عطر مو؛ محصولی که موهای شما را خوشبو، براق و درخشان می‌کند

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید یکی از قسمت‌هایی که عطر را به خوبی در فضا پخش می‌کند، موها هستند اما معمولا عطرها دارای مقادیر زیادی الکل هستند که باعث خشکی مو می‌شوند بنابراین باید از عطرهای مخصوص مو استفاده کرد.
عطر مو

عطر مو مناسب افرادی است که علاقه دارند به موهای خود نیز عطر بزنند اما نمی‌خواهند در نهایت موهایی خشک و وز داشته باشند. آشنایی با این نوع عطر به شما کمک می‌کند که هم موهایی خوش‌بو داشته باشید و هم در نهایت موهایتان خشک نشود. همراه دلتامگ باشید.

عطر مو چیست؟

بسیاری از افراد برای پخش بو یا جلوگیری از بوی سیگار دوست دارند به موهای خودشان نیز عطر بزنند؛ اما این کار باعث آسیب‌های فراوان به تارهای مو می‌شود.

به همین دلیل محصولی به بازار عرضه شده است که می‌تواند بدون آسیب رساندن به موها آن را خوش‌بو کند.

فرمولاسیون این عطر به صورتی طراحی شده است که به‌راحتی بتوان آن را بر روی موهای و پوست سر استفاده کرد و از ماندگاری این عطر لذت برد.

چه زمانی بهتر است از این عطرها استفاده کرد؟

بهترین زمان برای استفاده از عطر مو زمانی است که موها نم‌دار یا مرطوب هستند. نم‌دار بودن موها موجب ماندگاری بیشتر این عطر می‌شود.

چه زمانی بهتر است از این عطرها استفاده کرد؟

به چه دلیل باید از این عطر استفاده کرد؟

معمولاً رایحه شامپو و دیگر محصولات مو ماندگاری بالایی نداشته و بعد از چند ساعد اثر خودشان را ازدست‌داده و از بین می‌روند؛  به همین دلیل برای اینکه موهای خوشبو داشته باشیم توصیه ما استفاده از این عطر به شماست.

علاوه بر این ازآنجایی‌که مو قسمتی از بدن است که گرمای بیشتری دارد، رایحه عطر را بیشتر از بقیه قسمت‌ها پخش کرده و از طرف دیگر افرادی که سیگار می‌کشند، از بوی بد سیگار در موهای خود رنج می‌برند؛ بنابراین عطر مو گزینه مناسبی برای آنهاست.

آیا عطر مو برای موها خطرناک است؟

استفاده از عطرهای معمولی برای موها باعث خشک‌شدن آن‌ها می‌شود؛ اما این عطر علاوه بر اینکه برای موها خطری ندارد، بلکه ویژگی‌های زیادی نیز برای موها دارد.

مطلب پیشنهادی:  خوشمزه‌ترین غذای محلی نیشابور بدون گوشت

با ویژگی‌های عطر مو آشنا شوید

استفاده‌کردن از این عطر ویژگی‌های زیادی دارد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی عطر مو، خوشبو کردن موها و پخش بالای رایحه عطر است.

اما از دیگر ویژگی‌های این محصول که جدید به بازار عرضه شده، آن است که فرمولاسیون این عطرها به‌گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر خوشبو کردن مو فواید دیگری از جمله آبرسانی، جلوگیری از خشکی و وزی و نرم‌کنندگی را برای موها به همراه داشته باشد.

با ویژگی‌های عطر مو آشنا شوید

آیا می‌توان از عطر مو برای بدن هم استفاده کرد؟

یکی از سؤالاتی که پیرامون این محصول از ما پرسیده می‌شود آن است که آیا می‌توان از این عطر برای بدن نیز استفاده کرد. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم از این برای بدن نیز می‌توانید استفاده کنید؛ اما در نظر داشته باشید ازآنجایی‌که عطر مو بر پایه آب است ماندگاری این عطرها بر روی بدن کمتر از ماندگاری آنها روی مو است؛ اما افرادی که به عطرهای معمولی حساسیت دارند می‌توانند از این عطر برای بدن هم استفاده کنند.

طرز تهیه عطر موی خانگی

شما با ترکیب چند ماده ساده در خانه می‌توانید عطر موی خانگی تهیه کنید. برای ساخت این عطر در خانه در ابتدا به یک فنجان آب نیاز دارید.

برای افزایش خاصیت این عطر مو می‌توانید از آب آلوئه‌ورا و روغن‌های گیاهی مثل جوجوبا یا نارگیل هم استفاده کنید. در نهایت شما می‌توانید به عطر موی خود اسانس موردنظر خود را اضافه کرده و آن را در یک ظرف بریزید و به موهای خودتان اسپری کنید.

تعداد کلمات مطلب: 537

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…