عکس جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال تغییر دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.
کابینت جدید

کابینت جدید می‌تواند خانه شما را شیک و در عین حال با کلاس نشان دهد. اگر می‌خواهید با تغییر دکوراسیون منزل خود، تحولی زیبا و چشمگیر در فضای خانه خود به وجود آورید، این مطلب از مجله دلتا برای تعویض کابینت جدید و زیباسازی خانه و آشپزخانه شما کمک کننده است.

  • جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

کابینت سبک مدرن(Modern Cabinet) ، نوعی کابینت آشپزخانه ساده، جادار و البته مقرون به صرفه است که چشم‌های شما را به سمت دنیای پر رمز و راز طراحی‌های خلاقانه و شیک امروزی باز می‌کند. کابینت مدرن جدید برای افرادی که از شلوغی طرح‌های کلاسیک بیزار هستند، گزینه کاملا مناسبی به حساب می‌آید. اما کابینت مدرن چند نقطه ضعف اساسی هم دارد که یکی از آن‌ها، ظاهر ساده و دارای حداقل تزئینات آن است. برخی از جدیدترین انواع کابینت‌های مدرن عبارت‌اند از کابینت پله‌ای، کابینت گوشه و … که آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

کابینت جدید

عدم وجود اشکال هندسی پیچیده: در ساخت کابینت مدرن، از خطوط روان و ساده استفاده می‌شود و خبری از طراحی‌های چندضلعی‌های خاص و پیچیده نیست.
تزئینات در حداقل حد ممکن و به شکل مدرن: سومین ویژگی کابینت سبک مدرن، به کارگیری حداقل تزئینات در طراحی و ساخت است. لازم به ذکر است که همین تزئینات کم هم، به شکل مدرن و در نهایت سادگی، استفاده می‌شوند.

کابینت جدید

سادگی در طرح درب‌های کابینت جدید مدرن: درب کابینت، بخشی تعیین کننده در ظاهر کابینت است. پس اینکه در طراحی کابینت‌های مدرن، با درب‌هایی ساده و فاقد طرح‌های پرکار روبرو هستیم، چندان دور از ذهن نیست.
نداشتن تاج‌ها و ستون‌های منبت کاری شده: یکی از ویژگی‌های مهم کابینت مدرن و در واقع تفاوت اصلی آن با کابینت کلاسیک، نداشتن اِلِمان‌های اضافی مانند تاج‌ها و ستون‌های پرکار است. نبود چنین قسمت‌هایی عاملی مهم در راستای سادگی و خلوت بودن طراحی‌ کابینت مدرن به شمار می‌رود.
طراحی مطابق با مد روز: در ساخت کابینت مدرن، برخلاف سبک کلاسیک که منطبق بر طراحی‌های گذشته است، نگاه طراح به مدل‌های مد روز و تغییرات آن است. به این معنا که کابینت سبک مدرن، به کلی مطابق با رنگ‌ها و طرح‌های مد روز طراحی و عرضه می‌گردد.
طراحی رایج کابینت تا سقف: ارتفاع کابینت‌های دیواری مدرن معمولاً تا سقف ادامه پیدا می‌کند، در نتیجه ابعاد بزرگ‌تری دارند و حالتی یکپارچه به آشپزخانه می‌دهند. به طور کلی می‌توان گفت اغلب کابینت‌های مدرن به شکل یکپارچه طراحی می‌شوند و معمولا یکسره تا سقف امتداد دارند.

مطلب پیشنهادی:  چیدمان دکوراسیون به سبک انگلیسی ها

کابینت جدید

  • دکور جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

همچنین استفاده از کابینت‌های مدرن در آشپزخانه‌های سبک کلاسیک و نئوکلاسیک هم غیر ممکن نیست. اگرچه این موضوع ممکن است در ابتدا غیر عادی به نظر برسد، اما با توجه به طراحی ساده کابینت‌های مدرن، می‌توانید این سبک را به راحتی با سایر سبک‌های دکوراسیونی ترکیب کنید و آشپزخانه‌ای بسیار جذاب خلق کنید که با سبک دلخواه شما تعامل داشته باشد. بنابراین به کمک رنگ‌ها و متریال‌های مختلف کابینت مدرن، می‌توانید آشپزخانه‌ای زیبا و کاربردی در هر سبکی داشته باشید.

  • عکس جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

در ادامه برای نمونه چند مدل از شیک‌ترین مدل کابینت جدید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

تعداد کلمات مطلب: 502

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گلدان بزرگ کنار سالنی،نقطه کانونی زیبایی و طبیعت در دکوراسیون خانه

گلدان بزرگ کنار سالنی به گلدانی گفته می‌شود که به طور معمول در ابعاد بزرگ‌تر از گلدان‌های …