لیست لوازم تحریر کلاس ششم دخترانه و پسرانه

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی که علاوه‌بر دانش‌آموزان برای بسیاری از افراد بزرگسال نیز جذاب است؛ خرید لوازم تحریر و گشت‌وگذار در فروشگاه‌های شگفت‌انگیز لوازم تحریر است.
لوازم تحریر

کودکان کلاس ششمی برای مقطع تحصیلی خود نیاز به لوازم تحریری مانند انواع دفترهای مشق، کوله پشتی استاندارد و جامدادی دارند. همچنین لوازم رسمی مانند پرگار، نقاله، خط‌کش، نوشت افزارهایی مانند انواع خودکار، مداد و ماژیک و لوازم جانبی مانند پاک‌کن، تراش و قمقمه نیز شامل لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان پایه ششم می‌شوند. برای انتخاب باکیفیت‌ترین لوازم تحریر کلاس ششم و مشاهده لیست خرید خواندن این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی لوازم تحریر ضروری برای کلاس ششم

با ورود دانش‌آموزان به کلاس ششم، لوازم تحریری که نیاز دارند نیز متناسب با مقطع تحصیلی‌شان متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال تعداد دفترهایی که برای درس‌هایی مانند دیکته، انشا، دفتر مشق ریاضی و علوم نیاز دارند، متفاوت است. معلم کلاس ششم در ابتدای سال تحصیلی تعداد دفترهای لازم دانش‌آموزان را به آن‌ها خواهد گفت. در ادامه لیست لوازم تحریر کلاس ششم دخترانه و پسرانه که هر دانش آموز ششم دبستانی به آن‌ها نیاز دارد را به شما معرفی کرده‌ایم.

لوازم جانبی

وسایل ذخیره سازی

لوازم رسم

نوشت‌افزار

دفترهاو کاغذها

ماشین حساب

کوله پشتی استاندارد

پرگار

مداد مشکی(۱ عدد)

دفتر ۱۰۰ برگ(۱ عدد)

لاک غلط گیر

کلاسور

خط کش ۲۰ سانتی

مداد رنگی(۱ بسته)

دفتر ۸۰ برگ(۲ عدد)

مداد تراش

پوشه‌های ذخیره‌سازی

نقاله

خودکار آبی(۲ عدد)

دفتر ۶۰ برگ(۲ عدد)

چسب نواری و ماتیکی

جامدادی

گونیا

خودکار قرمز(۱ عدد)

کاغذ A4

پاک‌کن

خودکار مشکی(۱ عدد)

کاغذ شطرنجی

قمقمه

مداد نوکی(۱ عدد)

ظرف غذا

ماژیک‌های هایلایتر(به میزان دلخواه)

گیره کاغذ

ماژیک وایت بورد آبی (۱ عدد)

ماژیک وایت برد قرمز (۱ عدد)

بهترین برندهای لوازم تحریر ششم دبستان شامل برند قدیمی پاپکو، برند ایرانی آریا، فابر و پارس هستند. همچنین خرید نوشت‌افزارها از برندهای معتبری مانند فابرکاستل، استدلر، مپل و اونر انتخابی هوشمندانه است؛ زیرا این برندها از کیفیت بسیار مرغوبی برای لوازم تحریر دخترانه کلاس ششم برخوردارند.

علاوه‌بر لوازم تحریری که والدین دانش آموزان باید خریداری کنند، مدارس نیز باید لوازمی مانند مختلفی ماژیک‌های وایت برد یا گچ، سوزن ته گرد و کاغذهای رنگی را برای استفاده معلمان و دانش‌آموزان تهیه کنند. همچنین انواع دفتر دولتی عمده برای حضور و غیاب دانش‌آموزان سرکلاس ازجمله لوازمی است که مدرسه باید برای معلمان خریداری کند.

کوله پشتی استاندارد؛ حافظ سلامت جسمی دانش‌آموزان پایه ششم

بهترین کیف‌ها برای کودکان کلاس ششمی کوله پشتی‌های دوبندی ارگونومیک هستند. کیف دانش‌آموزان باید طراحی ارگونومیک با وزنی نسبتا سبک داشته باشد. وزن کیف کودک باید حدود ۱۰ درصد وزن دانش آموز را داشته باشد. همچنین بندهای کوله پشتی باید پهنایی برابر با ۵ سانتی‌متر داشته باشند.

