ترفند قرمز کردن لب با مواد طبیعی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر احساس می‌کنید از میزان قرمزی لب‌هایتان کم شده و یا می‌خواهید لب‌های قرمزتری داشته باشید، می‌توانید این کار را به راحتی و یا چند اسکراب طبیعی انجام دهید.
قرمز کردن لب

قرمز کردن لب بدون استفاده از لوازم آرایشی و رژ لب، یکی از اقداماتی است که بسیاری از خانم‌ها به دنبال آن هستند، چرا که لب‌های خوشرنگ و قرمز، یکی از مولفه‌های زیبایی است و زیبایی چهره را چندین برابر می‌کند. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که شما به راحتی و با چند ترفند طبیعی، می‌توانید لب‌های قرمز و زیباتری داشته باشید، بدون آنکه نیازی به استفاده از مواد آرایشی باشد. اما چگونه؟ در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا ترفند جالب قرمز کردن لب با استفاده از مواد طبیعی را به شما بگوییم.

قرمز کردن لب با چند ترفند ساده و طبیعی

گاهی ممکن است لب‌ها بنا به دلایل مختلفی مانند کم آبی، پایین آمدن گردش خون، استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی و یا تغییرات هورمونی تغییر رنگ بدهند و چهره بی‌روح به نظر برسد که در چنین شرایطی، می‌توان رنگ طبیعی و قرمز لب را با استفاده از مواد طبیعی، به حالت اولیه برگرداند. از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرمز کردن لب

  • اسکراب عسل و شکر

یکی از بهترین مواردی که به قرمز کردن لب‌ها کمک می‌کند، اسکراب عسل و شکر است که اگر به عسل دسترسی نداشتید، می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید. اسکراب را با انگشت روی لب‌ها بمالید، به مدت یک دقیقه ماساژ دهید و سپس با آب بشویید. از این روش می‌توانید هفته‌ای دو تا سه بار استفاده کنید و از آنجایی که عسل، مرطوب کننده طبیعی است، به مرور شاهد نرم شدن بافت لب نیز خواهید بود.

  • اسکراب روغن بادام و آبلیمو

برای تهیه این ماسک تنها کافی است نصف لیمو را آب بگیرید و با یک قاشق غذاخوری روغن بادام ترکیب کنید و روی لب‌ها بزنید و بگذارید یک شب تا صبح روی لب باقی بماند. استفاده از این دو ترکیب در کنار هم، علاوه بر اینکه مزایای قرمز کردن لب را به همراه دارد، بلکه کمک می‌کند تا لب‌ها رطوبت بیشتری داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  شهر زردآلو ایران کجاست؟

قرمز کردن لب

  • اسکراب لیمو و شکر

ترکیبی بسیار عالی برای قرمز کردن لب و اینکه شکر کمک می‌کند تا سلول‌های مرده از روی پوست برداشته شوند. برای تهیه این اسکراب، لیمو را لایه‌ای برش داده و شکر روی آن بریزید و روی لب‌ها بگذارید و نکته جالب این‌جاست که بلافاصله، متوجه تغییر رنگ لب‌های خود خواهید شد. جهت حاصل شدن نتایج بهتر، می‌توانید هفته‌ای دو بار از این اسکراب استفاده کنید.

نکته بسیار مهم که باید در نظر داشته باشید این است که اگر هنگام استفاده، احساس سوزش داشتید، لیمو را از روی لب بردارید و دیگر از این روش استفاده نکنید.

 

 

 

 

تعداد کلمات مطلب: 422

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…