4 میان وعده مقوی و خوشمزه برای مدرسه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم نمی‌دانید چگونه لقمه‌های متنوع برای مدرسه فرزندانتان آماده کنید که نسبت به خوردن آن تمایل داشته باشند، با ما همراه باشید.
میان وعده

با شروع مدارس یکی از دغدغه‌های ذهنی بسیاری از خانواده‌ها، انتخاب یک میان وعده مناسب برای بچه‌ها است؛ چرا که بسیاری از بچه‌ها به دنبال خوراکی‌های خوشمزه، اما مضر هستند؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم 4 مدل لقمه برای مدرسه به شما معرفی کنیم که بسیار مقوی هستند و می‌توانند انرژی لازم در طول روز را به عزیزانتان بدهند.

انواع لقمه‌ های سالم برای مدرسه

انتخاب یک میان وعده سالم برای مدرسه که بچه‌ها به آن علاقه داشته باشند، کمی مشکل است؛ به همین در ادامه بهترین میان وعده ها را به شما معرفی خواهیم کرد که بچه‌ها نسبت به خوردن آن تمایل دارند.

 لقمه با پایه پنیر

پنیر از نظر ارزش غذایی بسیار مفید است و کارشناسان تغذیه نیز آن را به عنوان یک صبحانه اصیل در برنامه غذایی جای می‌دهند؛ اگر کودک شما نسبت به خوردن پنیر تمایلی ندارد، می‌توانید در کنار آن گردو، گوجه و یا خیار استفاده کنید؛ برای آنکه بچه‌ها تمایل بیشتری به خوردن این لقمه داشته باشند می‌توانید از پنیر مورد علاقه آن‌ها در لقمه استفاده کنید؛ برای این منظور می‌توانی درون نان لواش یا تافتون مقداری پنیر زده و به همراه خیار، گوجه و گردو آن را تزیین کنید.

میان وعده

میان وعده با شکلات صبحانه

معمولا بسیاری از بچه‌ها به شکلات صبحانه علاقه دارند؛ به همین دلیل شما می‌توانید با شکلات صبحانه یک لقمه برای مدرسه آن‌ها تهیه کنید؛ برای این میان وعده خانگی می‌توانید از نان لواش یا نان تست استفاده کنید؛ برای این روش می‌توانید مقداری شکلات صبحانه را روی نان تافتون زده و برای لایه میانی‌ آن از موزهای حلقه شده استفاده کنید؛ در صورتی که فرزند شما به مغزیجات علاقه دارد، می‌توانید از فندق یا گردو خرد شده نیز استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  معجزه ماسک چای سبز برای پوست

میان وعده سالم

 کره بادام زمینی یک میان وعده خوشمزه برای مدرسه

برای تهیه یک میان وعده خانگی و خوشمزه، کره بادام زمینی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد؛ چرا که می‌تواند بچه‌ها را برای مدت طولانی‌تری در طول روز سیر نگه دارد و انرژی لازم را به آن‌ها بدهد. برای تهیه این لقمه با توجه به ذائقه فرزندتان می‌توانید از نان تافتون و یا تست استفاده کنید؛ به این صورت که مقداری کره بادام زمینی را روی نان زده و سپس کمی عسل و بادام خرد شده به آن اضافه کرده و لقمه را بپیچید و بعد به شکل دلخواه برش بزنید.

میان وعده

میان وعده با تخم مرغ آب‌پز

همانطور که می‌دانید تخم مرغ آب‌پز برای کودکان بسیار مقوی و سرشار از انرژی است. برای تهیه این لقمه خوشمزه و مقوی ابتدا نان لواش یا تافتون را روی سینی بگذارید؛ سپس تخم مرغ آب‌پز خرد شده را روی سطح نان پخش کنید و مقداری زیتون بدون هسته خرد شده و کمی خیارشور و گوجه خرد شده را روی سطح نان بریزید و بعد لقمه را بپیچید.

اگر به دنبال صبحانه‌های متنوع برای فرزندتان هستید، 5 نوع صبحانه سالم برای مدرسه که سریع آماده می‌شود را در این مطلب بخوانید

تعداد کلمات مطلب: 481

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

با نوشیدن آب سرد کالری بسوزانید و لاغر شوید

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن نوشیدن آب سرد برای سلامتی وجود ندارد. هم آب سرد و هم آب هم‌دمای…