تپه های شکلاتی؛ خوشمزه‌ترین جاذبه گردشگری جهان!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیا منظره‌های و چیزهای عجیب و غریب بسیاری وجود دارد که بعضی از آن‌ها واقعا خوشمزه هستند! مثلا کدام بچه‌ای می‌تواند رویای یک تپه شکلاتی را نداشته باشد؟! لابد فکر می‌کنید این یک ایده خیالی است؛ اما ما قرار است یک جای منحصربه‌فرد را به شما معرفی کنیم!
تپه های شکلاتی

تپه ‌های شکلاتی شاید در نگاه اول یک داستان یا یک توهم به نظر برسند؛ اما در واقعیت وجود دارند! تپه‌های خوشمزه‌‌ای که اتفاقا مناظر بی‌نظیر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبایی هم دارند. همراه دلتامگ یک سفر خوشمزه و جذاب به یکی از زیباترین مکان های دنیا داشته باشید.

آیا تپه های شکلاتی واقعیت دارد؟

بله! شاید عجیب به نظر برسد؛ اما در گوشه‌ای از این دنیا تپه‌هایی وجود دارند که مملو از شکلات هستند! دهانتان آب افتاد نه؟! ولی باید بگوییم که متاسفانه شکلات‌های آن‌ها مانند شکلاتی که شما تصور می‌کنید نیست و اندکی متفاوت‌تر است. راستش را بخواهید این تپه‌ها در واقع تپه‌هایی مملو از درختان و گیاهانی هستند که در فصل‌های کم بارش سال رنگ آن‌ها به قهوه‌ای تغییر می‌کند و چون در دل جنگلی سرسبز قرار گرفته‌اند، این تفاوت رنگ آن‌ها را خاص‌تر هم کرده است. به همین دلیل به آن‌ها تپه‌های شکلاتی می‌گویند.

آیا تپه های شکلاتی واقعیت دارند؟

تپه‌های شکلاتی در کدام کشور قرار دارد؟

حالا حتما برایتان سوال شده که تپه های شکلاتی در کدام کشور است؟ این تپه‌ها در حقیقت در  مجموعه تپه‌های متحدالشکلی هستند که در جزیره بهل در کشور فیلیپین قرار دارند. جالب است بدانید که این تپه‌های عجیب و غریب مساحتی حدود 32 کیلومتر را پوشش داده‌اند و از شهرهای بوتان، ساگبیان، بیلار و کارمن در جزیره بوهول یا بهل فیلیپین قابل مشاهده هستند.

مطلب پیشنهادی:  تربیت کودک/ درد دل با فرزندان ممنوع!

تپه‌های شکلاتی در کدام کشور قرار دارد؟

تپه های شکلاتی فیلیپین چه ویژگی خاصی دارند؟

تنها ویژگی خاص این تپه‌ها رنگ قهوه‌ای و شکلاتی آن‌ها نیست؛ بلکه اشکال غیرمعمول آن‌ها که به‌صورت مخروط‌های همسان و مرتفع در کنار هم قرار گرفته‌اند و تعداد بسیار بالای آن‌ها که چیزی حدود 1660 عدد می‌شود نیز آن‌ها را خاص و ویژه کرده است.

تپه های شکلاتی غالبا ارتفاعی بین 30 تا 50 متر دارند؛ ولی بلندترین آن‌ها 120 متر است. نکته جالب دیگر درباره این تپه‌ها آن است که کشور فیلیپین نه‌تنها این منطقه را به‌عنوان یک منطقه محافظت شده اعلام کرده است؛ بلکه از سال 1997 اینجا یک بنای یادبود جغرافیایی بوده و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

تپه های شکلاتی فیلیپین چه ویژگی خاصی دارند؟

چه زمانی به تپه های شکلاتی سفر کنیم؟

حقیقت این است که این تپه‌ها را تنها در فصل سرد سال می‌توانید ببینید، زمانی که علف‌زارها خشک شده و رنگ آن‌ها زرد و قهوه‌ای شده است. در فصل‌های مرطوب و گرم سال، سراسر این تپه‌ها را علفزارهای سرسبز می‌پوشاند و اینجا دیگر خبری از چشم‌اندازهای شکلاتی نیست.

تعداد کلمات مطلب: 387

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

چرا باید میگرن را جدی گرفت؟

شاید ندانید که دردهای غیرقابل‌تحمل میگرنی ممکن است ریشه در بیماری‌های دیگری داشته باشند که…