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    29 بهمن 1402 در 2:08 ق.ظ

    میخام برم اما پول ندارم

    پاسخ

    • زینب پروانه

      29 بهمن 1402 در 9:25 ق.ظ

      ایشالله پولش جور میشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…