عید امسال با لیفت ابرو و مژه در خانه زیباتر شوید

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه کارهای زیبایی جدیدی روی بورس آمده‌اند که افراد آن‌ها را امتحان کرده و برای آن هزینه‌های بالایی نیز می‌کنند. یکی از این کارها لیفت ابرو و مژه است.
لیفت ابرو و مژه در خانه

لیفت ابرو و مژه یکی از کارهای بسیار پرطرفدار به‌خصوص نزدیک عید است. معمولا افراد برای این کار به آرایشگاه مراجعه می‌کنند و برای یک ماه ابرو و مژه‌های زیبایی دارند. همراه دلتامگ باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه همین کاری که آرایشگرها انجام می‌دهند را انجام دهیم.

لیفت ابرو و مژه در خانه

ما در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که چگونه لیفت مژه و ابروی خود را در خانه با مواد کاملاً در دسترس انجام دهید. لازم به ذکر است این کار باعث تقویت ابرو و مژه‌های شما نیز می‌شود.

لیفت مژه با روغن‌کرچک

یکی از پرمصرف‌ترین روغن‌ها برای بلندکردن مژه که بسیار طرف‌دار دارد، روغن‌کرچک است این روغن از دانه‌های گیاه گل چند ساله و بومی مناطق گرمسیری آفریقا و آسیا تشکیل شده است. استفاده از این روغن علاوه بر لیفت کردن ابرو و مژه باعث تقویت این دونقطه از صورت نیز می‌شود.

روغن‌کرچک بیشتر از اسید Ricinoleic ساخته شده و در واقع یک اسید چرب امگا است که باعث تغذیه موهای شکننده و ریز شده و سلامتی و رشد را تحریک می‌کند.

این روغن همچنین دارای مقادیر زیادی از ویتامین E بوده که فولیکول‌های آسیب‌دیده را ترمیم کرده و از شکستگی بیشتر جلوگیری می‌کند. همچنین شامل خواصی است که حتی ظریف‌ترین مژه‌ها را مرطوب و آبرسانی می‌کند.

برای لیفت ابرو و مژه به کمک روغن‌کرچک شما تنها به ۱ قاشق چایخوری روغن‌کرچک فشرده و چند پنبه احتیاج دارید. یادتان باشد که قبل از استفاده از روغن‌کرچک، مژه‌های خود را کاملاً با آب تمیز کرده و آن‌ها را با یک پاک‌کننده ملایم خشک کنید. پنبه را به روغن‌کرچک فشار سرد آغشته کرده و آن را در امتداد خط مژه‌ بکشید.

لیفت ابرو در خانه با استفاده از آلوئه‌ورا

لیفت ابرو در خانه با استفاده از آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا یک گیاه با فواید مختلف برای پوست و مو است، شما برای لیفت ابرو و مژه می‌توانید آلوئه‌ورا را با سایر مواد ترکیب کرده یا می‌توانید به‌تنهایی از آن برای لیفت ابرو استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  ۹ کاربرد شگفت‌انگیز خمیردندان که نمی‌‎دانید

برای لیفت کردن ابرو با استفاده از این گیاه لازم است که قسمت کوچی از آلوئه‌ورا را برش زده و مایع درون آن را درون ظرفی بریزید. حالا با یک برس ابروی خود از ماده ژله‌ای برداشته و با آن ابروهای خودتان را شانه بزنید.

این روش یکی از روش‌های بسیار طبیعی (بدون هیچ‌گونه ماده شیمیایی) است و به تقویت و رشد ابروها نیز بسیار کمک می‌کند.

لیفت ابرو با کتیرا

یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای لیفت ابرو در خانه استفاده از کتیرا است.  کتیرا باعث می‌شود ابروهایتان به مدت طولانی خوش‌فرم نگه‌داشتن شود. در این روش تنها لازم است که کمی کتیرا را با کمی آب مخلوط کرده تا از غلظت آن کم شود. بعد از استفاده از برس ابرو از آن برداشته و ابروهای خودتان را به سمت بالا بکشید.

مزایای لیفت مژه چیست؟

مزایای لیفت مژه چیست؟

  • یکی از مهم‌ترین مزایای لیفت مژه آن است که این کار به مراقبت کمی نیاز داشته و می‌توانید هر وقت‌ که بخواهید آن را ترمیم کنید.
  • این مورد یک گزینه عالی برای تقویت مژه‌های بلوند یا رنگ روشن است.
  • می‌تواند مژه‌ها را بلندتر نشان دهد.
  • برای فر کردن مژه‌های صاف عالی است.
  • لیفت مژه ممکن است برای کسانی که چشم‌های حساسی دارند بهتر از اکستنشن مژه باشد.
  • این کار قابل‌تنظیم است و شما یک مژه ثابت نخواهید داشت.
  • می‌تواند نیاز به ریمل یا فرکننده مژه را از بین ببرد.

تعداد کلمات مطلب: 541

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

افراد موفق، بعد از ساعات کاری چه می‌کنند؟

آنچه که افراد موفق در ساعات خارج از کار انجام می‌دهند، به طرز قابل توجهی بر موفقیت آن‌ها د…