مبل قهوه ای با چه رنگ فرشی ست می‌شود

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید مبل قهوه‌ای دارید، بهتر است برای آنکه دکوراسیون زیباتری داشته باشید، چند رنگ فرش که با این مبل‌ها هماهنگ هستند را بشناسید.
مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود

انتخاب رنگ فرش مناسب برای هماهنگی با مبل قهوه‌ای و ایجاد یک فضای گرم و دلنشین در اتاق نشیمن بسیار مهم است؛ چرا که می‌تواند زیبایی دکوراسون شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ انتخاب رنگ مکمل برای مبلمان قهوه‌ای که متناسب با دکوراسیون شما باشد، تا حدودی سخت است؛ بنابراین اگر رنگ مبل شما قهوه‌ای است و می‌خواهید بدانید که مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود؟ با دلتامگ همراه باشید.

مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود

مبل قهوه‌ای یکی از مبلمان‌هایی است که با انواع مختلف رنگ‌ها و ترکیبات می‌تواند هماهنگ شود. اما برای ایجاد یک هماهنگی بیشتر و ظاهری زیبا در اتاق نشیمن، ترکیبات خاصی با مبل قهوه‌ای پیشنهاد می‌شود که به طور معمول عبارتند از:

مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود

  • رنگ‌های خنثی

انتخاب رنگ‌های خنثی برای فرش و ست کردن آن با مبل قهوه‌ای یکی از گزینه‌های مطمئن و زیباست. رنگ‌های خنثی مانند بژ، کرم و خاکستری واقعاً با مبل قهوه‌ای هماهنگی بسیار خوبی دارند و فضایی آرام و دنج را ایجاد می‌کنند. همچنین، این رنگ‌ها انعطاف پذیری زیادی در ترکیب با دیگر عناصر دکوری اتاق دارند و شما به راحتی می‌توانید سایر المان‌های اتاق را با آن هماهنگ کنید.

  • رنگ‌های خاکی

می‌خواهید بدانید که مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود؟ رنگ خاکی یکی از آن گزینه‌ها است؛ رنگ‌های خاکی مانند سفالی، زیتونی، محیطی گرم و دلپذیر ایجاد می‌کنند که به خوبی با مبل قهوه‌ای ست می‌شود. این رنگ‌ها الهام گرفته از طبیعت هستند و حس آرامش و آسایش را القا می‌کنند.

  • ترکیب رنگ مبل قهوه ای با سبز

ترکیب رنگ مبل کلاسیک راحتی قهوه ای با سبز و آبی، هماهنگی بسیار زیبایی ایجاد می‌کند؛ چرا که این دو رنگ در چرخه رنگ مخالف قهوه‌ای قرار دارند و به عنوان مکمل یکدیگر عمل می‌کنند، بنابراین هماهنگی بین آنها و مبل قهوه‌ای بسیار موثر است.

اگر می‌خواهید فضایی آرام و دلنشین داشته باشید، فرش‌های آبی روشن و سبز روشن انتخاب‌های عالی هستند. رنگ آبی روشن به خوبی با مبل قهوه‌ای ست می‌شود و ظرافت و زیبایی را به اتاق نشیمن می‌بخشد.

مطلب پیشنهادی:  4 علت مهم رشد نکردن گیاه شمعدانی را بشناسید!

مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود

  • ست مبل قهوه ای با فرش طوسی

ترکیب فرش طوسی با مبل قهوه‌ای یک انتخاب مناسب و جذاب است، زیرا رنگ قهوه‌ای در دسته9 رنگ‌های گرم و رنگ طوسی در دسته9 رنگ‌های سرد قرار داد که تعادل زیبایی را ایجاد می‌کنند. این ترکیب می‌تواند به فضا ظاهری مدرن و شیک ببخشد و احساس راحتی و دلنشینی را به آن اضافه کند.

نکات مهم برای انتخاب فرش و ست کردن آن با مبل قهوه ای

در نظر گرفتن اندازه اتاق: هنگام انتخاب فرش ماشینی برای ست کردن با مبل قهوه‌ای، مهم است که اندازه اتاق خود را در نظر بگیرید. اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید، می توانید برای ایجاد توهم فضا، فرشی با رنگ روشن‌تر انتخاب کنید. اگر اتاق نشیمن بزرگی دارید، می‌توانید فرشی با رنگ تیره‌تر انتخاب کنید تا محیطی دنج و دلنشین ایجاد کنید.

توجه به نور: نور اتاق شما می‌تواند بر ظاهر فرش شما تأثیر بگذارد. اگر نور طبیعی زیادی در اتاق نشیمن خود دارید، می‌توانید فرشی با رنگ تیره انتخاب کنید زیرا نور منعکس می‌شود. نور سطح و اتاق را روشن‌تر نشان می‌دهد. اگر اتاق نشیمن شما نور کمی دارد، می توانید فرشی با رنگ روشن‌تر برای روشن‌تر کردن فضا انتخاب کنید.

مبل قهوه ای با چه رنگی ست میشود

سبک دکوراسیون: سبک اتاق نشیمن شما نیز می‌تواند بر نوع فرش انتخابی شما تأثیر بگذارد. اگر سبک سنتی یا کلاسیک دارید، ممکن است بخواهید فرشی با رنگ گرم مانند قرمز و خاکی انتخاب کنید. اگر سبک مدرن یا معاصر دارید، بهتر است که از رنگ‌های طوسی و خثی استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 578

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …