شگفت انگیزترین رستوران در دل برج ایفل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داخل برج ایفل در پاریس، چندین رستوران وجود دارد که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های اروپایی در طبقه دوم این برج قرار دارد و بهترین غذاها توسط یک سرآشپز معروف، سرو می‌شوند.
رستوران ژول ورن

رستوران ژول ورن، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های اروپا است که در دل برخ ایفل پاریس قرار دارد که در حین غذا خوردن می‌توایند از تماشای پاریس هم لذت ببرید. بسیاری از افرادی که از برج ایفل دیدن می‌کنند، حتما زمانی را به خوردن غذا در این رستوران لاکچری اختصاص می‌دهند. اما این رستوران چه امکاناتی دارد و چرا تا این حد معروف شده است؟ در ادامه همراه ما باشید تا با رستوران ژل ورن آشنا شوید.

معرفی رستوران ژول ورن

رستوران ژول ورن، از بخش‌های پرطرفدار طبقه دوم برج ایفل پاریس است که توانسته ستاره میشلن را کسب کند. این ستاره به رستوران‌هایی تعلق می‌گیرد که آشپز معروف دارند و یا غذاهای استثنایی با طعم بی‌نظیر در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. تابلوی این رستوران در همان قسمت ورودی برج نصب شده و برای رسیدن به آن، نیاز است که با آسانسور خود را به طبقه دوم برسانید، زنگ رستوران را بزنید تا در برایتان باز شود و وارد رستوران شوید.

رستوران ژول ورن

این رستوران دارای سه سالن است که دور تا دور شیشه‌ای هستند و شما از هر زاویه‌ای، به شهر پاریس دید دارید. شاید باورتان نشود، اما تفاوت این رستوران با دیگر رستوران‌ها به خوبی مشخص است و هیچ گونه صدایی حتی از گارسون‌ها نخواهید شنید.

تاریخچه رستوران ژول ورن

این رستوران در سال 1889 و توسط فردی به نام جین لانوین (Jeanne Lanvin) ایجاد شده که در ابتدا تمامی آیتم‌ها با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند و به مرور، فرهنگ فرانسه در طراحی به کار گرفته شد تا جایی که به شکل امروزی درآمد. خلاقیت در تمامی غذاها و دسرها به خوبی دیده می‌شود و جالب است بدانید که نام آن از ژول گابرین ورن، نویسنده و شاعر فرانسوی گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:  ازدواج فامیلی خوب است یا بد؟

رستوران ژول ورن

آلن دوکاس، از مشهورترین آشپزهای فرانسه است که در این رستوران فعالیت می‌کند و سابقه کار در سه رستوران میشلن دار را دارد. بسیاری از گردشگران برای خوردن غذاها و پیش غذاهای آماده شده توسط این آشپز به این رستوران می‌روند.

 

منوی رستوران ژول ورن

غذا خوردن در رستوران ژول ورن قطعا هیجان انگیز است و بسیاری از افراد منوی 5 بشقاب یا 6 بشقاب را انتخاب می‌کنند که بتوانند تمام مزه‌ها را امتحان کنند. هزینه انتخاب یک منوی معمولی در حدود 105 یورو است که بابت ورود و سفارش غذا و دسر پرداخته می‌شود. سرو غذا در شب و به دلیل روشن شدن چراغ‌ها و کم شدن نور، فوق‌ا‌‌لعاده و رمانتیک خواهد بود و بسیاری از گردشگران هم شب را برای رفتن به رستوران انتخاب می‌کنند.

از آنجایی که این رستوران در دسته رستوران‌های لاکچری قرار دارد، بسته‌های ویژه‌ای را نیز برای مشتریان در نظر گرفته که به صورت پکیج ارائه می‌شود و از 400 تا 1000 هزار یورو قیمت دارد.

رستوران ژول ورن

تعداد کلمات مطلب: 444

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…