ترکیب اعجاب انگیز آب کرفس و هویج برای بدن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال یک آبمیوه خوشمزه هستید که در عین حال فواید زیادی برای سلامتی شما نیز دارد، این مطلب تا مطالعه کنید.
خواص آب کرفس و هویج

خواص آب کرفس و هویج برای سلامت بدن انسان بسیار زیاد است. آب میوه و گیاهان طبیعی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدن خود را از قند مصنوعی و مواد نگهدارنده مصون نگه دارید. استفاده از آبمیوه‌های صنعتی با اینکه ممکن است به علت داشتن مواد افزودنی زیاد، شیرین و خوشمزه باشد اما برای بدن مضرات زیادی به همراه دارد. آب کرفس و آب هویج هر کدام برای بدن خواص زیادی دارند اما ترکیب این دو برای سلامتی بدن معجزه می‌کند. با دلتامگ همراه باشید تا با خواص آب کرفس و هویج برای بدن آشنا شوید.

خواص اب کرفس و هویج

خواص آب کرفس و هویج به علت مقادیر بسیار زیادی از فلاونوئید و پلی‌فنول است که برای سلامتی چشم بسیار پر ازخاصیت است. اما چیزی که شاید کمتر درباره خواص آب کرفس و هویج در ترکیب باهم بدانید، این است که استرس را کاهش می‌دهد.این ترکیب به قدری غنی از خواص و ویتامین و مواد معدنی است که باور نخواهید کرد. در ادامه به برخی از ویتامین و مواد معدنی داخل آب کرفس و هویج خواخیم پرداخت:

خواص آب کرفس و هویج

  • ویتامینA
  • ویتامین K
  • ویتامین c
  • پتاسیم
  • آهن
  • منیزیم
  • کلسیم
  • سدیم
  • فسفر
  • ویتامین B

جوانسازی پوست با آب کرفس و هویج

خواص آب کرفس و هویج به علت فیبر زیادی که در خود دارد است، این ترکیب آب و فیبر زیادی را به بدن شما می‌رسانند و می‌توانند از خشکی پوست شما جلوگیری کنند. برخی ویتامین‌ها مانند ویتامین آ و ب برای پوست انسان خواص معجزه‌ آسایی دارند. شما می‌توانید این ترکیب گیاهی بسیار خوشمزه را هر روز صبح به صورت ناشتا مصرف کنید تا نتایج بی‌نظیر آن را بر روی شفافیت پوست خود ببینید. این ترکیب باعث می‌شود تا چربی صورت شما کم شود و به همین علت شما کمتر جوش خواهید زد و به علت خواصی که دارد کاملا جوش صورت شما را از بین می‌برید. کلاژن برای پوست شما یک ماده ضروری است که با این آبمیوه به پوست شما می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:  چه کنیم تا ماست خانگی آب نیندازد؟

خواص آب کرفس و هویج

خواص آب کرفس و هویج برای کاهش وزن

اگر به دنبال یک ترکیب جادویی برای کاهش وزن خود هستید، از نوشیدن آب کرفس و هویج غافل نشوید. این آبمیوه در کنار طعم خوب و خواص زیادی که برای سلامتی شما دارد، فیبر زیادی را به بدن شما می‌رساند. با دریافت این مقدار از فیبر شما دیرتر گرسنه خواهید شد. برای کاهش وزن شما نیاز دارید تا مقدار زیادی آب بنوشید. زیرا نوشیدن آب و نوشیدنی‌ها متابولیسم یا سوخت و ساز بدن شما را بالا می‌برد و همچنین آب کافی بدنتان را تامین می‌کند. ترکیب هویج و کرفس در یک آبمیوه برای چربی سوزی معجزه می‌کند. این نوشیدنی اشتهای شما را کم می‌کند. بهتر است روزانه از این نوشیدنی میل کنید.

خواص آب کرفس و هویج

خواص درمانی آب کرفس و هویج

این نوشیدنی یک گزینه مناسب برای کودکان است زیرا آنان در سنین رشد به ترکیبات گیاهی و غنی پر خاصیت احتیاج دارند. به علت اینکه کرفس و هویج ویتامین سی بالایی دارند برای درمان سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرات بسیار خوبی دارند.  همانطور که قبلا ذکر شد، این دو گیاه پرخاصیت به علت فسفر  و آهن زیادی که دارند، برای تقویت حافظه یک گزینه بسیار مهم هستند.

  1. کاهش کلسترول خون
  2. تنظیم قندخون
  3. تقویت چشم  و بینایی
  4. بهبود سردرد
  5. خاصیت آرامبخشی
  6. دفع سنگ کلیه

تعداد کلمات مطلب: 533

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

اگر این ویژگی‌های را دارید، شما افسرده هستید

افسردگی با ویژگی‌ها و علائمی همراه است که اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از…