زیباترین پارک‌های پایتخت را در شهر ری ببینید!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال فضای سبزی هستید که از بابت امکانات رفاهی و جای پارک ماشین مشکلی نداشته باشید، حتما سری به پارک‌های شهر ری بزنید.
پارک های شهر ری

همانطور که می‌‌دانید قدمت شهر ری به زمان ساسانیان باز می‌گردد؛ قرار داشتن بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری، باعث شد این منطقه از تهران از زمان‌های قدیم تا کنون بیشتر مورد توجه قرار بگیرد به گونه‌ای که در آن زمان به شهر ری، شاه عبدالعظیم می‌گفتند. از سوی دیگر قرار داشتن مکان‌های تاریخی در شهر ری باعث شد، امکانات تفریحی و رفاهی خوبی در این منطقه به وجود آید؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید زیباترین پارک‌ها و فضای سبز تهران را در شهر ری مشاهده کنید. چنانچه قصد دارید اوقات فراغت خود را در این منطقه از تهران سپری کنید، برای آشنایی با پارک های شهر ری تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های شهر ری در سایت ملکی دلتا

 

خرید آپارتمان شهر ری

پارک های تفریحی شهر ری

با توجه به مشغله فراوان بسیاری از ما، انتخاب مکانی مناسب و گذراندن اوقات فراغت می‌تواند در روحیه ما تاثیر مثبتی بگذارد. همانطور که می‌دانید در تهران پارک‌ها و فضای سبز بسیاری وجود دارد؛ اما انتخاب مکانی که به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت و مشکلی برای پیدا کردن جای پارک ماشین نداشته باشید، کمی مشکل است؛ به همین منظور ما در ادامه مطلب بهترین پارک های شهر ری را به شما معرفی می‌کنیم.

پارک های شهر ری

پارک مدرس شهرری

پارک مدرس یکی از بهترین پارک‌ های شهر ری است که در شمال شرقی شهر قرار دارد؛ مساحت این پارک 24 هکتار است که در آن امکانات ورزشی، دوچرخه سواری، پارک کودکان و محلی برای پیاده‌رویی وجود دارد. وجود مکان‌های مناسبی برای نشستن باعث شده این پارک به یکی از محبوب‌ترین فضای سبز شهر ری تبدیل شود. یکی دیگر از مزایای این پارک وجود پارکینگ بسیار بزرگی است که مشکلی برای پارک ماشین ندارید.

پارک های شهر ری

پارک ایثار

پارک ایثار از پارک های محبوب تهران است که به نام شهید شیرودی نیز شناخته می‌شود. این پارک با وسعتی حدود ۳۵ هکتار، دارای فضاهای سبز و امکانات ورزشی، بازی‌های کودکان، مسیرهای پیاده‌روی و مکان‌های استراحتی است. در این پارک، پل‌های آبی زیبایی قرار دارد که می‌تواند مکان مناسبی را برای عکاسی فراهم کند. لازم به ذکر است که در این پارک، پارکینگ و فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  قیمت مناسب خانه در محله اعیان‌نشین امانیه تهران!

پارک مادر شهر ری

پارک مادر در سال 187 در شهر ری ساخته شد و اکنون جزو محبوب‌ترین پارک های شهر ری است که انواع امکانات تفریحی مانند زمین‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال و تنیس، فضایی برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌رویی و بازی کودکان به چشم می‌خورد؛ از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی بوستان مادر، وجود دریاچه زیبایی است که در آن امکان شنا و قایق‌رانی وجود دارد؛ در کنار این همه امکانات، پارک مادر دارای پارکینگ بزرگی است که برای راحتی بازدیدکنندگان در اختیار قرار می‌گیرد.

آدرس پارک مادر شهر ری: بلوار دستواره، ضلع شمال غربی میدان مادر

پارک های شهر ری

بوستان چشمه علی

چشمه‌علی یکی از پارک های شهر ری است که قدمتی 50 ساله دارد و به عنوان یکی از جاذبه‌های باستانی و تاریخی شهر ری محسوب می‌شود. وسعت این باغ 7000 متر مربع است و در آن انواع امکانات تفریحی، ورزش و رفاهی وجود دارد. چشمه علی در همسایگی ابن بابویه، برج طغرل، دژ رشکان و در زیر باروی شهر ری واقع شده است.

پارک های شهر ری

پارک کوثر شهر ری

پارک کوثر یکی از سرسبزترین پارک های شهر ری است که مانند دیگر پارک‌ها از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برخوردار است؛ این پارک در جنوب شهر و در نزدیکی بلوار شهید مدنی واقع شده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مراکز درمانی شهر ری را بشناسید

تعداد کلمات مطلب: 570

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…