20 باشگاه ورزشی دزاشیب و فرمانیه با بهترین امکانات

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین باشگاه های ورزشی منطقه دزاشیب و فرمانیه تهران به همراه معرفی امکانات و شماره تماس تلفنی
: باشگاه ورزشی دزاشیب

یک مثل قدیمی هست که می گوید بهترین باشگاه نزدیک ترین باشگاه است پس اگر می خواهید به ورزش کردن ادامه دهید به دنبال باشگاهی بروید که نهایتا در فاصله یکی دو کیلومتری محل سکونتتان باشد. به همین دلیل هم ما در این مقاله به معرفی 20 باشگاه ورزشی و بدنسازی در منطقه دزاشیب و فرمانیه تهران پرداخته ایم که ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز این منطقه می توانند با بهره گیری از این راهنما از مواهب ورزش و همچنین خدمات این باشگاه های ورزشی معتبر بهره‌مند شوند.

بهترین باشگاه های ورزشی دزاشیب و فرمانیه

باشگاه ورزشی موج

باشگاه ورزشی موج در منطقه دزاشیب، لواسانی غربی، خیابان جباریان واقع شده است. این باشگاه دارای ست کامل دستگاه های بدنسازی، وزنه آزاد، بتل روپ، طناب صعود، کتل بل، ایستگاه های هوازی متعدد و کادر مربیان مجرب می باشد که در زمینه برنامه ریزی تمرینی و تغذیه و همچنین ارایه خدمات خصوصی فعالیت دارند. شما همچنین در این باشگاه می توانید به تمرین و یادگیری ورزش سنگنوردی مبادرت کنید. باشگاه موج دارای دیواره سنگنوردی بولدر و سیستم تمرینی سنگنوردی هست.

تلفن: 0212214558

آدرس: لواسانی غربی، جباریان، عظیمی 18

باشگاه ضربان

باشگاه ورزشی ضربان در بین منطقه فرمانیه و نیاوران و در نزدیکی سه راه دزاشیب، خیابان عمار واقع شده است. از خدمات این باشگاه می توان به بدنسازی، تی آر ایکس، برنامه ریزی تمرینی و تغذیه، کراس فیت و سایر خدمات به بهترین کیفیت اشاره نمود. این باشگاه ویژه آقایان می باشد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۴۸۴۱۷

باشگاه ورزشی پاد

باشگاه ورزشی پاد در نزدیکی پارک مهر و محله آبکوه قرار دارد. از خدمات این باشگاه می توان به بدنسازی، هوازی، ورزش های رزمی، یوگا، پیلاتس، حرکات اصلاحی و موارد دیگر اشاره نمود که در فضایی مطلوب ارایه می گردد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۸۳۷۸۵۳

باشگاه شاین

باشگاه شاین در نزدیکی دزاشیب، خیابان فرمانیه و روبروی خیابان جباریان قرار دارد. این باشگاه ویژه بانوان هست. شما در باشگاه شاین می توانید به ورزش های بدنسازی، ایروبیک و فیتنس به صورت خصوصی یا شرکت در کلاس های نیمه خصوصی بپردازید.

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۰۴۰۳۷

باشگاه ورزشی جوان

باشگاه جوان در خیابان نیاوران و نزدیک به منطقه دزاشیب قرار دارد. این باشگاه سالهاست که در زمینه رشته های بدنسازی، تناسب اندام، فیتنس در کنار ورزشکاران بوده است. شما همچنین می توانید در باشگاه ورزشی جوان از خدمات برنامه ریزی تمرینی، رژیم لاغری و چاقی و مربی خصوصی و دیگر موارد بهره مند شوید.

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۱۷۹۹۱

باشگاه ورزشی روشا

باشگاه روشا در تقاطع عمار و فرمانیه غربی در محله دزاشیب، مجموعه تجاری روشا واقع شده است. در این باشگاه به اسپینینگ، ایروبیک، بدنسازی، تی آر ایکس، فیتنس، یوگا دسترسی دارید. از دیگر ویژگی های روشا بایست از امکاناتی مانند ماساژ، مربی خصوصی، بوفه، دریافت رژیم غذایی، پارکینگ، دوش و حمام یاد کرد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۵۹۹۵۱

باشگاه ورزشی تن ور

باشگاه ورزشی تن ورز در خیابان دزاشیب، خیابان رمضانی قرار دارد. این باشگاه دارای سانس آقایان و بانوان می باشد. از ویژگی های باشگاه تن ور میتوان به امکانات بدنسازی، فیتنس و مربیان با تجربه آن اشاره نمود. این باشگاه در زمینه های ایروبیک، بدنسازی، فیتنس و پیلاتس فعالیت دارد. شما در تن ور می توانید از ارایه برنامه تمرینی و رژیم غذایی و مربی خصوصی بهره مند شوید.

تلفن: 02122216458

باشگاه پاتریک

باشگاه بدنسازی پاتریک در خیابان نیاوران، جنب پمپ بنزین نیاوران، خیابان تناولی واقع شده است. این باشگاه دارای سانس آقایان و بانوان می باشد. در این باشگاه می توانید در زمینه بدنسازی، سویینگ یوگا، فوردی پرو، فیتنس و پیلاتس فعالیت داشته باشید. از دیگر امکانات این باشگاه می توان به بوفه، حمام و دوش، کمد مغناطیسی اشاره کرد.

تلفن: 02126138527

باشگاه برادران سلیمانی

باشگاه برادران سلیمانی در خیابان واعظی محله حکمت قرار دارد. از امکانات باشگاه سلیمانی می توان به کلاس پینگ پنگ، سالن ورزشی سرپوشیده و سایر موارد اشاره نمود.

تلفن: 02122209923

ایکس بادی نیاوران

سبک تمرینی در باشگاه ایکس بادی نیاوران X Body و EMS Training می باشد. این باشگاه در نیاوران نرسیده به چهارراه مژده و نزدیکی منطقه دزاشیب واقع شده است. ایکس بادی به بانوان و آقایان ورزشکار خدمات خود را ارایه میکند.

مطلب پیشنهادی:  راز زیبایی آشپزخانه شما اینجاست!

تلفن: 02126854982

باشگاه ورزشی داینامیک

باشگاه ورزشی داینامیک واقع در بلوار اندرزگو، نبش خیابان هاشمی و چیذری به ارایه خدمات تخصصی فیتنس و تناسب اندام به بانوان ورزشکار می پردازد.

باشگاه ورزشی هیرو

باشگاه هیرو در خیابان آقایی و محله آبکوه است. این باشگاه مخصوص بانوان بوده و در رشته های ورزشی بدنسازی، یوگا و تی آر ایکس فعالیت دارد. شما در هیرو امکان دریافت رژیم غذایی و برنامه تمرینی و همچنین مربی خصوصی دارید.

تلفن: ۰۲۱۲۲۸۱۳۰۰۶

: باشگاه ورزشی دزاشیب

باشگاه هیرو

باشگاه هیرو در خیابان آقایی و محله آبکوه است. این باشگاه مخصوص بانوان بوده و در رشته های ورزشی بدنسازی، یوگا و تی آر ایکس فعالیت دارد. شما در هیرو امکان دریافت رژیم غذایی و برنامه تمرینی و همچنین مربی خصوصی دارید.

تلفن: ۰۲۱۲۲۸۱۳۰۰۶

باشگاه ورزشی آشنا

باشگاه ورزشی آشنا در خیابان آبکوه سوم می باشد. این باشگاه در بخش بانوان فعال است و از رشته های ورزشی آن می توان به بدنسازی، یوگا، پیلاتس، فیتنس، ایروبیک و زومبا اشاره کرد. در این باشگاه نیز به برنامه ریزی و مربی خصوصی دسترسی دارید.

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۳۶۹۴۹

باشگاه آفتاب

مجموعه آفتاب در خیابان لواسانی غربی و نزدیکی پاساژ آریا می باشد. از امکانات این باشگاه می توان به استخر روباز تابستانی، استخر کودک، سونا خشک، بدنسازی و سایر موارد اشاره کرد.

تلفن: 02126104644

مدرسه ژیمناستیک فرمانیه ماهانا

مدرسه ژیمناستیک فرمانیه ماهانا در محدوده فرمانیه تهران واقع شده است. این مجموعه اولین مرکز تخصصی و خصوصی آموزش ژیمناستیک و از برترین باشگاه های آموزش ژیمناستیک است در تهران و ایران است. این باشگاه در خیابان نوریان در محدوده چهارراه فرمانیه قرار دارد.

باشگاه بانک مسکن

باشگاه ورزشی بانک مسکن در فرمانیه شرقی و در نزدیکی چهارراه کامرانیه در مجتمع رفاهی بانک مسکن واقع شده است که حوزه اصلی خدمات دهی آن کارکنان محترم مجموعه بانک مسکن هستند.

تلفن: 02122280091

باشگاه اکسیژن پرو

این باشگاه در خیابان جماران، نبش برادران سبزی، مرکز خرید جم سنتر واقع شده است. باشگاه اکسیژن پرو دارای سانس آقایان و خانم ها می باشد. این باشگاه در زمینه رشته های بدنسازی و فیتنس در حال ارایه خدمت بوده و همچنین می توانید از خدمات ارایه رژیم غذایی و ماساژ این مجموعه نیز استفاده کنید.

تلفن: 02175021

باشگاه ورزشی اکستریم

باشگاه ورزشی اکستریم یا نهایت در دو بخش جداگانه زنان و مردان در فرمانیه غربی جنب بانک آینده واقع شده است. از خدمات این باشگاه می توان به بدنسازی، یوگا، تی آر ایکس، فیتنس، اسپینیگ و کراس فیت اشاره کرد.

تلفن: 02122689767

باشگاه بیلیارد شاهانی

باشگاه بیلیارد شاهانی در خیابان پاسداران قرار دارد و نزدیک ترین باشگاه در این رشته ورزشی به خیابان اندرزگو می باشد. این باشگاه دارای میزهای اسنوکر و ایت با کیفیت مطلوب می باشد. شما همچنین می تواند در این باشگاه اقدام به یادگیری و آموزش رشته بیلیارد کنید.

تلفن: 02122812256

مجموعه ورزشی دیباجی

مجموعه ورزشی دیباجی در دیباجی شمالی، نرسیده به بزرگراه صدر قرار دارد. از امکانات این مجموعه ورزشی می توان به سالن بدنسازی و ایروبیک، زمین فوتبال چمن مصنوعی، سالن رزمی برای بانوان و آقایان اشاره کرد.

خرید لوازم کوهنوردی و ورزشی

به غیر از معرفی باشگاه ها شما به لوازم ورزشی مانند تجهیزات کوهنوردی از قبیل کاپشن کوهنوردی و لباس بدنسازی نیز نیاز دارید. در این زمینه نیز یک فروشگاه آنلاین با سابقه در این منطقه حضور دارد. فروشگاه موج کوه به آدرس https://mojekooh.com/ با گستره ای از محصولات در حال خدمات رسانی است که می توانید از ارسال فوری و قیمت های بسیار مناسب آن بهره مند شوید.

تعداد کلمات مطلب: 1225

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

افراد موفق، بعد از ساعات کاری چه می‌کنند؟

آنچه که افراد موفق در ساعات خارج از کار انجام می‌دهند، به طرز قابل توجهی بر موفقیت آن‌ها د…