پس از خرید کوله پشتی ارتفاع بندها را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که هنگام ایستادن کودک، کوله او در قسمت پایین تنه بدنش قرار نگیرد. علاوه‌بر کوله پشتی، دانش آموزان به وسایل ذخیره‌سازی دیگری مانند پوشه‌های دکمه‌دار (برای ذخیره سازی کاغذها و برگه‌های امتحانی) و جامدادی شیک (برای سازماندهی کردن نوشت‌افزارها) نیاز خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:  محبوب ترین مقاصد داخلی برای سفر به انتخاب گردشگران

خرید کوله پشتی مناسب برای دانش‌ آموزان کلاس ششم

نوشت‌افزار؛ کاربردی‌ترین نام در لیست لوازم تحریر ششم ابتدایی

نوشت‌افزارهایی مانند انواع خودکار، اتود و مداد مشکی و مداد رنگی‌ها که برای دانش‌آموزان خریداری می‌کنید، باید خوش دست و ارگونومیک باشند. جوهر خودکار باید روان و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به‌علاوه، هنگام خرید مداد دقت کنید که نوک مداد گرافیک بالا و قابل قبولی داشته باشد. برای تشویق کودکان به نوشتن و درس خواندن می‌توانید برای آن‌ها اتودها و خودکارهای فانتزی با طرح‌های جذاب خریداری کنید.

دفترها؛ مهم‌ترین وسیله در لیست لوازم تحریر پایه ششم

دانش آموزان برای درس‌های مختلفی مانند دیکته، انشا، دفتر مشق ریاضی، علوم و سایر درس‌ها نیاز به دفتر مشق‌های مختلف دارند اما آیا از ویژگی‌های دفتر باکیفیت و استاندارد آگاه هستید؟ هنگام خرید دفترهای مشق باید به مقاومت جلد، نوع صحافی، وزن دفتر، رنگ کاغذ، تعداد و فاصله خط‌کشی‌ها توجه کنید.

ازآن‌جایی‌که کودکان همه روزه از دفتر خود استفاده می‌کنند جلد دفتر باید مقاوم و ترجیحا ضد آب باشد. همچنین دفترهایی با کاغذ سفید و گرماژ نسبتا بالا، مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارند و بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان هستند.

لوازم رسم؛ وسایلی مهم برای درس ریاضی دانش‌آموزان ششم دبستان

دانش‌آموزان کلاس ششمی برای درس‌ ریاضی به لوازم رسمی مانند نقاله، پرگار، گونیا، شابلون‌های هندسی و خط‌کش‌های ۲۰ سانتی‌متری نیاز دارند؛ بهتر است این لوازم را به‌صورت ست خریداری کنید. لوازم رسم در جنس‌های مختلفی مانند فلزی، پلاستیکی و ژله‌ای در بازار وجود دارند.

هنگام خرید این وسایل به کیفیت ساخت آن‌ها دقت کنید. به‌عنوان مثال خط‌کش پلاستیکی باید از مقاومت بالایی نسبت به شکسته شدن برخوردار باشد. خط‌کش‌های فلزی و ژله‌ای مقاومت بسیار بالایی در برابر خراب شدن دارند و بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی هستند.

باکیفیت ترین لوازم تحریر کلاس ششم را از ایران تحریر بخرید

تهیه لوازم تحریر یکی از هیجان‌انگیزترین و در عین حال چالشی‌ترین خریدها برای دانش‌آموزان است. لوازم تحریری که کودکان کلاس ششمی به آن‌ها نیاز دارند شامل دفترهای مشق، لوازم رسم، نوشت افزارهایی مانند انواع خودکار و مداد، کوله پشتی و وسایل جانبی مانند پاک‌کن و خودکار می‌شود. برای صرفه‌جویی در وقت، بهتر است همه لوازم تحریر مورد‌نیاز را از فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند ایران تحریر خریداری کنید. فروشگاه‌ ایران تحریر متنوع‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین لوازم تحریر دانش‌آموزی و اداری را به فروش می‌رساند. همچنین با خرید از این فروشگاه لوازم موردنیازتان در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

تعداد کلمات مطلب: 856

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

علائم کمبود بیوتین در بدن چیست؟

افرادی که مشکلات گوارشی دارند یا در دوران بارداری به سر می‌برند، باید به کمبود بیوتین توجه…