تفاوت لمینت و لیفت ابرو در چیست؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ابروهای زیبا و خو‌حالت، خواسته اکثر افراد است. لیفت و لمینت ابو دو روش جدید و به روز برای حالت دادن به ابروهای شما هستند.
تفاوت لمینت و لیفت ابرو

تفاوت لمینت و لیفت ابرو را اگر بشناسید می‌توانید تصمیم بگیرید کدام یک برای شما انتخاب بهتری هستند. امروزه آرایش ابرو و به‌طورکلی آرایش چهره با حالت‌های طبیعی و نچرال، طرف‌داران بیشتری دارد؛ بنابراین روش‌هایی مثل تاتو از مد افتاده‌اند و روش‌های جدید مثل لیفت و لمینت ابرو که حالت طبیعی‌تری به چهره می‌دهد، جایگزین روش‌های قدیمی‌تر شده‌اند. همراه دلتامگ باشید.

لمینت و لیفت ابرو

در ابتدا در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما، لیفت و لمینت ابرو را برایتان شرح می‌دهیم و به شما می‌گوییم تأثیر هرکدام از روش‌های فوق روی ظاهر ابروی شما و مراقبت‌های معمول و مزایای هرکدام می‌پردازیم.

لیفت ابرو

اگر بخواهیم لیفت ابروی را برایتان شرح دهیم، باید بگوییم به بالاکشیدن ابرو با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک، لیفت ابرو گفته می‌شود. لیفت ابرو بر زیبایی ابرو و صورت تأثیر بسیار زیادی دارد. در این روش ابروها به شکل هاشوری به سمت بالا کشیده می‌شود.

زمانی که از لیفت ابرو استفاده می‌کنید، دیگر محدودیتی برای میکاپ، استخر، نماز و وضو ندارید. اگر شما ابروهایی کم‌پشت یا ابروهایی با تارهای نازک و به‌هم‌ریخته دارید، با این تکنیک می‌توانید ابروهای خود را بالا بکشید تا ابروهایتان پرپشت‌ و زیباتر دیده شود. با این روش دیگر نیازی به استفاده از مواد آرایشی مانند مداد و سایه ابرو و تمدید مداوم آن ندارید.

 لمینت ابرو

لیفت ابرو نیز مانند لمینت ابرو روشی برای شکل‌دادن و پرپشت نشان‌دادن ابروهاست. همچنین لمینت یک راهکار عالی برای درست‌کردن ابروهای نامتقارن است. باید گفت که مراحل انجام لمینت ابرو نیز در آرایشگاه‌ها مانند لیفت ابرو انجام می‌شود. آرایشگر با قراردادن مواد و چسب‌های گیاهی و ارگانیک روی ابروی شما آنها را به سمت بالا حالت می‌دهد.

تفاوت لمینت و لیفت ابرو

اگر بخواهیم تفاوت لمینت و لیفت ابرو را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم، به تغییر حالت و بالاآوردن ابروها لیفت گفته می‌شود؛ اما به کراتین کردن و تقویت موهای ابروی لمینت گفته می‌شود. لمینت کردن معمولاً یک پروسه گیاهی است و مواد استفاده شده دارای پیگمنت‌های رنگی است و با قرارگرفتن بر روی ابرو و مژه‌ها، تار مو‌ها را کلفت‌تر خواهد کرد.

این روش مخصوص افرادی است که دارای ابروهای کرکی و کم‌رنگ هستند. نهایتاً با کمک لمینت، ابروهایتان خوش‌رنگ‌تر و زیباتر می‌شود. حالا که تفاوت لمینت و لیفت ابرو  را فهمیدیم باید چند نکته را برایتان توضیح دهیم.

مطلب پیشنهادی:  نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو

یکی از سؤالاتی که بسیار پرسیده می‌شود آن است که ماندگاری کدام یک از این روش‌ها بیشتر است. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم این روش‌ها هیچ‌کدام ماندگاری بالایی ندارند و باتوجه‌به سرعت رشد ابروهای شما، تقریباً به مدت 30 الی 40 روز ابروهای شما را حالت دار و پرپشت نشان می‌دهند.

توصیه می‌شود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت و لمینت ابرو، به‌صورت خود آب نزنید چرا که آب باعث چسبیدن تارهای ابرو به هم می‌شود و در نتیجه کار تأثیر می‌گذارد.

بعد از گذشت 24 ساعت شما می‌توانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شستشو تارهای ابرو از هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد. از خوبی‌های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت می‌برید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

لیفت ابرو و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

لیفت ابرو و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

  • افرادی که دارای ابروهای افتاده به سمت پایین دارند و علاقه‌مند هستند که یک تغییری در ابرهای خود ایجاد کنند.
  • کسانی که به دلیل مشغله بسیار، وقت کافی برای رسیدگی ابروها و آرایش همیشه ابروهای خود ندارند.
  • خانم‌هایی که به دنبال تغییرند؛ اما حاضر به ریسک و پذیرفتن خطر روش‌های تهاجمی نیستند.
  • کسانی که دچار افتادگی پلک هستند و فاصله چندانی میان ابرو و چشمانشان نیست.
  • افرادی که علاقه‌ای به هاشور ابرو ندارند؛ اما خواهان پرپشتی ابروهای دخترانه و مرتب هستند.

سخن آخر

در آخر با فهمیدن تفاوت لمینت و لیفت ابرو باید به شما بگوییم داشتن ابرهایی مرتب و پرپشت زیبایی و جذابیت چهره شما چندبرابر می‌شود. بنابراین از آن‌ها مراقبت کرده و آن‌ها را تقویت کنید.

تعداد کلمات مطلب: 654

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…