چشمانی زیبا و جذاب با آرایش چشم شاینی

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جدیدترین ترند آرایش چشم که با استفاده از سایه‌های شاین و اکلیل‌دار انجام می‌شود و زیبایی چشم‌ها و صورت چندین برابر خواهد شد.
آرایش چشم شاینی

آرایش چشم شاینی، یکی از ترندهای جدید 2024 است و از آنجایی که چشم‌ها، یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت هستند، استفاده از سایه شاین می‌تواند زیبایی و جذابیت چهره شما را چندین برابر کند. پس اگر به دنبال یک میکاپ مینیمال هستید، در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا بیشتر با آرایش چشم شاینی آشنا شوید.

منظور از آرایش چشم شاینی چیست؟

زمانی که صحبت از آرایش چشم شاینی می‌شود، منظورمان استفاده از سایه‌هایی با تناژ خاص است که براق و شاین هستند و برای قسمت‌های گوشه چشم و استخوان زیر ابرو و بالای پلک استفاده می‌شوند. سایه‌های شاین، بین چین‌های پلک جمع نمی‌شوند و زیبایی و جذابیت چشمان شما را چند برابر می‌کنند و البته بسیار مهم است که مدل سایه زدن را هم مناسب با فرم چشم‌ها انتخاب کنید.

آرایش چشم شاینی

آرایش چشم با سایه شاین، یک سری اصول دارد که حتما باید رعایت شود و این کار را به چند روش می‌توانید انجام دهید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

انواع آرایش چشم شاینی

درست است که مهم‌ترین اصل آرایش چشم شاینی، سایه است اما می‌توانید چند مدل آرایش دیگر را هم بر روی چشم‌ها داشته باشید:

  1. خط چشم شاین

یکی از ترندهای سال 2024، خط چشم‌های اکلیکی و شاین هستند که در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای در بازار موجود می‌باشند. می‌توانید یک خط باریک، پشت چشم بکشید و مقداری آن را ادامه دهید تا زیبایی بیشتری ایجاد شود.

آرایش چشم شاینی

  1. خط چشم دوتایی

زمانی که می‌خواهید آرایش شاین داشته باشید، می‌توانید از خط چشم دوتایی که یکی مات است و دیگری براق، استفاده کنید که این مدل‌ها نه تنها زیبایی چشم را چند برابر می‌کنند، بلکه به چشم‌ها نیز عمق هم می‌دهند.

  1. اکلیل‌های ریز

یکی از مواردی که این روزها خیلی استفاده می‌شود، اکلیل‌های ریز است که می‌توانید به صورت پراکنده در کنار چشم‌ها یا بالای پلک و زیر ابرو قرار دهید که این کار نیاز به آرایش خاصی هم ندارد.

مطلب پیشنهادی:  خواص شگفت انگیز ترکیب شیر با این خوراکی ها

آرایش چشم شاینی

اصول آرایش چشم شاینی

اگر می‌خواهید آرایش خاص‌تری را با استفاده از سایه شاین داشته باشید، بهتر است موارد زیر را هم در نظر بگیرید تا چشمان زیباتری داشته باشید:

  • به تناژ سایه توجه کنید و رنگ آن را متناسب با رنگ پوست‌تان انتخاب کنید. به طور مثال، اگر پوست گندمی دارید، سراغ تناژهای گرم مانند زرد و کرم بروید. اگر می‌خواهید آرایش چشم‌ها علاوه بر شاین بودن، طبیعی هم باشد، رنگ‌های ملایم مانند هلویی و بژ را انتخاب کنید.
  • حتما قبل از سایه شاین، زیرسازی را با استفاده از یک سایه روشن انجام بدهید و سپس، سایه شاین را بزنید.
  • به گوشه داخلی چشم‌ها مقداری سایه روشن یا هایلایتر بزنید.
  • برای قسمت خارجی چشم‌ها، از سایه با رنگ تیره‌تر استفاده کنید و سایه را بیشتر از عرض چشم بکشید.
  • بهتر است سایه شاین بیشتر در قسمت وسط پلک زده شود و بعد مقداری از آن را به سمت بیرون چشم پخش کنید و چند ضربه روی سایه و پشت پلک‌ها بزنید تا به خوبی پخش شود.

 

تعداد کلمات مطلب: 482

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…