۵ تیپ متفاوت با شلوار مام استایل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از شلوارهایی که امروزه بسیار روی بورس است و تمام فروشگاه‌ها آن را آورده‌اند، مدل شلوار مام استایل است؛ اما نحوه ست کردن لباس با این شلوار چگونه است.
شلوار مام استایل

شلوار مام استایل یکی از انواع هزاران مدل شلوار زنانه است که امروزه بسیار به ترند روز تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که طراحان لباس طرح‌های متفاوتی از این شلوار را به بازار ارائه داده‌اند و همچنان بازار کشش کافی برای دریافت این طرح‌ها را دارد. این شلوارها برای افراد با وزن بالا گزینه بسیار خوبی است؛ اما این به این معنا نیست که افراد لاغر نمی‌توانند از این شلوار شگفت‌انگیز استفاده کنند. همراه دلتامگ باشید.

۵ تیپ متفاوت با شلوار مام استایل

همان‌طور که در ابتدا بیان کردیم این مدل شلوار طرف‌داران بسیار زیادی دارد به همین دلیل تصمیم گرفتیم ۵ استایل متفاوت که با شلوار مام استایل زیبا می‌شوند را برایتان آماده کرده‌ایم.

 استایل رسمی با مام استایل

اگر می‌خواهید در یک محیط رسمی شرکت کنید، ممکن است دوست داشته باشید در استایل خود از کت یا پالتوی زنانه استفاده کنید. پوشیدن شلوار مام استایل همراه با یک کت کوتاه یا بلند اجازه می‌دهد که تضاد خاص و زیبایی در استایل شما ایجاد شود. به‌این‌ترتیب تیپ مام استایل شما جذاب‌تر خواهد شد. پوشیدن شلوار مام استایل با کت کوتاه یک ترند امروزی است که شیک‌ترین دختران آن را می‌پوشند.

استایل مینیمال با شلوار مام استایل

استایل مینیمال به استایلی گفته می‌شود که در واقع سادگی در سبک پوشش شما را نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توان شلوار مام استایل را با یک ژاکت بسیار ساده ست کرده و یک جفت کفش شیک به همراه آن پوشید.

در این ست می‌توانید دمپای شلوار را تا زده و خودتان یک استایل زیبا و جدید را بزنید و طوری استایل خود را با این شلوار ست کنید که وقتی بیرون می‌روید احساس کنید اولین نفری هستید که شلوار مام استایل را در استایل مینیمال ست می‌کند.

استایل مینیمال با شلوار مام استایل

استایل خیابانی با شلوارهای جین مام استایل

شاید شما هم از استایل‌هایی که می‌توانید با شلوار مام استایل برای خودتان آماده کنید، به وجد آمده باشید. لازم است بدانید که استایل‌های خیابانی زیادی می‌توانید با این شلوار داشته باشید.

در مدل اول تنها لازم است از یک شومیز زنانه یا تیشرت زنانه یا مردانه استفاده کنید. حالا بخشی از قسمت جلویی لباستان را در داخل شلوار گذاشته یا کاملاً شلوار مام استایل شما روی پیراهن باشد. حال از یک کمربند زیبای دخترانه برای شیک‌تر شدن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  یکبار برای همیشه مبلمان منزل را درست بچینید!

فراموش نکنید با این شلوار پوشیدن کتانی‌ در رنگ‌های مختلف انتخاب بسیار خوبی است. البته با این شلوار انواع کفش‌ها قابل ست‌شدن است.

استایل کژوال با شلوار مام استایل مخمل کبریتی

شلوار جین مانند هر برند دیگری در حال تکامل است. شلوارهای مام استایل نیز در دهه جدید طراحی‌های بیشتری داشته‌اند. یکی از این مام‌استایل‌ها شلوار مام استایل مخمل کبریتی است.

پارچه شلوار مام استایل مخملی که ابتدا در سال 1970 معرفی شد، برای دومین بار در دهه 1980 میلادی، برای بسیاری از طراحان بسیار جذاب بوده است. هر چند در دهه 90 هم بازگشتی داشته است.

نگفته نماند که این مدل پارچه باتوجه‌به تطبیق‌پذیر بودن آن، در لباس‌های مختلفی قابل‌استفاده است و تنها محدود به شلوار نیست. این نوع پارچه در هر سلیقه‌ای نمی‌گنجد.

برای مثال، در ابتدا شاید کمی عجیب به نظر برسد اما می‌توانید به‌جای استفاده از کت‌وشلوار یک ست مخمل بزنید؛ اما اگر جسارت و شجاعت کافی در استفاده از ست کت‌وشلوار مخملی را ندارید، تنها یک شلوار مام استایل مخمل کبریتی برای شما جذاب‌تر خواهد بود.

استفاده از شلوار مخمل کبریتی از نوع مام استایل تیپ شما را کاملاً جدید و شیک می‌کند.

استایل کژوال با شلوار مام استایل مخمل کبریتی

براحتی با شلوار مام استایل اسپرت شوید

برای داشتن استایل اسپرت با این نوع از شلوار تنها لازم است که از یک هودی و سویشرت زنانه یا مردانه برای استایل آقایان استفاده کنید. تاپ و نیم تنه ورزشی نیز برای داشتن استایل اسپرت بسیار جذاب است. از طرفی فراموش نکنید که کفش ورزشی در استایل اسپرت، عنصر اصلی آن است.

تعداد کلمات مطلب: 615

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

لیست مسافرخانه‌های ارزان مشهد، نزدیک حرم

بسیاری از مسافران به دنبال اقامتگاه‌هایی ارزان و نزدیک به حرم مطهر امام‌رضا(ع) هستند تا هم…