پشت بام و تراس را به فضایی سبز و دوست داشتنی تبدیل کنید !

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چوب پلاس

اگر ایده ایجاد باغ و فضای سبز در تراس یا پشت بام را دارید، بهتر است محیط مورد نظر را به محصولات باکیفیت مجهز کنید. چوب پلاست نه تنها برای روف گاردن که برای ساخت سازه‌هایی همچون آلاچیق و پرگولا چوبی همینطور محوطه‌سازی ویلاها و خانه‌های ویلایی، باغ یا زمین‌های سرسبز اطراف ویلا، یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات به شمار می‌آید.

اگر برای آبیاری منظم وقت ندارید، سیستم آبیاری خودکار را با دقت طراحی کنید. برای کسانی که فکر می‌کنند فضای کمی در دسترس دارند، ساختارهایی برای ایجاد باغ‌های معلق و باغچه‌های سبز عمودی وجود دارد. که به دیوار سبز نیز معروف بوده و یکی از عناصر دوست داشتنی در بام سبز محسوب می‌شود.

از آنجایی که این پروفیل‌ها طرحی شبیه به چوب طبیعی دارند، برای محوطه‌سازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. برای انتخاب چوب پلاست در طراحی فضای باز، باید به مزایای این نوع چوب از جمله: سازگاری با محیط زیست، ظاهر زیبا و جذاب، کیفیت فوق‌العاده مرغوب و جلوگیری از قطع درختان توجه کرد.

کاربرد چوب پلاست در زمینه‌های متعدد، امکان استفاده گوناگون از این محصول را در طراحی فضای باز فراهم می‌کند. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این چوب، از جمله مقاومت در برابر رطوبت و اشعه، طول عمر بالا و ظاهر شیک و جذاب، استفاده از آن می‌تواند به ایجاد زیبایی و کاربری مناسب در فضاهای باز کمک کند.

پروفیل چوب پلاستیک یک سازش ایده‌آل بین ظاهر نجیب چوب و خواص عملی پلاستیک است. این ماده کامپوزیت مدرن مخلوطی از الیاف مصنوعی و طبیعی است. از چوب، پنبه یا الیاف طبیعی ساخته شده است. این ماده می‌تواند هر ظاهر چوبی، شیب رنگ و رگه‌ای را به خود بگیرد.

فضای سبز در تراس

چوب پلاست به دلیل اجزای طبیعی خود، با توجه به وجود پلاستیک واقعی، مقاومت کاملی در برابر رطوبت دارد. با این حال، یک پوشش محافظ ساده برای این نوع محصول در فضای کاملا باز کافی است. عناصر ساخته شده با این متریال می‌توانند زمستان را بیرون از خانه بگذرانند، بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن به بافت.

برای عناصر فضای باز و برای کل چیدمان، چوب پلاست محصولی بادوام و جاودانه بوده که تا همیشه سرمایه گذاری بلند مدت در طول زمان است. نباید فراموش کنیم که موادی مانند چوب پلاست به این دلیل که از فرآیند بازیافت تولید می‌شوند، خودنمایی می‌کنند.

اصلا به همین علت نیز از این متریال به عنوان محصول پایدار یاد می‌شود. زیرا هم از بازیافت تولید شده و نیز قابل بازیافت و بازگشت دوباره به طبیعت است. با گذشت زمان، در نهایت این پروفیل در صورت عدم استفاده به بخشی جدایی ناپذیر از طبیعت تبدیل می‌شود و به طور ایده آل می‌تواند با وقار پیر شود.

پرگولا چوبی بهترین سرپناه در فصول مختلف سال !

پرگولا چوبی قابل اجرا با چوب پلاست یکی از المان‌های جذاب و کاربردی در معماری و دکوراسیون است که به دلیل ظاهر طبیعی و گرم خود، به فضا جلوه‌ای خاص می‌بخشد. این سایبان‌ها معمولاً از چوب‌های مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مانند ترموود ساخته می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:  دکور اتاق خواب؛ ۵ راهکار ساده و ارزان

کاربردهای سایبان چوبی

ایجاد سایه و کاهش دمای محیط: سایبان چوبی با ایجاد سایه، از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کرده و دمای محیط را کاهش می‌دهد. این ویژگی به ویژه در مناطق گرم و خشک بسیار مفید است.

زیبایی بصری: سایبان چوبی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، به نمای ساختمان و فضای بیرونی زیبایی و جذابیت خاصی می‌بخشد.

حفاظت از مبلمان و وسایل: سایبان چوبی از مبلمان و وسایل فضای باز در برابر اشعه UV خورشید و بارندگی محافظت می‌کند.

ایجاد فضایی خصوصی: سایبان چوبی می‌تواند فضایی دنج و خصوصی در باغ، حیاط یا تراس ایجاد کند.

افزایش ارزش ملک: نصب سایبان چوبی به افزایش ارزش ملک کمک می‌کند.

چوب پلاست آلاچیق در تراس

تنها کافیست برای فضایی که قصد دکوراسیون آن را دارید یک آلاچیق چوبی یا پرگولا چوبی انتخاب کنید. در کمترین زمان ممکن، محیطی مناسب و فضایی امن و خصوصی برای شب نشینی‌ها و دورهمی‌های دوستانه‌تان فراهم خواهد شد. این سازه‌ها به راحتی با پروفیل چوب پلاستیک ساخته و پرداخته خواهند شد. از رنگبندی‌های متفاوت تا ابعاد و اندازه دلخواه، همگی مواردیست که طبق سلیقه شما سفارشی خواهد شد.

از این محصول در دکوراسیون فضای باز استفاده کنید !

چوب پلاستیک محصولی زیست محیطی و بسیار بادوام است. به دلیل ترکیبات خود، در برابر شکستگی یا ضربات سنگین، لکه‌ها، شرایط آب و هوایی، حتی در بدترین شرایط سرما یا گرما، مقاومت می‌کند. همچنین ضد پوسیدگی و ترک خوردگی بوده و بنابراین برای دکوراسیون فضای باز بسیار مناسب است. این ماده حتی در معرض رطوبت بالا نیز پایدار می‌ماند و از نظر ظاهری تغییر شکل نخواهد داد. همچنین ضد لغزش بوده و به حداقل نگهداری نیاز دارد. به سادگی آن را با آب تمیز کنید تا درخشندگی آن را بازیابی کنید.

قطعا پروفیل چوب پلاست یکی از بهترین محصولات حال حاضر برای ایجاد تغییری اساسی در فضای باز است. چوب پلاست یک انتخاب مد روز و مناسب طراحی است که می‌داند چگونه هم دوستداران سبک کلاسیک و هم علاقه مندان به مبلمان مدرن را آشتی دهد. در واقع، با هر فضای باز و بیرونی بسیار تطبیق پذیر است و می‌تواند با موفقیت با انواع زیادی از سبک‌ها و محیط‌ها سازگار شود.

مجموعه چوب پلاس

مجموعه چوب پلاس در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان چوب پلاست و خدمات قابل اجرا با این محصول در سراسر ایران است.

برای مشاوره رایگان در زمینه مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید

09120919512

تعداد کلمات مطلب: 882

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

دکوراتیو کردن میز تحریر، فضایی زیبا و الهام‌بخش برای کار و مطالعه

دکوراتیو کردن میز تحریر به معنای چیدمان و تزئین این فضا به گونه‌ای است که علاوه بر کاربردی…