قیمت مسکن در فاز 11 پردیس چند؟

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این گزارش قصد داریم به کسانی که قصد خرید آپارتمان در پردیس را دارند، ضمن معرفی فاز 11 پردیس قیمت مسکن در این فاز را بررسی کنیم.
خرید آپارتمان در پردیس

افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در پردیس باعث شده تا تعداد فازهای این شهر جدید نیز افزایش یابد به گونه‌ای که اکنون 11 فاز در این شهرک ساخته شده است؛ البته فازهای انتهایی هنوز تکمیل نشده است. اگر به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در پردیس

موقعیت جغرافیایی و امکانات فاز 11 پردیس

فاز 11 پردیس در شمال آزادراه تهران-پردیس و جاده قدیم تهران-جاجرود قرار دارد و 25 کیلومتر با تهران فاصله دارد. این فاز از 5 زون تشکیل شده که بهترین مناطق آن زون‌های 1، 4 و 5 هستند. این زون‌ها به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع و چشم‌انداز مطلوب محبوبیت بیشتری دارند.

آپارتمان‌های این فاز دارای امکاناتی چون پکیج و رادیاتور، کولر، درب ضد سرقت و آیفون تصویری هستند. با این حال، این آپارتمان‌ها فاقد پارکینگ اختصاصی بوده و پارک خودروها در محوطه اختصاصی برج‌ها انجام می‌شود همچنین امکاناتی مانند مدرسه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تجاری و … در این فاز وجود دارد. با توجه به افزایش جمعیت نیاز به امکانات رفاهی بیشتری احساس می‌شود.

مسیرهای دسترسی به فاز 11 پردیس:

آزادراه تهران-پردیس: این آزادراه اصلی‌ترین مسیر دسترسی به پردیس است و از نظر زمانی، سریع‌ترین راه برای رسیدن به تهران به شمار می‌رود. این مسیر به طور معمول کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد، مگر در ساعات اوج ترافیک.

جاده قدیم تهران-جاجرود: این جاده نیز یکی از مسیرهای پرتردد است که برای افرادی که به دنبال مسیرهای جایگزین هستند گزینه مناسبی است. این مسیر قدیمی‌تر است و ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد اما گاهی برای دور زدن ترافیک آزادراه مفید است.

خرید آپارتمان در پردیس

وضعیت حمل و نقل عمومی:

اتوبوس‌ها: چندین خط اتوبوس‌رانی از پردیس به تهران و بالعکس وجود دارد که ساکنان فاز 11 می‌توانند از آنها استفاده کنند. این اتوبوس‌ها معمولاً از پایانه‌های مختلف در تهران (مانند پایانه شرق) حرکت می‌کنند و در چندین نقطه از پردیس از جمله نزدیک به فاز 11 ایستگاه دارند.

تاکسی‌های خطی و اینترنتی: تاکسی‌های خطی پردیس به‌طور مرتب به تهران و نقاط دیگر حرکت می‌کنند. علاوه بر آن، خدمات تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی نیز در پردیس فعال هستند و ساکنان می‌توانند از این سرویس‌ها برای رفت‌وآمد استفاده کنند.

مترو: در حال حاضر، متروی پردیس در دست ساخت است و پس از تکمیل بهبود چشم‌گیری در حمل و نقل عمومی پردیس و دسترسی به تهران ایجاد خواهد کرد. این پروژه در آینده نه تنها باعث کاهش زمان سفر می‌شود بلکه ترافیک جاده‌ای را نیز کاهش خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:  محله عباس‌آباد تهران، خوش آوازه برای خرید خانه

خرید آپارتمان در پردیس

چشم‌انداز قیمت آپارتمان در پردیس

پردیس، یکی از شهرهای جدید در شرق تهران، با جمعیتی حدود 300 هزار نفر، به دلیل افزایش قیمت خانه در تهران به یکی از مقاصد محبوب خریداران مسکن تبدیل شده است. این شهر از 11 فاز تشکیل شده که فازهای ابتدایی آن به دلیل قدیمی‌تر بودن از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به فازهای انتهایی برخوردار هستند. برای خرید آپارتمان در فاز یک و دو پردیس به بودجه بیشتری نیاز دارید. اگر به دنبال خرید آپارتمانی با قیمت مناسب‌تر هستید، فاز 11 پردیس گزینه‌ای با چشم‌انداز روشن و سرمایه‌گذاری مناسب است.

آپارتمان‌های فاز 11 به صورت برج‌های 14 طبقه ساخته شده‌اند که در هر طبقه 4 واحد شمال شرقی، 4 واحد شمال غربی، 4 واحد جنوب شرق و 4 واحد جنوب غرب قرار دارد. نقشه همه واحدها قرینه و مشابه است. با احداث دریاچه در فاز 11، ارزش و جذابیت این واحدها افزایش بیشتری خواهد یافت.

قیمت خرید آپارتمان در پردیس فاز 11

در حال حاضر، یک واحد 105 متری، دو خوابه، دو سال ساخت با امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری متری 14 میلیون و 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است همچنین یک واحد 87 متری یک سال ساخت، دو خوابه، طبقه 11، با امکانات انباری، آسانسور و پارکینگ متری 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

معایب فاز 11 پردیس برای زندگی

هر یک از فازهای شهر پردیس به دلیل قدمت کم، مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه به برخی از معایب فاز 11 پردیس اشاره می‌کنیم:

  • ساختمان‌های این فاز دارای دو آسانسور هستند که با توجه به جمعیت ساکن، ممکن است کافی نباشد.
  • این ساختمان‌ها فاقد لابی یا بخش مدیریت هستند و واحدهای مسکونی از طبقه همکف شروع می‌شوند. به همین دلیل، قیمت واحدهای طبقه همکف به دلیل رفت و آمد زیاد و چشم‌انداز محدود پایین‌تر است.
  • افرادی که خودروی شخصی ندارند، ممکن است در رفت و آمد به تهران و بین فازهای پردیس دچار مشکل شوند.
  • عدم وجود پارکینگ اختصاصی در ساختمان‌ها نیز از دیگر معایب این فاز به شمار می‌رود.

تعداد کلمات مطلب: 733

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

محله تختی تهران کجاست؟

یکی از ویژگی‌های مهم محله تختی این است که در محدوده طرح‌ ترافیک زوج و فرد قرار ندارد. علاو…