آموزش آرایش ساده در خانه

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در سال‌های اخیر مدل آرایش ساده بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است و افراد هرگز به سراغ آرایش‌های زیاد و بسیار پر زرق و برق نمی‌روند.
آموزش آرایش ساده در خانه

بسیار از خانم‌ها به دنبال آموزش آرایش ساده در خانه هستند. به همین دلیل ما در این مطلب از دلتامگ تصمیم گرفتیم که به شما نحوه صحیح یک آرایش ساده را آموزش دهیم تا دیگر برای این کار به آرایشگاه مراجعه نکنید.

آموزش آرایش ساده در خانه

اگر تا به امروز آرایش نکرده‌اید و قصد دارید آن را برای یک مهمانی مهم انجام دهید همراه ما باشید. کاری که باید انجام دهید آن است که آرایش طبیعی و ساده داشته باشید که روی صورت شما مصنوعی به نظر نرسد. برای این کار باید آرایشی را انتخاب کنید که هم در روز و هم در شب بتوانید از آن استفاده کرده و بتواند صورت شما را زیباتر از حالت عادی نشان دهد.

آماده‌سازی پوست

اولین مرحله از آموزش آرایش ساده در خانه آماده‌سازی پوست است. برای این کار در ابتدا صورت خود را با یک لوسیون یا شوینده ملایم تمیز کنید تا از آلودگی‌ها و روغن‌های اضافی پاک شود.

حالا بعد از پاک‌کردن پوستتان حتماً از یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید تا پوست آمادهٔ آرایش شود.

آماده‌سازی پوست

آرایش چشم در آموزش آرایش ساده در خانه

استفاده از رژ چشم: از جمله مهم‌ترین مراحل در آرایش، آرایش چشم است. زیرا این قسمت از صورت تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی افراد می‌گذارد. اگر مایل به آرایش چشم هستید، از سایه چشم به رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای یا سبز مشکی استفاده کنید. می‌توانید آن را روی خط مژه بالا بکشید. سپس سراغ خط چشم باید برویم تا زیبایی چشم‌هایمان را دوچندان کنیم.

شاید در نگاه اول کشیدن خط چشم کاری سخت باشد؛ اما شما با تمرین می‌توانید از پس این کار بر آیید. در نهایت برای اینکه جلوه چشمانتان بیشتر شود، ریمل‌زده و مژه‌هایتان را بلند کنید.

آرایش صورت

استفاده از کرم‌پودر: اگر از زدن پودر چهره خودداری می‌کنید، از یک کرم‌پودر یا بی بی‌کرم با پوشش نازک استفاده کنید. زیرا این کرم‌ها نواقص صورتتان را کاور کرده و یک حالت زیبا و طبیعی را به پوستتان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  فواید گلاب برای زیبایی را جدی بگیرید + ویدیو

اگر عیوبی دارید که می‌خواهید پنهان شوند، از کانسیلر یا کرم پنهان کننده استفاده کنید.

استفاده از های‌لایتر در آموزش آرایش ساده در خانه

اگر دوست دارید چهره‌تان را برجسته کنید، از های‌لایتر در نقاطی مثل قسمت بالای سینه، سیب گونه و نقاط برجسته چهره استفاده کنید.

استفاده از های‌لایتر در آموزش آرایش ساده در خانه

رژ لب

رژ لب را بادقت و دقیق انتخاب کرده و سعی کنید آن را درست بر روی لب خود بزنید؛ زیرا امروزه اگر رژلب خارج از خط لب کشیده شود چهره بسیار زشتی دارد. انتخاب رنگی که به رنگ پوست شما می‌آید و با سبک آرایش شما هماهنگ بوده، مهم است.

حالت نهایی

فیکس کننده: در نهایت برای اینکه آرایشتان تا آخر مهمانی خراب نشود، از یک اسپری فیکس کننده استفاده کنید تا آرایش شما دوام بیاورد و تا طولانی‌تر پایدار بماند.

حالا شما آماده‌اید تا با آرایش زیبا و مرتب خود در مهمانی حاضر شده و مانند ستاره بدرخشید.

نکات مهم برای آموزش آرایش ساده در خانه

  • در آموزش آرایش ساده در خانه باید توجه داشته باشید که حتماً، از رنگ‌های ملایم و طبیعی استفاده کنید.
  • همچنین از وسایل آرایش مرغوب و باکیفیت استفاده کرده تا آرایش طبیعی‌تر و طولانی‌تر دوام بیاورد.
  • همیشه از تعداد کمی محصول استفاده کنید و آرایش خود را به‌روز کنید.
  • حالا با این گام‌ها می‌توانید یک آرایش ساده و طبیعی را در خانه انجام دهید.

آرایش موها

بعد از اینکه آرایش صورتتان تمام شد باید به سراغ آرایش موهایتان بروید. موهایتان را به‌دلخواه آرایش کنید؛ می‌توانید از دستگاه‌های حرارتی یا محصولات مو مانند اسپری حالت‌دهنده استفاده کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 575

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…